Og de må så også gerne kigge efter al den plads, der bag gakbakbak. Han spiller virkeligt skidt.Kenneth K skrev:Jeg håber, at Kent & Kuhn sidder og studerer FCM-dødbolde hver aften denne uge. Det er suverænt dér, hvor de er farligst.
Og ja, helt håbløst, at Izunna ikke blev smidt ud.
Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014
-
seamann
Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014
-
jensemand57
- Allstar

Det er ser ud som FCM kører denne sejr hjem. Sønderjyderne virker ret trætte i anden halvleg. Så desværre ingen overraskelse i den kamp.
Nu så jeg kun anden halvleg, men synes faktisk sønderjyske gjorde det rigtig godt.
Nogen der kan vurdere om Petter Anderssons advarsel var til 4 strafpoint og dermed karantæne?
Aalborg BK 1885!
Sikke dog en skandale. SønderjyskE snydt for straffespark og Disco Glenns pressestrategi reddede dem nok for et meget velfortjent rødt kort. Jeg forstår sgu godt, hvis Søndergaard er tosset...
Skandaløs dommerpræstation intet mindre, en foræring til FC Muh, kødfjæset fesne Disco Glenn giver mig myrekryb btw
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Så må vi jo håbe Disco Glenns presball mod dommerstanden giver pote på søndag, til vores fordel.Klaus skrev:Sikke dog en skandale. SønderjyskE snydt for straffespark og Disco Glenns pressestrategi reddede dem nok for et meget velfortjent rødt kort. Jeg forstår sgu godt, hvis Søndergaard er tosset...
Fuldstændig vanvittig dårlig dommerpræstation - de 2 situationer er jo soleklareKlaus skrev:Sikke dog en skandale. SønderjyskE snydt for straffespark og Disco Glenns pressestrategi reddede dem nok for et meget velfortjent rødt kort. Jeg forstår sgu godt, hvis Søndergaard er tosset...
http://onside.dk/superligaen/bak-bloker ... ke-straffe" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onside.dk/superligaen/tv-fcm-sli ... dt-korrekt" onclick="window.open(this.href);return false;
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Men han er ikke racist som de andre dommere... så det er vel et win for dommeren?AaB1978 skrev:Fuldstændig vanvittig dårlig dommerpræstation - de 2 situationer er jo soleklareKlaus skrev:Sikke dog en skandale. SønderjyskE snydt for straffespark og Disco Glenns pressestrategi reddede dem nok for et meget velfortjent rødt kort. Jeg forstår sgu godt, hvis Søndergaard er tosset...![]()
http://onside.dk/superligaen/bak-bloker ... ke-straffe" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onside.dk/superligaen/tv-fcm-sli ... dt-korrekt" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Har Glen rent faktisk udtalt at dommerne skulle være det??
Nej, har har understreget at det ikke er det han mener.Zee skrev:Har Glen rent faktisk udtalt at dommerne skulle være det??
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Re: Sv: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts
Har du link til det? :-)Pastorius skrev:Nej, har har understreget at det ikke er det han mener.Zee skrev:Har Glen rent faktisk udtalt at dommerne skulle være det??
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
I dag er der åbnet for salg af billetter på Enggaard - så man må have en forventning om en ordentlig røvfuld tilskuere, når dette allede sker nu.
Der er dog pænt med billetter til salg fortsat på samtlige tribuner.
Der er dog pænt med billetter til salg fortsat på samtlige tribuner.
Bienvenu Bassogog!
Re: Sv: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 234677.ece" onclick="window.open(this.href);return false;Zee skrev:Har du link til det? :-)Pastorius skrev:Nej, har har understreget at det ikke er det han mener.Zee skrev:Har Glen rent faktisk udtalt at dommerne skulle være det??
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det overrasker mig meget at Curth er så langt fra at kunne komme på tale til angrebet når AK er ude. At Rolf Toft og i særdelshed SF kan være foran skræmmer mig lidt. Hans forhold til KN må være meget skrantende.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg tror Kent synes at alternativerne er mindst lige så gode + at de er fremtiden. Jeg tror alle ved at klokken har slået for Curth i AaB til sommer uanset hvad. Mon ikke der er et link til feriepengesagen der også?Forza skrev:Det overrasker mig meget at Curth er så langt fra at kunne komme på tale til angrebet når AK er ude. At Rolf Toft og i særdelshed SF kan være foran skræmmer mig lidt. Hans forhold til KN må være meget skrantende.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Det undrer også mig at SF og Toft står foran Curth. Under alle omstændigheder er Curth med meget stor sandsynlighed fortid i AaB til sommer. AaB vil næppe forlænge og mon ikke, at Curth vil søge spilletid i en ny klub.Forza skrev:Det overrasker mig meget at Curth er så langt fra at kunne komme på tale til angrebet når AK er ude. At Rolf Toft og i særdelshed SF kan være foran skræmmer mig lidt. Hans forhold til KN må være meget skrantende.
Jeg ved ikke om det har betydning, men Lynge har jo også tidligere udtalt at hvis et par spillere ikke ændrede holdning i feriepengesagen, så havde de ingen fremtid i klubben.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Antyder du at Kent sætter holdet afhængigt af spillernes syn på feriepengesagen?Pastorius skrev:Jeg tror Kent synes at alternativerne er mindst lige så gode + at de er fremtiden. Jeg tror alle ved at klokken har slået for Curth i AaB til sommer uanset hvad. Mon ikke der er et link til feriepengesagen der også?Forza skrev:Det overrasker mig meget at Curth er så langt fra at kunne komme på tale til angrebet når AK er ude. At Rolf Toft og i særdelshed SF kan være foran skræmmer mig lidt. Hans forhold til KN må være meget skrantende.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Nej, det er jeg helt sikker på han er fuldstændig ligeglad med. Men jeg antyder at han har fået et vink om (eller selv har været med til at bestemme) at det ikke kan betale sig at bygge videre på Curth, og han derfor synes det giver mere mening at give spilletid til lige så gode alternativer der vil være til stede i AaB efter sommerpausen.MHJ skrev:Antyder du at Kent sætter holdet afhængigt af spillernes syn på feriepengesagen?Pastorius skrev:Jeg tror Kent synes at alternativerne er mindst lige så gode + at de er fremtiden. Jeg tror alle ved at klokken har slået for Curth i AaB til sommer uanset hvad. Mon ikke der er et link til feriepengesagen der også?Forza skrev:Det overrasker mig meget at Curth er så langt fra at kunne komme på tale til angrebet når AK er ude. At Rolf Toft og i særdelshed SF kan være foran skræmmer mig lidt. Hans forhold til KN må være meget skrantende.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Det var den. Petter Andersson er i karantæne. Ærgeligt Izunna ikke kan få karantæne på efterbevilling. Fuldstændig vanvittig tackling.Søgaard skrev:Nogen der kan vurdere om Petter Anderssons advarsel var til 4 strafpoint og dermed karantæne?
Hair is not a right: it´s a privilege!