Sønderjyske - AaB, fredag d. 13. september 2013
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: Sønderjyske - AaB, fredag d. 13. september 2013
Det er sgu lidt trist at en landskampspause ikke har været nok til at få Dalle helt på toppen igen!
Mon ikke det skyldes at man vil sikre sig at skaden ikke bryder op igen...Poker-One-Kenobi skrev:Det er sgu lidt trist at en landskampspause ikke har været nok til at få Dalle helt på toppen igen!
Jeg læser det som en ny skade...hje1980 skrev:Mon ikke det skyldes at man vil sikre sig at skaden ikke bryder op igen...Poker-One-Kenobi skrev:Det er sgu lidt trist at en landskampspause ikke har været nok til at få Dalle helt på toppen igen!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Dalle bliver lænket ude ved Kent, som sidder og fodrer ham rådt kød de første 72 min af kampen....og så...SNAP!!hje1980 skrev:Mon ikke det skyldes at man vil sikre sig at skaden ikke bryder op igen...Poker-One-Kenobi skrev:Det er sgu lidt trist at en landskampspause ikke har været nok til at få Dalle helt på toppen igen!
Bienvenu Bassogog!
Det er vel meget sigende med de rutinerede spillere på bænken; i hvert fald Due, KEP og Curth. De var jo en del af stammen der fejlede ovenpå de gode år. Ingen havde nok forventet de ville tage mesterskabet efterfølgende, men de faldt alle tre igennem som de nye profiler. KEP er en udemærket stopper, men ifht. potentialet og forventningerne er der bare stadig alt for mange udfald til han sådan for alvor kan kaldes en succes. Due har vel dårligt været god for AaB udover i Europa. Hans tidligere så gode frispark er forsvundet og spillemæssigt bidrager han kun med løbepensum. Endelig er der Curth, som fik fem år til at følge op på hans gode præstation i 2008 og aldrig var i nærheden af det. Augu vil jeg ikke regne med her, da han kom hjem da det så sortest ud og var med til at redde klubben. I Augus kan man i stedet have en begrundet frygt for, at hans niveau med alderen for alvor er på vej ned af bakke. At vi endelig har fået så god en trup, at Curth, Due og til dels KEP holdes på bænken er udelukkende positivt.Lindmark skrev:Ikke overraskende. Alligevel tankevækkende at rutinerede superligaprofiler som KEP, Augo, Duen (og Curth) er blevet distanceret så grundigt af fortrinsvis yngre talenter. Det betyder dog at vi har en solid bænk, og ikke mindst noget rutine at smide ind fra bænken i kampens hede. Og så kan man jo altid håbe på et Dalle-indhop med samme power som det han leverede mod Brømbø.frederikshavneren skrev:Iflg. Nordjyske bliver det følgende line up:
Larsen
Paddy - Thelander - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen
AK - SF
Dalsgaard er tvivlsom til kampen. Kan ikke sige noget til hvis Due bliver bænket, det vil være fuld fortjent. Må håbe at SF griber chancen, hvis han starter inde.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Curth er i FCM, så det er muligvis grunden til, at han er ude af startopstillingen...thomasjn skrev:Det er vel meget sigende med de rutinerede spillere på bænken; i hvert fald Due, KEP og Curth. De var jo en del af stammen der fejlede ovenpå de gode år. Ingen havde nok forventet de ville tage mesterskabet efterfølgende, men de faldt alle tre igennem som de nye profiler. KEP er en udemærket stopper, men ifht. potentialet og forventningerne er der bare stadig alt for mange udfald til han sådan for alvor kan kaldes en succes. Due har vel dårligt været god for AaB udover i Europa. Hans tidligere så gode frispark er forsvundet og spillemæssigt bidrager han kun med løbepensum. Endelig er der Curth, som fik fem år til at følge op på hans gode præstation i 2008 og aldrig var i nærheden af det. Augu vil jeg ikke regne med her, da han kom hjem da det så sortest ud og var med til at redde klubben. I Augus kan man i stedet have en begrundet frygt for, at hans niveau med alderen for alvor er på vej ned af bakke. At vi endelig har fået så god en trup, at Curth, Due og til dels KEP holdes på bænken er udelukkende positivt.Lindmark skrev:Ikke overraskende. Alligevel tankevækkende at rutinerede superligaprofiler som KEP, Augo, Duen (og Curth) er blevet distanceret så grundigt af fortrinsvis yngre talenter. Det betyder dog at vi har en solid bænk, og ikke mindst noget rutine at smide ind fra bænken i kampens hede. Og så kan man jo altid håbe på et Dalle-indhop med samme power som det han leverede mod Brømbø.frederikshavneren skrev:Iflg. Nordjyske bliver det følgende line up:
Larsen
AK - SF
Dalsgaard er tvivlsom til kampen. Kan ikke sige noget til hvis Due bliver bænket, det vil være fuld fortjent. Må håbe at SF griber chancen, hvis han starter inde.
