I har nok ret med Curth. Det jeg tænkte på var primært fight og dybdeløb, men han vil nok også være for let at neutralisere her. Tænkte faktisk også lidt på Due til pladsen. Ved f.eks. at han løb solen fort mod FCN og han er ikke den offensive profil han har været. Men han er omvendt heller ingen nærkampskriger, men det synes jeg heller ikke Wichmann, Thomsen eller Hallur er.Sauer skrev:Jeg kan desværre ikke se at Curth skulle have tilnærmelsesvis nok nærkampsstyrke til at varetage den position. Som jeg ser det, så er det som regel også hans manglende fysik og pondus i nærkampene der ofte gør at en nogenlunde tæt markering på Curth ofte er lig med boldtab oppe i angrebet. Men jeg er enig i at der kan være behov for at tænke nyt på den centrale midtbane, da savnet af Augu hidtil har været alt, alt for tydeligt.thomasjn skrev:Mht. den centrale midt tror jeg ikke på det er Wichmanns plads. Han skal være en spillende kant eller offensiv midt. Hallur har heller ikke overbevist. Mit bud er derfor Curth, da han for det første er en figther. Derudover ser jeg ham ikke som en angriber i vores system. Tilgengæld har Curth tidligere vist, at han magter dybdeløb fra midtbanen, godt nok på kanterne dengang. Tænker at Curht der kommer i løb ind i boksen kan gøre en forskel med hans hovedspil på alle de indlæg der ellers hældes i boksen uden resultat og jeg er derudover ikke i tvivl om, at Curth vil arbejde for sagen. Ser en mulighed for, at han kan udvikle sig til at blive en god boks-boks spiller.
AaB vs AC Horsens, søndag d. 18. november 2012
Re: AaB vs AC Horsens, søndag d. 18. november 2012
Bøgelund var en klar forstærkning ved hans indskiftning sidst, kan han spille bare 60 minutter ?
så lad ham dog spille på Augus plads, ellers kan jeg ikke se hvordan Thelander kan undværes i startopstillingen, Kenneth Emil eller Nicholas Gotfredsen kan også være oplagt afløser for Augu.
Kayke er i min optik før Curth, ligegyldigt hvordan holdet skal sættes.
så lad ham dog spille på Augus plads, ellers kan jeg ikke se hvordan Thelander kan undværes i startopstillingen, Kenneth Emil eller Nicholas Gotfredsen kan også være oplagt afløser for Augu.
Kayke er i min optik før Curth, ligegyldigt hvordan holdet skal sættes.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Apropos forudsigelser, optimisme, bange anelser m.m.
Sjovt nu og da at læse oplægget på de forskellige fodboldsites.
Her er henholdsvis Tipsbladets og Indkasts.dk dom over morgendagens duellanter.
Tipsbladet:
De to hold har fire gange i Superliga-historien givet hinanden en 0-0 kamp, og det kan de meget vel gøre igen. Det bliver en målfattig kamp, der ikke lever op til underholdningen fra kampen på CASA Arena i august. Kampen ender 0-0.
Indkast.dk:
AaB har gjort det glimrende i denne sæson, og er i vores øjne også store favoritter imod AC Horsens. Vores bud på kampens resultat er 3-1 til hjemmeholdet.
Så er spørgsmålet blot, hvem der henholdsvis har kigget dybest i krystalkuglen og Romflasken.
Tipsbladet:
De to hold har fire gange i Superliga-historien givet hinanden en 0-0 kamp, og det kan de meget vel gøre igen. Det bliver en målfattig kamp, der ikke lever op til underholdningen fra kampen på CASA Arena i august. Kampen ender 0-0.
Indkast.dk:
AaB har gjort det glimrende i denne sæson, og er i vores øjne også store favoritter imod AC Horsens. Vores bud på kampens resultat er 3-1 til hjemmeholdet.
Så er spørgsmålet blot, hvem der henholdsvis har kigget dybest i krystalkuglen og Romflasken.
- ASC Vestjylland
- 1. div

- Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
- Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg
Allo Allo
Jeg er total lige glad med hvordan AaB vælger at stille op bare de vinder SLUT PRUT FINALE
3 point er sgu 3 vigtige point.
P.S God kamp
Jeg er total lige glad med hvordan AaB vælger at stille op bare de vinder SLUT PRUT FINALE
3 point er sgu 3 vigtige point.
P.S God kamp
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Interessant at se hvordan holdet klarer endnu en kamp uden Augu. Han har efterhånden manglet i en kampe.
Horsens er også svækket før den spændende kamp i eftermiddag hvor bl.a. følgende spillere mangler:
Steffen Kielstrup der lynhurtigt er blevet en nøglespiller efter sommerens skifte fra Vejle (karantæne)
Ken Fagerberg. Millionflop i FC Midtjylland, men Fagerberg har gjort det godt i Horsens. Vi har ofte haft det svært imod Fagerberg
Nabil Aslam. Forsvarsprofil på vej tilbage efter skade. Afløseren Mads Agesen er en akilleshæl hos Horsens, her er der store muligheder for især Helenius og Kusk, hvis Aslam endnu ikke er klar til at spille fra start.
Med andre ord vil jeg mene at Horsens er mere svækket end vi er.
Den længe eftertragtede sejr kommer i eftermiddag
Horsens er også svækket før den spændende kamp i eftermiddag hvor bl.a. følgende spillere mangler:
Steffen Kielstrup der lynhurtigt er blevet en nøglespiller efter sommerens skifte fra Vejle (karantæne)
Ken Fagerberg. Millionflop i FC Midtjylland, men Fagerberg har gjort det godt i Horsens. Vi har ofte haft det svært imod Fagerberg
Nabil Aslam. Forsvarsprofil på vej tilbage efter skade. Afløseren Mads Agesen er en akilleshæl hos Horsens, her er der store muligheder for især Helenius og Kusk, hvis Aslam endnu ikke er klar til at spille fra start.
Med andre ord vil jeg mene at Horsens er mere svækket end vi er.
Den længe eftertragtede sejr kommer i eftermiddag
Nu er indkast.dk vel nok Danmarks mest useriøse fodboldhjemmeside. Det er jo helt grotesk at kalde AaB for store favoritter i denne kamp efter en stribe nederlag og dårligt spil i træk. Horsens har derimod ikke tabt de sidste 9 kampe.NIN den fromme skrev:Apropos forudsigelser, optimisme, bange anelser m.m.
Tipsbladet:
Indkast.dk:
Tilgengæld tror jeg heller ikke på tipsbladets forudsigelser. Mit realistiske bud er en ret underholdende kamp, hvor vi nok brænder en masse chancer og hvor Horsens udnytter deres. Mit håbe fulde bud er, at det er omvendt - at vi udnytter chancerne og Horsens ikke gør.
Og så håber jeg, at due ikke kommer i nærheden af startopstillingen. Han er indbegrebet af det gamle ugidelige AaB-hold. Og så skal hallur hanson selvfølgelig heller ikke spille efter horibiliteterne fra sidst.
Og hvis man ikke kan komme på stadion, kan kampen ses på Canal 8 fra kl. 13.55..og lyttes på P3
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Håber vi får at se en positiv udvikling i spillet mod hold der står kompakt og defensivt. Som jeg regner med at Horsens gør. Det er simpelthen for nemt at spille mod os, hvis man bare tager et defensivt udgangspunkt. 3 point ville være dejlige, men vigtigst af alt, er at vi begynder at se nogle værktøjer til at låse forsvar der står langt tilbage op.
aabsportdk AaB's 11 mod AC Horsens kl. 14.00: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Nielsen, Ahlmann, Kusk, Würtz, Wichmann, Due, Curth, Helenius.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Mat atmosfære på stadion. Kan godt ligne ny tilskuer bundrekord for denne sæson

utroligt at curth får lov til at blive ved med at starte fra start, når han er så pisse uskarp.
lynge er gud!
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
er forvirret, jeg har den store Yousee pakke.. har lige kørt igennem 40 analog kanaler og kigget på listen over måske 150digitale.
jeg har ikke Canal 8... mega sur røv havde set frem til den her kamp.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Han starter i hvert fald ikke godt...12mand skrev:utroligt at curth får lov til at blive ved med at starte fra start, når han er så pisse uskarp.
Får masser af tid i feltet men bolden springer fra ham uden at han får afsluttet... Simpelthen ikke godt nok, for det var en stor chance.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det kan ikke passe at AaB har scoret Horsens har jo verdens bedste målmand.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
krzyrosiak
- 2. div

- Geografisk sted: København, Nørrebro
Lav en ny kanalsøgning, så har du den igenAllanPedersen skrev:er forvirret, jeg har den store Yousee pakke.. har lige kørt igennem 40 analog kanaler og kigget på listen over måske 150digitale.
Jeg elsker AaB & AaB elsker mig!
-
AllanPedersen
- Allstar

har forsøgt.. den er der ikke.. fandme irriterende.
se dine PB.AllanPedersen skrev:har forsøgt.. den er der ikke.. fandme irriterende.
lynge er gud!
Esben Hansen er en klovn men NL er godt nok startet usikkert.Maglau skrev:Det kan ikke passe at AaB har scoret Horsens har jo verdens bedste målmand.
-
AllanPedersen
- Allstar

hvem er skadet? hvem blev lige båret ud ?! jeg ser det i 4x4 opløsning