Yankee skrev:Den her tråd er simpelthen en joke. Allan Pedersen fører sig frem med en masse opdigtede og misforståede tal og begreber.
- Du siger, at der er forsvundet 14 millioner. Har du overhovedet læst årsregnskabet for 2012? Der står det meget tydeligt, hvor underskuddet kommer fra (finansielle poster, afskrivninger og associeret virksomhed).
- Din tv-penge-opgørelse er stensikkert forkert. Hvor har du de tal fra?
- Du forstår tydeligvis ikke forskellen på egenkapital, likviditet og balance. Det må være et minimum for at udtale sig så skråsikkert og anklagende om en virksomheds økonomi.
Disse diskussioner plejede at kunne foregå på et relativt godt niveau, men det her er jo ren lal. Når man ikke engang gider tjekke op på præmissen for de beskyldninger, man kommer med er det altså intet andet end en joke og hele denne tråd burde slettes omgående.
og du kaster bare om dig med termer som om det har noget med emnet at gøre
Egenkapital hvad har det at gøre med vores drift resultat? hva?
Associeret virksomhed, hvilken? fortæl om vores associeret virksomheder og hvordan de har påvirket
vores forventet resultat fra den sidst blev justeret i 3. kvartal 2012
fortæl mig om de afskrivninger vi ikke har kunnet taget højde da vi lagde budget.
tv-penge opgørelsen er stensikkert ikke forkert, du kan jo bare søge på 'tv-penge fordeling' på Google smarte
og så kan du ellers selv vælge kilde, min er fra sporten.dk/indkast.dk/Ekstrabladet.dk og bt.dk
Du brokker dig om hvor elendig tråden er, men har intet konstruktivt at komme med selv.
halvdelen af de ting du nævner har intet med min post at gøre, du opfører dig som en politiker
hvis bare jeg nævner nok smarte termer så kan ingen se jeg er fuld af lort... right