Mht. Due - ham kan man jo også grine af, hvis man har lyst. Jeg synes, at han i starten mod såvel FCM som BIF var med i mange farlige aktioner, så jeg er bestemt ikke så negativ over for ham som andre. Det kan godt være, at han ikke er så giftig på dødbolde, som han var i 2008, men puha, hvor er der bare lang vej til næste farlige mand. Hvis vi skal gøre os noget håb om at være farlige på dødboldene, mener jeg, at Due er et must. Kuhn og co. må efterhånden have fundet ud af, at de skal tage Due samt nogle stykker til side, og så skal de lære, hvordan man sparker hårdt og præcist til den dersens fodbold. Pinligt, at det er så tamt, når Due er på bænken.
Det er jo let at sige det med Curth og FCM, men nærmest også lidt søgt. Det var jo tydeligt, at Kent ikke har fidus til Curth og ikke har haft det i lang tid, ligesom det er tydeligt at spiralen har været nedadgående i flere år. Mht. Duen mener jeg ikke han er et must. Vil meget hellere have Thomsen spiller og udvikler sig.jernskjorten skrev:Curth er i FCM, så det er muligvis grunden til, at han er ude af startopstillingen...thomasjn skrev:Det er vel meget sigende med de rutinerede spillere på bænken; i hvert fald Due, KEP og Curth. De var jo en del af stammen der fejlede ovenpå de gode år. Ingen havde nok forventet de ville tage mesterskabet efterfølgende, men de faldt alle tre igennem som de nye profiler. KEP er en udemærket stopper, men ifht. potentialet og forventningerne er der bare stadig alt for mange udfald til han sådan for alvor kan kaldes en succes. Due har vel dårligt været god for AaB udover i Europa. Hans tidligere så gode frispark er forsvundet og spillemæssigt bidrager han kun med løbepensum. Endelig er der Curth, som fik fem år til at følge op på hans gode præstation i 2008 og aldrig var i nærheden af det. Augu vil jeg ikke regne med her, da han kom hjem da det så sortest ud og var med til at redde klubben. I Augus kan man i stedet have en begrundet frygt for, at hans niveau med alderen for alvor er på vej ned af bakke. At vi endelig har fået så god en trup, at Curth, Due og til dels KEP holdes på bænken er udelukkende positivt.Lindmark skrev:Ikke overraskende. Alligevel tankevækkende at rutinerede superligaprofiler som KEP, Augo, Duen (og Curth) er blevet distanceret så grundigt af fortrinsvis yngre talenter. Det betyder dog at vi har en solid bænk, og ikke mindst noget rutine at smide ind fra bænken i kampens hede. Og så kan man jo altid håbe på et Dalle-indhop med samme power som det han leverede mod Brømbø.frederikshavneren skrev:Iflg. Nordjyske bliver det følgende line up:
Larsen
AK - SF
Mht. Due - ham kan man jo også grine af, hvis man har lyst. Jeg synes, at han i starten mod såvel FCM som BIF var med i mange farlige aktioner, så jeg er bestemt ikke så negativ over for ham som andre. Det kan godt være, at han ikke er så giftig på dødbolde, som han var i 2008, men puha, hvor er der bare lang vej til næste farlige mand. Hvis vi skal gøre os noget håb om at være farlige på dødboldene, mener jeg, at Due er et must. Kuhn og co. må efterhånden have fundet ud af, at de skal tage Due samt nogle stykker til side, og så skal de lære, hvordan man sparker hårdt og præcist til den dersens fodbold. Pinligt, at det er så tamt, når Due er på bænken.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
http://www.nordjyske.dk/nyheder/angribe ... 9/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er stort pres på SF i aften (såfremt Nordjyskes formodning om han starter inde holder stik). Håber presset giver ham det kick der skal til.
