Sommerleg: Hvem sang "Vi står sammen om dig?"
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Sommerleg: Hvem sang "Vi står sammen om dig?"
Dejligt at se de gamle kæmper med sen firserhår.
Dengang havde de alle forskellige trøje reklamer - er det ikke tilladt mere ? Kan huske at sprit fabrikkerne engang ville sponsere AaB, men måtte ikke fordi der var tale om det der frygtelige alkohol (det er rigtig mange år siden)
Dengang havde de alle forskellige trøje reklamer - er det ikke tilladt mere ? Kan huske at sprit fabrikkerne engang ville sponsere AaB, men måtte ikke fordi der var tale om det der frygtelige alkohol (det er rigtig mange år siden)
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Her! 1978. Måske fik man lov til det, fordi det kun var malteserkorset og ikke et nærmere spritprodukt, som kunne ses på trøjen. Malteserkorset kunne også repræsentere en ufarlig ting som bagegær.thequest skrev:Dejligt at se de gamle kæmper med sen firserhår.
Det er en kongetrøje. Jeg vil give det hvide ud af øjnene for at gafle et pænt eksemplar.

Ceterum censeo Hafnium esse delendam
Fabbe skrev:Her! 1978. Måske fik man lov til det, fordi det kun var malteserkorset og ikke et nærmere spritprodukt, som kunne ses på trøjen. Malteserkorset kunne også repræsentere en ufarlig ting som bagegær.thequest skrev:Dejligt at se de gamle kæmper med sen firserhår.
Det er en kongetrøje. Jeg vil give det hvide ud af øjnene for at gafle et pænt eksemplar.
Jeg ville være villig, til at give op mod 800 kroner incl tryk, for sådan én i langærmet naturligvis! den er virkelig fed! (ironi ikke anvendt)!!
modsat vores nye hjemmebane trøje... (jaja jeg ved det godt, køber jo én alligevel)
Guld? igen, igen...!
-
Rextherunt
- Landshold

- Geografisk sted: Østjylland
Enig!! de er mega fede... måske en bette mail til Puma (info-denmark@puma.com) med billede ka afsløre om det ka reproduceres i et begrænset oplagAMadsen skrev:Fabbe skrev:Her! 1978. Måske fik man lov til det, fordi det kun var malteserkorset og ikke et nærmere spritprodukt, som kunne ses på trøjen. Malteserkorset kunne også repræsentere en ufarlig ting som bagegær.thequest skrev:Dejligt at se de gamle kæmper med sen firserhår.
Jeg ville være villig, til at give op mod 800 kroner incl tryk, for sådan én i langærmet naturligvis! den er virkelig fed! (ironi ikke anvendt)!!
modsat vores nye hjemmebane trøje... (jaja jeg ved det godt, køber jo én alligevel)
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!
Den er groteskt fed og viser også at en virkelig god trøje ikke behøver leve op til alle standardkravene (vores emblem er for eksempel ikke at finde på fronten af herligheden dér).
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jeg glæder mig til at se den verificerede liste, for jeg er ret sikker på, at nr. 14 IKKE er Henrik Vandet Kristensen.
Jeg hælder mere til Ole Kristensen (begge spillere var der i øvrigt i 1988, hvilket ikke gør afgørelsen lettere).
Jeg hælder mere til Ole Kristensen (begge spillere var der i øvrigt i 1988, hvilket ikke gør afgørelsen lettere).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Frisør Lassen og Eriksen holder AaB på toppen.
Jeg mener helt bestemt, at nummer 14 er Patrick Kristensens far, Ole.
Michael Vesterskov var vist ham, der sang, og han havde tidligere spillet på førsteholdet. Så var der Ivan Pedersen fra Laban og Vejgård, og så en fra Snapshot.
Elsker stadig den sang
Jeg mener helt bestemt, at nummer 14 er Patrick Kristensens far, Ole.
Michael Vesterskov var vist ham, der sang, og han havde tidligere spillet på førsteholdet. Så var der Ivan Pedersen fra Laban og Vejgård, og så en fra Snapshot.
Elsker stadig den sang
-
svendpoulsen
- 2. div

Hold op det vækker minder med de gamld gutter, har selv spillet old boys/grandold boys mod john andersen, hold kæ.. man slog sig på ham, den gamle kæmpe.
-
Fabbe
- Allstar

