Der er dog et ret tydeligt mønster i hvem vi taber til, og hvem vi tager point fra.Eksil skrev: ↑30. sep 2024, 09:44Der er ikke noget der hedder en forventet sejer med det her hold. 4 sejre og 6 nederlag viser det er et bipolært hold, der sagtens kan tabe til et Vejlehold med ny træner og ny energi.le Cid skrev: ↑30. sep 2024, 09:40Det er jo fuldstændigt vanvittigt, at vi med en forventet sejr over Vejle i næste runde kan ligge til en plads i mesterskabsspillet efter halvdelen af kampene er spillet! Det ville simpelthen være fantastisk, hvis det kunne lade sig gøre efter 22 kampe - så man ikke behøver at frygte en masse 6-pointskampe til foråret!Alexis skrev: ↑30. sep 2024, 09:32Rigtig positiv oplevelse i går. Solid defensiv, gode offensive aktioner og skarpe afslutninger fra Jørgensen. Specielt er det godt at se flere af de nye blive bedre og bedre. Jasson stod rigtig stærkt. Pudel gjorde det godt, Muller en solid kamp. Bruus er en fin spiller. Davidsen har stadig nogle problemer der skal løses, men der er fremskridt at af se.
Vi har nu slået begge vores direkte konkurrenter om at følge med Vejle ned i 1.div. Og vi vinder kampe. Hellere vinde og tabe end at spille uendeligt mange uafgjort. Nu skal vi have 3 point mere mod Vejle. Og så stille og roligt bygge mere på så vi måske kommer derhen hvor det er realistisk at tage et enkelt point mod FCN, AGF og Brøndby på en god dag.
FCM og FCK kommer vi aldrig i nærheden af.
Og så skal vi huske på at vi har ligaen yngste hold, og det hold med flest nye spillere. Det betyder altså at vi har mange muligheder for forbedringer fremover.
Vejle var egentlig fint spillende imod FCK i går, og et point havde ikke været decideret tyveri, men jeg synes også de ligner et klart ringere hold end os, og er meget udfordrede på farten.
Jeg tillader mig at forvente en sejr, nu hvor alle andre hold i rækken har taget 3 på Vejle.