Ja, fuck... den havde jeg ikke lige set komme!!!Remark skrev:og så fik skeptikerne så Lynge at gå op i.
Når det er sagt, er jeg rigtig glad for forlængelsen med Kent. Det er vigtigt med stabilitet i klubben på trænerfronten.
Kent er den perfekte mand for AaB disse år.
Når kent stopper om 10 år, hedder hans afløser
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Når kent stopper om 10 år, hedder hans afløser
Ska' vi hak'?
Hvor er det super at forlængelsen med Kent er kommet på plads. Jeg tror ikke hans betydning for holdet, kontinuiteten og den fortsatte udvikling kan overdrives. Nu mangler det bare at resten af teamet der har løftet os så højt kommer på plads!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det skal det vel heller ikke? Du mener garanteret undervurderes!!!rAaBe skrev:Hvor er det super at forlængelsen med Kent er kommet på plads. Jeg tror ikke hans betydning for holdet, kontinuiteten og den fortsatte udvikling kan underdrives. Nu mangler det bare at resten af teamet der har løftet os så højt kommer på plads!
Ska' vi hak'?
Hermed rettet! Det kunne være blevet en sjov debat ellersMrBangDK skrev:Det skal det vel heller ikke? Du mener garanteret undervurderes!!!rAaBe skrev:Hvor er det super at forlængelsen med Kent er kommet på plads. Jeg tror ikke hans betydning for holdet, kontinuiteten og den fortsatte udvikling kan underdrives. Nu mangler det bare at resten af teamet der har løftet os så højt kommer på plads!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Underligt at der ikke blive forlænget med Allan Kuhn samtidig.
Jeg troede, at de var et makkerpar. Tror ikke der stikker noget dybere under, men ideen var vel at have makkerparret klar ? Alternativt ønsker man måske at komme dryssende med nogle gode nyheder, som forlænget med ham, kontrakt til Messi osv. Så bliver det også en god januar.
Jeg troede, at de var et makkerpar. Tror ikke der stikker noget dybere under, men ideen var vel at have makkerparret klar ? Alternativt ønsker man måske at komme dryssende med nogle gode nyheder, som forlænget med ham, kontrakt til Messi osv. Så bliver det også en god januar.
- FlæskeFrank
Meldingen har hele tiden været, at man ville få Kent på plads først, og derefter gå videre til Kuhn.FlæskeFrank skrev:Underligt at der ikke blive forlænget med Allan Kuhn samtidig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Og forlængelsen med Kuhn er uden tvivl en formsag, han er hvor han vil være.Hanga skrev:Meldingen har hele tiden været, at man ville få Kent på plads først, og derefter gå videre til Kuhn.FlæskeFrank skrev:Underligt at der ikke blive forlænget med Allan Kuhn samtidig.
Han bliver nu kædet sammen med det ledige trænersæde i IK BrageJesper Schmidt skrev:Og forlængelsen med Kuhn er uden tvivl en formsag, han er hvor han vil være.Hanga skrev:Meldingen har hele tiden været, at man ville få Kent på plads først, og derefter gå videre til Kuhn.FlæskeFrank skrev:Underligt at der ikke blive forlænget med Allan Kuhn samtidig.
http://www.bold.dk/nyt/Allan-Kuhn-rygte ... vensk-klub
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

rAaBe skrev:Hermed rettet! Det kunne være blevet en sjov debat ellersMrBangDK skrev:Det skal det vel heller ikke? Du mener garanteret undervurderes!!!rAaBe skrev:Hvor er det super at forlængelsen med Kent er kommet på plads. Jeg tror ikke hans betydning for holdet, kontinuiteten og den fortsatte udvikling kan underdrives. Nu mangler det bare at resten af teamet der har løftet os så højt kommer på plads!
Men du mener vel at den ikke kan overvurderes?
Har bars svært ved at se dette ske...Hanga skrev:Han bliver nu kædet sammen med det ledige trænersæde i IK BrageJesper Schmidt skrev:Og forlængelsen med Kuhn er uden tvivl en formsag, han er hvor han vil være.Hanga skrev:Meldingen har hele tiden været, at man ville få Kent på plads først, og derefter gå videre til Kuhn.FlæskeFrank skrev:Underligt at der ikke blive forlænget med Allan Kuhn samtidig.
1) Han egner sig ikke som cheftræner
2) Han ER en succes og uden sammenligning den bedste assistent i Danmark.
3) Hvorfor skulle en lille svensk klub have hans interesse.
Tror mere rygter kommer i SVERIGE, da han har et kendt navn i Sverige og den klub mangler en træner, og de måske har udtalt at de kigger mod udlandet efter en træner...