Ja, ikke? Nu var Jesper Schmidt jo "ret sikker" på, at det var Vandet, og nu tror jeg gerne på folk, der føler sig sikre, men tjek lige Vandet her: http://www.europhoto.eu.com/heux/?detai ... 8-061898-3" onclick="window.open(this.href);return false; - som han så ud midt i 90'erne.Remark skrev: Jeg mener helt bestemt, at nummer 14 er Patrick Kristensens far, Ole.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hvad er I for en flok Young Punks der ikke kender vores spillere? Jeg er rystet.Fabbe skrev:Ja, ikke? Nu var Jesper Schmidt jo "ret sikker" på, at det var Vandet, og nu tror jeg gerne på folk, der føler sig sikre, men tjek lige Vandet her: http://www.europhoto.eu.com/heux/?detai ... 8-061898-3" onclick="window.open(this.href);return false; - som han så ud midt i 90'erne.Remark skrev: Jeg mener helt bestemt, at nummer 14 er Patrick Kristensens far, Ole.
Alle der ikke kan genkende samtlige spillere på det billedet skulle skamme sig.
Nr 14 er Ole Kristensen.
Men jeg undrer mig over hvorfor Vandet ikke er med.
Under træningsophold i Cala Millor i 1990 blev der forøvrigt indspillet en "musikvideo" med Jes Høgh på luftguitar. Mogens Jørgensen var med dernede og lavede 10 min LEGENDARISK udsendelse om opholdet (spurgte en lokal bonde om Cala Millor var "kaput" da AaB vandt 8-0).
Janteloven eksisterer IKKE!
Fed billedarkivs hjemmeside der linkes til. Lidt sjovt at dem der har lavet siden har forsøgt oversætte Danske navne. Således kan man både finde spillere af Throwers Jakobsen (Lynge) og Allan Victims (Gaarde).
I øvrigt dokumenterer siden noget så sjældent som et Morten Olsen besøg på Aalborg Stadion http://www.europhoto.eu.com/heux/?detai ... 8-061898-3" onclick="window.open(this.href);return false;
I øvrigt dokumenterer siden noget så sjældent som et Morten Olsen besøg på Aalborg Stadion http://www.europhoto.eu.com/heux/?detai ... 8-061898-3" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Man skal simpelthen forholde sig helt enormt kritisk til hvordan min hukommelse har det med ansigter jeg ikke har set i over 20 år, det kan jeg lige så godt være ærlig og sigeFabbe skrev:Ja, ikke? Nu var Jesper Schmidt jo "ret sikker" på, at det var Vandet, og nu tror jeg gerne på folk, der føler sig sikre, men tjek lige Vandet her: http://www.europhoto.eu.com/heux/?detai ... 8-061898-3" onclick="window.open(this.href);return false; - som han så ud midt i 90'erne.Remark skrev: Jeg mener helt bestemt, at nummer 14 er Patrick Kristensens far, Ole.
Jeg må også være ærlig og sige jeg ikke helt kan huske hvordan Vandet så ud i slut-80erne, jeg så dog en noget mere 80'er-disket Vandet for mig, som på billedet. Ole Kristensen døjer jeg faktisk lidt med at huske, men det tror jo fanden, hvis jeg har troet det var Henrik Vandet
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Forståeligt Jesper. Det kender vi alle til, når vi når en vis alder. Der er dage, hvor jeg lige skal vende den en gang, før jeg er klar over hvem the handsome devil i mogenspejlet erJesper Schmidt skrev:Man skal simpelthen forholde sig helt enormt kritisk til hvordan min hukommelse har det med ansigter jeg ikke har set i over 20 år, det kan jeg lige så godt være ærlig og sigeFabbe skrev:Ja, ikke? Nu var Jesper Schmidt jo "ret sikker" på, at det var Vandet, og nu tror jeg gerne på folk, der føler sig sikre, men tjek lige Vandet her: http://www.europhoto.eu.com/heux/?detai ... 8-061898-3" onclick="window.open(this.href);return false; - som han så ud midt i 90'erne.Remark skrev: Jeg mener helt bestemt, at nummer 14 er Patrick Kristensens far, Ole.
Jeg må også være ærlig og sige jeg ikke helt kan huske hvordan Vandet så ud i slut-80erne, jeg så dog en noget mere 80'er-disket Vandet for mig, som på billedet. Ole Kristensen døjer jeg faktisk lidt med at huske, men det tror jo fanden, hvis jeg har troet det var Henrik Vandet
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Hvem er det?NIN den fromme skrev: Forståeligt Jesper. Det kender vi alle til, når vi når en vis alder. Der er dage, hvor jeg lige skal vende den en gang, før jeg er klar over hvem the handsome devil i mogenspejlet er
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Provst i Brovst skrev:Hvem er det?NIN den fromme skrev: Forståeligt Jesper. Det kender vi alle til, når vi når en vis alder. Der er dage, hvor jeg lige skal vende den en gang, før jeg er klar over hvem the handsome devil i mogenspejlet er