En række sløje kampe og Jönsson der står og puster ham i nakken...ikke noget misundelsesværdig situation at stå i.
Kom så Søren F. Lad ham nu hakke en kasse ind efter 2 min i aften - og så lad os gratte en smal sejr hjem.
Der er stort pres på SF i aften (såfremt Nordjyskes formodning om han starter inde holder stik). Håber presset giver ham det kick der skal til.
En række sløje kampe og Jönsson der står og puster ham i nakken...ikke noget misundelsesværdig situation at stå i.
Kom så Søren F. Lad ham nu hakke en kasse ind efter 2 min i aften - og så lad os gratte en smal sejr hjem.
Bienvenu Bassogog!
Jeg er ikke særlig enig med dig i din analyse. På visse punkter jo. Anders Due og Jeppe Curth må være fortid i AaB eller for Dues vedkommende kan kontrakten ikke forlænges igen. Han er statisk i fremtien, og han har ikke ramt et frispark siden Villareal i 2008.thomasjn skrev:Det er vel meget sigende med de rutinerede spillere på bænken; i hvert fald Due, KEP og Curth. De var jo en del af stammen der fejlede ovenpå de gode år. Ingen havde nok forventet de ville tage mesterskabet efterfølgende, men de faldt alle tre igennem som de nye profiler. KEP er en udemærket stopper, men ifht. potentialet og forventningerne er der bare stadig alt for mange udfald til han sådan for alvor kan kaldes en succes. Due har vel dårligt været god for AaB udover i Europa. Hans tidligere så gode frispark er forsvundet og spillemæssigt bidrager han kun med løbepensum. Endelig er der Curth, som fik fem år til at følge op på hans gode præstation i 2008 og aldrig var i nærheden af det. Augu vil jeg ikke regne med her, da han kom hjem da det så sortest ud og var med til at redde klubben. I Augus kan man i stedet have en begrundet frygt for, at hans niveau med alderen for alvor er på vej ned af bakke. At vi endelig har fået så god en trup, at Curth, Due og til dels KEP holdes på bænken er udelukkende positivt.
Men hvorfor Kenneth Emil skal karakteres som være faldet igennem står for mig som det store spørgsmål. Er det fordi du ikke kan lide engagement og temperament? Det kan da slet ikke være hans spillemæssige egenskaber du har noget imod. Han er da så klart en spiller til startopstillingen. Han er da kun kommet på bænken, fordi Kent Nielsen ikke kan sende Rasmus Thelander tilbage. AaB har en forrygende forsvarstreer, med Lasse som den tyndeste, eller mest svingende, hvis du vil høre min mening. Han skal ikke få en skade eller en karantæne. Så er KEP tilbage med fuld power.
Og Augo. Her er problematikken bare den samme. Vi er djævelsk godt dækket ind på den centrale, og af en eller anden grund af Augo blevet ofret. En skulle jo, og marginalerne er snævre. Jeg mener rent faktisk, at vi mangler Augo i luftrummet. Med ham og Dalsgaard uden for er vi stærkt svækket på det område, og det kan komme til at koste os i kampen i aften. Håber det virkelig ikke.
Mon ikke det bliver debut til Jönsson i aften (specielt hvis vi spiller med 2 angribere).Der er stort pres på SF i aften (såfremt Nordjyskes formodning om han starter inde holder stik). Håber presset giver ham det kick der skal til.
