Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Dongdongwh0
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 28. apr 2025, 10:37

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Dongdongwh0 » 27. feb 2026, 20:42

AlbertE skrev:
27. feb 2026, 20:40
Flashscore skriver hillerød fører 2-3 åh gud amatører
Det lignede også en Hillerød mand som scorede

OpogNed
Miniput
Miniput
Indlæg: 8
Tilmeldt: 1. sep 2025, 22:08
Favoritspiller: Bomholt

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af OpogNed » 27. feb 2026, 20:42

HVORFOR skifte ud når vi sidder på alt… det er så håbløst

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Buzz Killington » 27. feb 2026, 20:44

Tennisboldeffekten
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 20:44

OpogNed skrev:
27. feb 2026, 20:42
HVORFOR skifte ud når vi sidder på alt… det er så håbløst
Man vil vel ikke gå ned på kræfter de sidste 10 minutter, og man tager Kubel ud, som nok stadig er ved at tilpasse sig fysisk, og Marc N, som har pisket op og ned af venstresiden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:46

Dongdongwh0 skrev:
27. feb 2026, 20:42
AlbertE skrev:
27. feb 2026, 20:40
Flashscore skriver hillerød fører 2-3 åh gud amatører
Det lignede også en Hillerød mand som scorede
Det var det nu også, bare i den for dem forkerte ende

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af jonas386 » 27. feb 2026, 20:46

Er Abdul Sulemana den RTD-lillebror, der skulle være det største talent fra RTD nogensinde? Vildt nok han er endt i Hillerød-
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

OpogNed
Miniput
Miniput
Indlæg: 8
Tilmeldt: 1. sep 2025, 22:08
Favoritspiller: Bomholt

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af OpogNed » 27. feb 2026, 20:47

Funky skrev:
27. feb 2026, 20:44
OpogNed skrev:
27. feb 2026, 20:42
HVORFOR skifte ud når vi sidder på alt… det er så håbløst
Man vil vel ikke gå ned på kræfter de sidste 10 minutter, og man tager Kubel ud, som nok stadig er ved at tilpasse sig fysisk, og Marc N, som har pisket op og ned af venstresiden.
Hvilket er fair hvis man lavede 1 til 1, men man skifter Håpnæs ind for Kubel og dermed defensivt - fatter det ikke

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:49

fuck hvor er det dumt straffe til hillerød

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kunji » 27. feb 2026, 20:49

Det her hold…
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Hanga » 27. feb 2026, 20:49

Man vidste bare det ville ske, ikke?
Danske mestre i at smide føringer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af jonas386 » 27. feb 2026, 20:50

Det er jo ikke engang sjovt længere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af DenSataniskeHest » 27. feb 2026, 20:50

Der er ingen kynisme I det her hold..

AaB classic

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Sauer » 27. feb 2026, 20:50

Og derfor skulle Kubel selvfølgelig ikke ud

Brizzie1885
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 93
Tilmeldt: 29. jan 2025, 19:23
Favoritspiller: Widell

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Brizzie1885 » 27. feb 2026, 20:51

Dalbjerg skrev:
27. feb 2026, 20:37
Brizzie1885 skrev:
27. feb 2026, 20:12
Dalbjerg skrev:
27. feb 2026, 20:09
Det er lidt sjovt, at vi vel generelt mener, at fans kan påvirke fodboldkampe med deres agerende..

Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..


Blæse og have mel i munden..
Hvis man har CTE, så er det klart, at man kan komme frem til den konklusion. Vesttribunen er ikke skyld i, at man laver en horribel aflevering i poten af en Hillerød spiller. Punktum.
Du skal vist lige læse op på, hvad CTE har af symptomer..

Og derudover så bør du læse, hvad folk skriver..

Ingen har sagt at der er nogen eller noget, som har 100 % af skylden for udfaldet..

Men kan godt se, at det bliver måske et lidt for højt kognitivt niveau at arbejde med, hvis vi skal udover sort/hvid udfald .
Holy shit, inkarnationen af 'well, ackshually' 😭

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Forza » 27. feb 2026, 20:51

Hjernedødt. Men meget symptomatisk. Det her hold har virkelig en dårlig defensiv mentalitet. Alt er usikkert og man vælter i fejl. Idiotisk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

OpogNed
Miniput
Miniput
Indlæg: 8
Tilmeldt: 1. sep 2025, 22:08
Favoritspiller: Bomholt

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af OpogNed » 27. feb 2026, 20:51

Det er simpelthen elendigt trænerarbejde…. Vi sidder på alt og så laver man en defensiv udskiftning…

Jyden
2. div
2. div
Indlæg: 187
Tilmeldt: 21. okt 2015, 21:29
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Jyden » 27. feb 2026, 20:51

Et er at de unge begår fejl, men det er sq ærgerligt at det erfarende som skal være grundpiller for de unge, der laver sådan noget unødvendigt pjat :thumbsdown:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 20:52

De må jo ikke få lov at flytte spillet så nemt op på vores bane, man kan bebrejde Andersson for hvad jeg synes ligner et enormt bette straffe, men hold nu op, hvorfor kan vi ikke bare holde bolden længere væk og spille den rundt?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af R Rosenberg » 27. feb 2026, 20:52

Man sad jo bare og ventede på idioti. Man er kraftedeme også dummere end viådt bølgepap, hvis man laver straffe med 2 minutter igen. Forpulede amatører. Det skriger til himlen, hvor lavt niveauet er på dette hold.
Ædruelighedens stemme

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Dalbjerg » 27. feb 2026, 20:53

Så man laver elendigt forsvarsspil, hvor man for længe står og holder i hånd med angriberen, istedet for at overdrage så man kan komme ud på den fløj som man burde have..
Fordi man så kommer for sent der ud, så moses man fysisk i duellen, og derefter kommer man så et skridt bagefter, hvorefter man så vælger i frustration at rykke i trøjen på en spiller i feltet, som stadigvæk skulle lave en Vini Jr for at score..

I det 89. Minut...

Og det skulle forstille at være en af de rutinerede...

Hold kæft en Benny Hill kamp, og hvis et af de her hold ender med at rykke op på held, så bliver det godt nok konisk i Superligaen..

Besvar