Esbjerg - AaB d. 10.10.26
-
jens fup
- Landshold

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: Esbjerg - AaB d. 10.10.26
Tilbage til min tidligere kommentar om at det her er 2 tabte point
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Man er tom for ord
Den ender sikkert 4-3
Den ender sikkert 4-3
De her spillere bør komme med en verbal undskyldning. Det her er uacceptabelt.
Den mentale tilstand i AaB har været rystende skrøbelig i flere år. Det er helt vildt.
Spillerne i AaB er gode nok til at være blandt de måske 5 bedste i ligaen, men mentaliteten på dette holde stinker virkeligt. At lukke et så ringe et hold som Esbjerg ind i kampen hele 3 gange er et klokkeklart bevis på denne mentalitet. Møgringe!!!
Det er simpelthen tragikomisk så dårlige vi er til at være foran. Man vidste bare at det blev smidt igen selvom det kun manglede få min.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er jo ikke uheld længere. Det er en klar tendens.
Som sædvanlig har holdet ingen rygrad. Når noget er på spil, så falder de sammen. Den tendens har været gældende siden Lucas rendte rundt med anførerbindet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvis De Boer bare havde en snert af teknik, havde han jo sparket den bold ned i Esbjergs felt. Rystende, at vi skal afsætte 1-2 mål pr. kamp, fordi vi har så elendige keepere!!
Hvor mange mål har vi lukket ind i overtiden i år?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
jens fup
- Landshold

Vores værste modstander er os selv i tillægstiden.
Bill Shankly
Bill Shankly
Når det sker 3 gange i samme kamp, så er det altså ikke længere kun et tilfælde. Der er ikke den nødvendige kvalitet i den venstre forsvarsside. Sorry to say, Noel og hvem ellers der ikke kan følge med derude. Det ER simpelhen manglende klasse i de aktioner, som afgør en kamp. En ny VB er simpelthen det vigtigste indkøb for Møller nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Meget enig. Vores venstre forsvarsside er en åbenlys akilleshæl, som modstanderne udnytter. Igen og igen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Makolli og Noel sejler rundt… målmandsposten er et krisepunkt uagtet hvem man sætter ind. Der er positive ting, men det er jo ligegyldigt med det forsvar.
-
jens fup
- Landshold

Det kommer som en overraskelse, også for mig, men det er faktisk kun 2.gang i indeværende sæson. I dag og så mod Vendsyssel.
Bill Shankly
Bill Shankly
Fuldstændig, og det har det været længe.
Jeg jublede ikke ved 3-2 fordi jeg godt vidste hvad der formentlig ventede.
Der mangler erfaring i forsvaret, det er tydeligt
Jeg er overbevist om vi havde haft 6 point mere på nuværende, hvis ikke Tiedemann fik sin hjerneblødning i Hvidovre, også havde vi lagt nr. 2 nu
1 sejr i de sidste 9 kampe.
Vi skal være ovenud lykkelige hvis det kan række til en top 6 plads i sæsonen. Spillet er til det, men mentaliteten er jo håbløs.
Vi skal være ovenud lykkelige hvis det kan række til en top 6 plads i sæsonen. Spillet er til det, men mentaliteten er jo håbløs.