I øvrigt har jeg ikke nerver til en smal sejr. Håber på en overbevisende sejr (hvem savner ikke 4-0 sejrene fra sidste år) med mål af især Kvindebjerg.
I øvrigt kunne det også være rart hvis Thomsen snart knalder en ind!
Enig i forhold til luftrummet. Det enorme antal hjørnespark i BIF kampen, hvor ikke en eneste duel blev vundet af en AaB'er står som billede herpå. Uden Augo, KEP og Dalle er vi bare utroligt svækkede i luftrummet, og måske man bare skal til at acceptere det. Det betyder så også at der ikke er nogen grund til at sparke meterhøje ballonbolde ind i feltet.Og Augo. Her er problematikken bare den samme. Vi er djævelsk godt dækket ind på den centrale, og af en eller anden grund af Augo blevet ofret. En skulle jo, og marginalerne er snævre. Jeg mener rent faktisk, at vi mangler Augo i luftrummet. Med ham og Dalsgaard uden for er vi stærkt svækket på det område, og det kan komme til at koste os i kampen i aften. Håber det virkelig ikke.
Jeg synes der har været gode takter når Kusk og evt. Thomsen har taget et kort hjørnespark. Eneste problem er når der ikke kommer en afslutning på.
Glæder mig helt vildt til kampen.
Hvis nordjyskes opstilling er korrekt, så er det en skam at Dalle ikke er med. Den mand har virkelig nogle spidskompetencer som er fremragende. Når det er sagt, synes jeg faktisk paddy har været okay på backen. SF er jeg mere ambivalent ved. Omvendt er det for mig et fedt om det er ham eller Due Der får den "billige plads" på holdet.
Hvis nordjyskes opstilling er korrekt, så er det en skam at Dalle ikke er med. Den mand har virkelig nogle spidskompetencer som er fremragende. Når det er sagt, synes jeg faktisk paddy har været okay på backen. SF er jeg mere ambivalent ved. Omvendt er det for mig et fedt om det er ham eller Due Der får den "billige plads" på holdet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Har en umanerlig god mavefornemmelse til aftens kamp, og kan selvfølgelig ikke forstå at bookierne har SønderjyskE som favorit. Det er lige netop denne type kampe som AaB historisk set elsker at spille, hvor de er små underdog imod et hold ikke som rigtig kan forventes at parkere spillebussen på hjemmebane.
Og jo, jeg ved godt AaB ofte har det svært i Haderslev men er SUPEROPTIMIST i dag.
Og jo, jeg ved godt AaB ofte har det svært i Haderslev men er SUPEROPTIMIST i dag.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Nu spiller AaB næsten altid meget tætte kampe. Sejrene i denne sæson er vundet med ét overskydende mål (minus pokalsejren i Silkeborg). Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sidst har vundet en kamp med overbevisende cifre, den eneste jeg lige kan komme i tanke om var hjemmesejren over Silkeborg hvor Helenius scorede hattrick (3-0 sejr som jeg husker det).astonvilla skrev:http://www.nordjyske.dk/nyheder/angribe ... 9/112/1513
Angående kampen i aften så bør vi være favoritter. Når det er sagt har vi det ofte svært mod Nordtyskes fysik, dødbolde og kontraangreb, men generelt set har vi et langt bedre hold. Sønderjyske er vel det hold der spillemæssigt har været allerringest i denne sæson, hvilket sejren i Randers ikke ændrede indtrykket af. Én sejr der kun kom i stand fordi de spillede stort set hele kampen i overtal.
Salget af Lasse Vibe har været en klar svækkelse af Sønderjyske, hvilket de endnu ikke har kunnet kompensere for. Deres angribere Tommy Bechmann og Kenneth Fabricius kandiderer også ganske kraftigt til at være superligaens ringeste angribere. Fabricius der netop er vendt tilbage efter en skadespause har vel nærmest ikke scoret i de sidste 2 år.