Med mindre samarbejdet mellem Kuhn og Kent internt er dårlig (virker godt udadtil) så tror jeg der også bliver forlænget med Kuhn...
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
...og hvis familien ikke vil slæbes til Herning, er det nok heller ikke vildt sandsynligt de vil med til den svenske ødemark. Og når familien nu var grunden til han ikke gad Herning og FCM, så er den vel egentlig ret ligetil.hje1980 skrev:Har bars svært ved at se dette ske...Hanga skrev:Han bliver nu kædet sammen med det ledige trænersæde i IK BrageJesper Schmidt skrev:Og forlængelsen med Kuhn er uden tvivl en formsag, han er hvor han vil være.Hanga skrev:Meldingen har hele tiden været, at man ville få Kent på plads først, og derefter gå videre til Kuhn.FlæskeFrank skrev:Underligt at der ikke blive forlænget med Allan Kuhn samtidig.
1) Han egner sig ikke som cheftræner
2) Han ER en succes og uden sammenligning den bedste assistent i Danmark.
3) Hvorfor skulle en lille svensk klub have hans interesse.
Tror mere rygter kommer i SVERIGE, da han har et kendt navn i Sverige og den klub mangler en træner, og de måske har udtalt at de kigger mod udlandet efter en træner...
Med mindre samarbejdet mellem Kuhn og Kent internt er dårlig (virker godt udadtil) så tror jeg der også bliver forlænget med Kuhn...
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg tvivler også på at Kuhn er interesseret i, at blive træner i IK Brage i den svenske superettan. Efter fiaskoen i Herning udtalte Kuhn at han ikke var egnet som cheftræner. Tror også at han vil arbejde videre med det spændende projekt i AaB.
Endelig er Brage en lille klub, med et begrænset potentiale.
Det der måske kan tale for rygtet er at der er gået et par år siden fiaskoen i fcm. Måske Kuhn igen har lyst til at blive cheftræner. Derudover har han et ok navn i Sverige fra sin tid som spiller i Göteborg klubben Ørgryte. Endelig er Kuhns børn blevet ældre, hvilket kan gøre det lettere for ham at slå til hvis han får tilbuddet.
Brage er ikke ligefrem en storklub, men omvendt så skal han jo starte et sted hvis han igen vil forsøge sig som cheftræner.
Jeg tror at han vil få svært ved at få en tilsvarende chance i Danmark, da han her er "sat i bås" som assistent.
Endelig er Brage en lille klub, med et begrænset potentiale.
Det der måske kan tale for rygtet er at der er gået et par år siden fiaskoen i fcm. Måske Kuhn igen har lyst til at blive cheftræner. Derudover har han et ok navn i Sverige fra sin tid som spiller i Göteborg klubben Ørgryte. Endelig er Kuhns børn blevet ældre, hvilket kan gøre det lettere for ham at slå til hvis han får tilbuddet.
Brage er ikke ligefrem en storklub, men omvendt så skal han jo starte et sted hvis han igen vil forsøge sig som cheftræner.
Jeg tror at han vil få svært ved at få en tilsvarende chance i Danmark, da han her er "sat i bås" som assistent.
Personligt undrer jeg mig over, at der ikke er meldt noget ud med Allan Kuhn i forbindelse med Kent Nielsens kontraktforlængelse. Rygterne fra Sverige bekræfter denne undren. Det ville være skidt, hvis både Lynge og Allan Kuhn, der begge står for meget af kontinuiteten i klubben, forsvinder på samme tidspunkt - særligt i betragtning af den virak, der med står sikkerhed vil opstå, når feriepengeskyerne driver bort fra Vestegnen og ind over Aalborg.
Man vil ALTID forlænge med cheftræneren før assistenten. Hvis vi skulle have haft en ny chef ville han selvfølgelig vælge sin assistent - ja, måske ville Kuhn endda være et emne som chef. Det er heldigvis hypotetisk - men det er logisk at man forlænger med chefen og så assistenten. Selvfølgelig bliver Kuhn!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Så vidt jeg husker er det altså også en misforståelse at Kuhns kontrakt udløber til sommer. Er ret sikker på den løb indtil næste sommer.
Nope, som jeg husker det lavede man aftalens længde så det passede med længden på Kents... Det bekræftes umiddelbart af denne bold.dk artikel fra dengang det blev præsenteret:thomasjn skrev:Så vidt jeg husker er det altså også en misforståelse at Kuhns kontrakt udløber til sommer. Er ret sikker på den løb indtil næste sommer.
http://www.bold.dk/nyt/Allan-Kuhn-er-tilbage-i-AaB
"Allan Kuhn er således ansat på en toårig kontrakt." (og det var sommeren 2011).
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14