Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Ikke for at jinxe noget....men ville fg også være nervøs hvis jeg var OB fan jvf skader karantæne og kamphistorik 
Nu er det ikke just et spørgsmål om, om verdens bedste spiller skal "change a winning team" eller ej men derimod to spillere, som Kent formentlig ser som værende meget lige rent formmæssigt. Derfor kan man sagtens tale om, at man ikke skal ændre på et vindende hold, da det den gode fornemmelse med opstillingen fra sidste kamp sagtens kan bringe Curth mulehåret foran SF.Minigold skrev:Okay, " never change a winning team"...hader det udtryk! vil det sige at hvis f.eks. Messi har karentæne, og Barca så fortsætter med at vinde og vinde, skal Messi aldrig på holdet igen?? Bortset fra det, synes jeg faktisk at Curth skal have genvalg.Brent skrev:Så du kampen mod Silkeborg? SF var en katastrofe da han kom på banen, han havde et hav af boldtab. Curth er da en langt mere boldfast spiller, og han fortjener chancen igen mod OB - never change a winning team.frederikshavneren skrev:Enig ang. Curth. Derudover har SF en langt bedre teknik og han er tilmed god til at holde fast i bolden. Det er egenskaber som vi får brug for på søndag. Curth derimod smider ofte bolden væk pga. elendig teknik, hvilket vil medføre at vi kommer under et hårdt pres. Med tanke på vores dårlige forsvar så har vi brug for spillere som kan holde på bolden, og dermed bidrage til at mindske presset på forsvaret.Yankee skrev:Problemet med Jeppe Curth er at han på trods af en fin indsats ikke kommer til nogle afslutninger i en hjemmekamp mod bundproppen. Det er simpelthen ikke godt nok. Han er slet ikke farlig, pågående og målsøgende nok. Han vinder fint med hovedstødsdueller - ja, men det har Helenius faktisk også gjort i de foregående kampe. Søren Frederiksen er bare MEGET mere målfarlig end Jeppe Curth, og skaber med sin bevægelighed og uforudsigelighed altid plads til Helenius. Det gør Jeppe Curth aldrig, da han er langt mere stationær og du altid ved lige præcis hvad han har tænkt sig at gøre.le Cid skrev:Jeg synes bestemt ikke, at Curth var dårlige i mandags - SF derimod, han var virkelig ringe!
Så helt klart genvalg til Jeppedrengen!
I en kamp som denne må vi nok igen ty til Augu+Würtz selvom jeg stadig rigtig gerne ville lade Augu få en pause. Thomsen har været vores bedste spiller i de to sidste kampe, så han starter selvfølgelig.
Hvis det ender som en kamp hvor OB mere eller mindre presser os i bund og bombarderer os, så ender det galt på et eller andet tidspunkt!
Klichéer ER trættende, men af og til bruger vi dem vel, fordi de rent faktisk kan udtrykke noget fornuftigt.
Randers klasker helt sammen mod EFB, det kunne godtnok være sweet med en sejr så vi kan distancere os fra OB og ligge max pres på Rend os.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Vi taber 4-1, og slutter sæsonen på en 6.pladsBrent skrev:Randers klasker helt sammen mod EFB, det kunne godtnok være sweet med en sejr så vi kan distancere os fra OB og ligge max pres på Rend os.
antijinx
doukas skrev:Vi taber 4-1, og slutter sæsonen på en 6.pladsBrent skrev:Randers klasker helt sammen mod EFB, det kunne godtnok være sweet med en sejr så vi kan distancere os fra OB og ligge max pres på Rend os.
Synes du skal oddse på det når du er så sikker. Giver helt klart løn nok til din næste omgang
At jinxe ender aldrig godt
antijinx
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
jeg vil tillade mig at kalde denne kamp 'Europæisk eller ej'
Og så kan i være uenige,.. men jeg tror stadig de afgørende point bliver sat i aften
Og så kan i være uenige,.. men jeg tror stadig de afgørende point bliver sat i aften
Hehe, jeg hader at være AaB fan. Hvorfor skal det være så svingende. I sidste uge var jeg sikker på alle ville overhale os og vi ville slutte som nummer 8 eller sådan.