Jeg undervurderer bestemt ikke opgaven, men hvis vi for alvor vil bide os fast i toppen så er det kun en sejr der tæller. Spillemæssigt har vi været meget ustabile på udebane, med kampen i Slagelse som det ultimative skrækeksempel. Men hvis vi omvendt rammer topniveauet fra Farum kampen så får sønderjyderne det meget svært.
Jeg er generelt elendig til at forudsige AaBs resultater, men alt andet end en sejr i aften vil være skuffende. Hvis kampen bliver spillet på vores præmisser har vi alle forudsætninger for at vinde, men hvis Sønderjyske får held til at få kampen afviklet som en "slåskamp" så får vi problemer.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Er uenig i at SønderjyskE skulle være så fysiske og stærke på dødbolde. Sådan var det engang. I slutningen af SønderjyskEs kamp imod FCM, så vi med al tydelighed til slut hvordan SønderjyskE blev most rent fysisks - som der egentlig også var optræk til at ske for os til da vi havde FCM på besøg sidst.frederikshavneren skrev:Nu spiller AaB næsten altid meget tætte kampe. Sejrene i denne sæson er vundet med ét overskydende mål (minus pokalsejren i Silkeborg). Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sidst har vundet en kamp med overbevisende cifre, den eneste jeg lige kan komme i tanke om var hjemmesejren over Silkeborg hvor Helenius scorede hattrick (3-0 sejr som jeg husker det).astonvilla skrev:http://www.nordjyske.dk/nyheder/angribe ... 9/112/1513
Angående kampen i aften så bør vi være favoritter. Når det er sagt har vi det ofte svært mod Nordtyskes fysik, dødbolde og kontraangreb, men generelt set har vi et langt bedre hold. Sønderjyske er vel det hold der spillemæssigt har været allerringest i denne sæson, hvilket sejren i Randers ikke ændrede indtrykket af. Én sejr der kun kom i stand fordi de spillede stort set hele kampen i overtal.
Salget af Lasse Vibe har været en klar svækkelse af Sønderjyske, hvilket de endnu ikke har kunnet kompensere for. Deres angribere Tommy Bechmann og Kenneth Fabricius kandiderer også ganske kraftigt til at være superligaens ringeste angribere. Fabricius der netop er vendt tilbage efter en skadespause har vel nærmest ikke scoret i de sidste 2 år.
Jeg undervurderer bestemt ikke opgaven, men hvis vi for alvor vil bide os fast i toppen så er det kun en sejr der tæller. Spillemæssigt har vi været meget ustabile på udebane, med kampen i Slagelse som det ultimative skrækeksempel. Men hvis vi omvendt rammer topniveauet fra Farum kampen så får sønderjyderne det meget svært.
Jeg er generelt elendig til at forudsige AaBs resultater, men alt andet end en sejr i aften vil være skuffende. Hvis kampen bliver spillet på vores præmisser har vi alle forudsætninger for at vinde, men hvis Sønderjyske får held til at få kampen afviklet som en "slåskamp" så får vi problemer.
Tror faktisk godt at AaB kan gå hen og få den fysiske overtag i duellerne og felterne, men der hvor vi skal være påpasselige ift. SønderjyskE er deres omstillingsspil som stadigvæk har stor klasse.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
AaB vandt på tilsvarende tidspunkt i fjor 5 kampe i træk med mindst 3 overskydende mål, heraf de 3 af dem med 4-0, bl.a. over dagens modstander ligeledes på udebane. Kampen mod Silkeborg, du hentyder til, blev spillet i april 2012 i sæsonen før, og AaB vandt med 3-1.Nu spiller AaB næsten altid meget tætte kampe. Sejrene i denne sæson er vundet med ét overskydende mål (minus pokalsejren i Silkeborg). Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sidst har vundet en kamp med overbevisende cifre, den eneste jeg lige kan komme i tanke om var hjemmesejren over Silkeborg hvor Helenius scorede hattrick (3-0 sejr som jeg husker det).
