Hvidovre vs AaB 12.09.2026 kl. 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar

Re: Hvidovre vs AaB 12.09.2026 kl. 14:00

Indlæg af R Rosenberg » 13. sep 2026, 20:15

Funky skrev:
13. sep 2026, 18:29
R Rosenberg skrev:
13. sep 2026, 17:27
Pontoppi skrev:
13. sep 2026, 12:29
vores to backs forskellige tilgang til fodboldspillet symbolisere meget godt hvor vi har problemerne.

noel vender bolden hjem et hav af gange…. også i situationer hvor det er unødvendigt men hvor han ikke tør andet….
han kommer ikke i vejen for meget heller.
jeg er nervøs for at det er hans måde at løse spillet på i de fleste tilfælde og det sætter altså holdet under pres…

Persyn i den anden side er en klar forstærkning ! for det første fordi han har det der mentale…. flere gange i anden halvleg er han over sine medspillere når de sløser og han må blokere ud til hjørne eller generobre bolden….
og så har han flere gange hvor han ikke kan finde en åbning frem i banen og i stedet bære den forbi første pres og kant spilleren, og skaber overtal i den anden side…. han spiller klogt men uden høj risiko og uden at vende den hjem konstant. meget imponeret.

det er den slags små aktioner der holder superliga klasse ! og så kommer både han og Søndergaard på rigtig mange bolde og vi forsvare dødboldene rigtig fint….
Vokset op i Club Brügges/Internazionales ungdomssystemer versus vokset op i AaB's ungdomssystem.

Ja, jeg tror, der er en verden til forskel på det mentale output af disse.
Nu er Perssyn jo også lige 5-6 år ældre og mere erfaren.
Kig tilbage. Same.
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!

Sønderhof
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Hvidovre vs AaB 12.09.2026 kl. 14:00

Indlæg af Sønderhof » 13. sep 2026, 20:27

Funky skrev:
13. sep 2026, 18:29
R Rosenberg skrev:
13. sep 2026, 17:27
Pontoppi skrev:
13. sep 2026, 12:29
vores to backs forskellige tilgang til fodboldspillet symbolisere meget godt hvor vi har problemerne.

noel vender bolden hjem et hav af gange…. også i situationer hvor det er unødvendigt men hvor han ikke tør andet….
han kommer ikke i vejen for meget heller.
jeg er nervøs for at det er hans måde at løse spillet på i de fleste tilfælde og det sætter altså holdet under pres…

Persyn i den anden side er en klar forstærkning ! for det første fordi han har det der mentale…. flere gange i anden halvleg er han over sine medspillere når de sløser og han må blokere ud til hjørne eller generobre bolden….
og så har han flere gange hvor han ikke kan finde en åbning frem i banen og i stedet bære den forbi første pres og kant spilleren, og skaber overtal i den anden side…. han spiller klogt men uden høj risiko og uden at vende den hjem konstant. meget imponeret.

det er den slags små aktioner der holder superliga klasse ! og så kommer både han og Søndergaard på rigtig mange bolde og vi forsvare dødboldene rigtig fint….
Vokset op i Club Brügges/Internazionales ungdomssystemer versus vokset op i AaB's ungdomssystem.

Ja, jeg tror, der er en verden til forskel på det mentale output af disse.
Nu er Perssyn jo også lige 5-6 år ældre og mere erfaren.
Det med at forsøge at sammensætte et hold ud fra om de har været forbi et stort akademi, har vi i hvert fald fået bevist ikke er nogen særlig snu metode.

Forvøvrigt er Rosenberg ynglingespiller et produkt af FC Kölns ganske habile akademi😉

Besvar