Med en sejr i aften vil jeg mene 3. pladsen er mulig. Hvertfald med Randers formnedgang in mente.
Tænk hvis vi havde været bare marginalt mere skarpe foran, og fået de sejre vi ellers havde spillet til så havde 3. pladsen nærmest været hjemme, og der kunne potentielt være ChL bold næste sæson.
Men sådan er der jo så meget.
Med en sejr i aften vil jeg mene 3. pladsen er mulig. Hvertfald med Randers formnedgang in mente.
Tænk hvis vi havde været bare marginalt mere skarpe foran, og fået de sejre vi ellers havde spillet til så havde 3. pladsen nærmest været hjemme, og der kunne potentielt være ChL bold næste sæson.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
hvis bare vi kan blive hvor vi er .. så er det helt perfektjonas386 skrev:Hehe, jeg hader at være AaB fan. Hvorfor skal det være så svingende. I sidste uge var jeg sikker på alle ville overhale os og vi ville slutte som nummer 8 eller sådan.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
SF erstatter Curth.
Startopstilling:
Larsen
Dalsgaard - Lasse - KEP - Ahlmann
Kusk - Wurtz - Augu - N. Thomsen
SF - Helenius
Ved godt at SF ikke har præsteret i de seneste kampe, men jeg vil stadigvæk mene at det er en klar styrkelse af holdet, at SF erstatter Curth!
Startopstilling:
Larsen
SF - Helenius
Ved godt at SF ikke har præsteret i de seneste kampe, men jeg vil stadigvæk mene at det er en klar styrkelse af holdet, at SF erstatter Curth!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi får da en del fart i vores omstillinger, og SF spillede glimrende sidst mod OB som bogstaveligt talt* har en motorvej mellem midtbanen og forsvar.frederikshavneren skrev:SF erstatter Curth.
Startopstilling:
Larsen
SF - Helenius
*ja, bogstaveligt talt!
SF har spillet godt i alle kampe, lige med undtagelse af sidste kamp hvor han kom ind, og spillede en anelse ringe.MHJ skrev:Vi får da en del fart i vores omstillinger, og SF spillede glimrende sidst mod OB som bogstaveligt talt* har en motorvej mellem midtbanen og forsvar.frederikshavneren skrev:SF erstatter Curth.
Startopstilling:
Larsen
SF - Helenius
*ja, bogstaveligt talt!
Hvad værre er, Emil Larsen starter inde for OB... suverænt deres farligste mand. Han måtte godt have taget en kamp mere på sidelinjen.
(men yay, SønderjyskE slår BIF!)
(men yay, SønderjyskE slår BIF!)
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hvilken pløjemark de er udstyret med på Fyn. Fy for helvede. Det bliver ikke let. AaB dur ikke til at spille på andet end gode baner.
Nogen med stream? Isåfald må de gerne sende til mig.
Nogen der har et link til en stream, send gerne en PB
Mener Troels Bech kalder den for en pukkelpist :-)Oldager skrev:Hvilken pløjemark de er udstyret med på Fyn. Fy for helvede. Det bliver ikke let. AaB dur ikke til at spille på andet end gode baner.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Måske derfor at Augu og Helenius har sparket nogle gevaldige huller i luften...Oldager skrev:Hvilken pløjemark de er udstyret med på Fyn. Fy for helvede. Det bliver ikke let. AaB dur ikke til at spille på andet end gode baner.
Jeg har godt nok hjertet oppe i halsen hver gang OB har dødbolde. Det ender galt på et tidspunkt hvis fynboerne får tilkæmpet sig mange dødbolde.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Søren Frederiksen !!!!!
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
JAAAAA FORHELVED DA FREDE!!!!!
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Godt timet løb fra Søren Frederiksen! Dejligt mål...