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
NIN den fromme skrev:Provst i Brovst skrev:Hvem er det?NIN den fromme skrev: Forståeligt Jesper. Det kender vi alle til, når vi når en vis alder. Der er dage, hvor jeg lige skal vende den en gang, før jeg er klar over hvem the handsome devil i mogenspejlet er
Hvis han er der ofte har du et alkoholproblem eller også får konen noget ved siden af.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Det er som med mesterskaber og pokaltitler. Det ene udelukker ikke det andetProvst i Brovst skrev:NIN den fromme skrev:Provst i Brovst skrev:Hvem er det?NIN den fromme skrev: Forståeligt Jesper. Det kender vi alle til, når vi når en vis alder. Der er dage, hvor jeg lige skal vende den en gang, før jeg er klar over hvem the handsome devil i mogenspejlet er![]()
![]()
Hvis han er der ofte har du et alkoholproblem eller også får konen noget ved siden af.
Jeg undrer mig (også?) over at der findes nogen der kan huske at den her Ole Kristensen spillede i AaB. Han fik kun éen sæson i AaB (1988). Nu har jeg undersøgt det, og fundet ud af at Ole Kristensen inden AaB var i AGF og Silkeborg (2.division) - og efter AaB var han i Hjørring, Nørresundby og Chang ("Vores egen" Patrick Kristensen er født i Silkeborg).Køllen I Møllen skrev:Hvad er I for en flok Young Punks der ikke kender vores spillere? Jeg er rystet.Fabbe skrev:Ja, ikke? Nu var Jesper Schmidt jo "ret sikker" på, at det var Vandet, og nu tror jeg gerne på folk, der føler sig sikre, men tjek lige Vandet her: http://www.europhoto.eu.com/heux/?detai ... 8-061898-3" onclick="window.open(this.href);return false; - som han så ud midt i 90'erne.Remark skrev: Jeg mener helt bestemt, at nummer 14 er Patrick Kristensens far, Ole.
Alle der ikke kan genkende samtlige spillere på det billedet skulle skamme sig
Nr 14 er Ole Kristensen.
T
Jeg undrer mig OGSÅ over at Henrik Vandet ikke er med ved indspilningen af "Vi står sammen om dig". Derudover mangler fra 88-sæsonen Peter Enevoldsen og Harbo Larsen (2.keeper). Men de to har sikkert prioriteret skudtræning over sangkarriere.
Så spørger I sikkert om hvem fra 1988, der var med til at blive danske mestre for AaB i 1995 - jo det var Ib Simonsen, Thorst, Vandet, Boye og Jes Høgh.
Hvorfor skal sommerferien laves
Hvad kom først, hønen eller ægget ?? - Det gjorde hanen.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg kan huske Ole Kristensen fordi han var min favoritspiller i min første sæson på stadion. Og jeg husker ham som værende ret god, faktiskDissing skrev:Jeg undrer mig (også?) over at der findes nogen der kan huske at den her Ole Kristensen spillede i AaB. Han fik kun éen sæson i AaB (1988). Nu har jeg undersøgt det, og fundet ud af at Ole Kristensen inden AaB var i AGF og Silkeborg (2.division) - og efter AaB var han i Hjørring, Nørresundby og Chang ("Vores egen" Patrick Kristensen er født i Silkeborg).Køllen I Møllen skrev:Hvad er I for en flok Young Punks der ikke kender vores spillere? Jeg er rystet.Fabbe skrev:Ja, ikke? Nu var Jesper Schmidt jo "ret sikker" på, at det var Vandet, og nu tror jeg gerne på folk, der føler sig sikre, men tjek lige Vandet her: http://www.europhoto.eu.com/heux/?detai ... 8-061898-3" onclick="window.open(this.href);return false; - som han så ud midt i 90'erne.Remark skrev: Jeg mener helt bestemt, at nummer 14 er Patrick Kristensens far, Ole.
Alle der ikke kan genkende samtlige spillere på det billedet skulle skamme sig
Nr 14 er Ole Kristensen.
T
Jeg undrer mig OGSÅ over at Henrik Vandet ikke er med ved indspilningen af "Vi står sammen om dig". Derudover mangler fra 88-sæsonen Peter Enevoldsen og Harbo Larsen (2.keeper). Men de to har sikkert prioriteret skudtræning over sangkarriere.
Så spørger I sikkert om hvem fra 1988, der var med til at blive danske mestre for AaB i 1995 - jo det var Ib Simonsen, Thorst, Vandet, Boye og Jes Høgh.
Hvorfor skal sommerferien lavesom til en historietime?!? - - - Fordi fodboldhistorie er god historie
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Fabbe
- Allstar

Til Jespers forsvar, så har Vandet faktisk løbet rundt med overskæg, er jeg sikker på.