Når det så er sagt, er tesen om AaBs tætte kampe helt valid fra og med oktober 2012 - i hvert fald når det gælder kampe, AaB har vundet. AaB har siden den gyldne periode i fjor vundet 10 kampe i Superligaen, og blot 1 af dem er vundet med mere end 1 mål, nemlig 3-1 ude over Brøndby i oktober sidste år.
Det kan jo i høj grad tilskrives vores problemer med at score. med AK, en svensker der små småt er klar og en Kusk der er kommet i gang med målene igen, er jeg dog mere fortrøstningsfuld end jeg tidligere har været.Hovedet skrev:AaB vandt på tilsvarende tidspunkt i fjor 5 kampe i træk med mindst 3 overskydende mål, heraf de 3 af dem med 4-0, bl.a. over dagens modstander ligeledes på udebane. Kampen mod Silkeborg, du hentyder til, blev spillet i april 2012 i sæsonen før, og AaB vandt med 3-1.Nu spiller AaB næsten altid meget tætte kampe. Sejrene i denne sæson er vundet med ét overskydende mål (minus pokalsejren i Silkeborg). Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sidst har vundet en kamp med overbevisende cifre, den eneste jeg lige kan komme i tanke om var hjemmesejren over Silkeborg hvor Helenius scorede hattrick (3-0 sejr som jeg husker det).
Når det så er sagt, er tesen om AaBs tætte kampe helt valid fra og med oktober 2012 - i hvert fald når det gælder kampe, AaB har vundet. AaB har siden den gyldne periode i fjor vundet 10 kampe i Superligaen, og blot 1 af dem er vundet med mere end 1 mål, nemlig 3-1 ude over Brøndby i oktober sidste år.
------------------------------------------------
Tjaeh med SFs og Dues præstationer in mente synes jeg hellere man skulle give Jønsson chancen fra start og lade ham spille den time han nu kan klare.Forza skrev:Glæder mig helt vildt til kampen.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Du har naturligvis ret. Jeg må være træt siden jeg kunne glemme den fantastiske sæsonstart i sidste sæson...Hovedet skrev:AaB vandt på tilsvarende tidspunkt i fjor 5 kampe i træk med mindst 3 overskydende mål, heraf de 3 af dem med 4-0, bl.a. over dagens modstander ligeledes på udebane. Kampen mod Silkeborg, du hentyder til, blev spillet i april 2012 i sæsonen før, og AaB vandt med 3-1.Nu spiller AaB næsten altid meget tætte kampe. Sejrene i denne sæson er vundet med ét overskydende mål (minus pokalsejren i Silkeborg). Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sidst har vundet en kamp med overbevisende cifre, den eneste jeg lige kan komme i tanke om var hjemmesejren over Silkeborg hvor Helenius scorede hattrick (3-0 sejr som jeg husker det).
Ja, det kan jo lige smutte det skidt :-) - nå, men hovedsagen er så, at AaB vinder i aften. Og skulle det blive med mere et end mål, tager vi det som en lille bonus.
Hvis med problemer med at score, mener kvaliteten på afslutningen af vores chancer, så er jeg faktisk ikke sikker på det er vores hovedproblem.Forza skrev: Det kan jo i høj grad tilskrives vores problemer med at score. med AK, en svensker der små småt er klar og en Kusk der er kommet i gang med målene igen, er jeg dog mere fortrøstningsfuld end jeg tidligere har været.
Selvom vi har set et par tydelige eksempler på kæmpechancer der burde være blevet til mål, så mener jeg faktisk at vores største problem er at få omsat vores spilovertag til reelle målchancer. Som jeg husker kampene vi vandt så stort sidste år (jeg indrømmer der er et væsentligt usikkerhedsmoment her), så var vores scoringsprocent faktisk ikke overbevisende (i hvert fald ikke lige så overbevisende som reslutaterne antyder), men vi skabte et hav af store chancer, og brændte de fleste.
I år ser det anderledes ud. Vi har i de fleste kampe spillet rigtig god fodbold, men vi har ikke rigtig skabt chancer der matcher det spil - og dem vi så har skabt har vi brændt de fleste af.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert