Så fik du lige ophævet det til sandhed - flot! Jeg fatter simpelthen ikke, at mange herinde ikke bare en gang imellem gider at læse sine indlæg igennem med en lille smule etisk filter. At sidde og hænge enkeltspillere ud efter fornemmelser er satme ikke i orden.Forza skrev:Jeg synes da absolut topic starteren har begrundet hvorfor han startede dette emne fint og din dybt negative tilgang til dette er overkill.Sønderhof skrev:Det var dog et af de mest ubegavede indlæg jeg har set længe her på siden! Var det virkelig nødvendigt at starte en ny tråd for at fyrer sådan en gang pis af? Kunne du ikke bare have skrevet det i OB-AaB-tråden eller transfertåden?Rasmus skrev:Wichmann fik fuld spilletid idag, og gjorde det vel ok uden at det var prangende - som resten af holdet.
Gerenelt set synes jeg ikke Wichmann passer ind på AaB holdet, og ser ham derfor gerne forlade klubben. Han var en spiller med et stort potentiale, men er i dag en middelmådig spiller som er blevet overhalet af mange af andre unge AaB'er.
Måske kunne han være god at have på bænken, men da jeg gentagende gange har måtte tage mig til hovedet når han kommer på banen (fejlafleveringer og manglende spilforståelse), ser jeg heller ikke dette som en mulighed.
Er jeg helt galt på den, eller bør Wichmann være fortid i AaB.
Obs.: Denne tråd skal for alt i verden ikke udvikle sig til en hetz
Du slår ned på at Wichmann har mange fejlafleveringer og manglede spilforståelse. Er det seriøst? I så fald kan man på ingen måde tage det du skriver alvorligt! Det er fra din side mangel på fodboldforståelse. Wich er måske den spiller vi har der er mest begavet på bolden. Der er da klart at han til tider laver fejl, men måske det skydes at han ofte kun får 10 min. spilletid hver 4. kamp?
Desværre er han utrolig langsom. Hvilket utvivlsomt er en hæmsko for ham, da han i vores stort anlagte spil til tider kommer til at se tungere ud end Augo i sine returløb. Derfor kan jeg sagtens se ideen i at bruge ham på kanten, da hans tekniske kvaliteter i den grad kommer til sin ret her, samt han har backup fra midtbanen ved boldtab. Det kræver dog at backen i hans side er meget offensiv, da han ikke har fart til sætte sin direkte mand af.
Når Ene, Jønsson, Thomsen, Dalsgaard og Risgård er på 100% vil der ikke længere være plads til Wichmann, men det plejer han fint at affinde sig med. Det er dog ikke sikkert han vil det på sigt. Men fra AaB's side skal vi være lykkelige over at have en mand som ham. Han er en formidabel 16. mand. Tænk bare på kampen mod FCN, hvor han spillede en stor kamp, som var afgørende i guldkampen.
Wich-Mac er alt for langsom. Han laver til tider rigtig gode afleveringer men ofte ryger pasninger lige hen til modstanderen når spillet går for stærkt. Han er en okay spiller at have i truppen da han både han dække den offensive centrale midtbane og til nød kanten. Hans talent er dog stagneret og han har slet ikke udnyttet de muligheder hans talent indbød til. Som før debateret har han hans usunde livstil med byture og fastfood ikke været godt for ham. Derfor bliver han aldrig til mere end en reserve i AaB.
I øvrigt mener jeg, at din kritik af Wichmann er skudt totalt ved siden af. Han har netop løftet sit spil i opstarten og har nu haft 2 glimrende præstationer i træk, hvor han netop er boldsikker og søger at spille hhv. sin back eller angriber i dybe pasninger også. Derudover havde han vist også en glimrende kamp mod Ajax.
Jeg tror lidt, at det bliver glemt, hvilken gennemsnitsalder vores hold har. Når Spalvis rammer en forventelig downperiode (han er 19 år!!), så får han store hug. Når Wichmann "kun" er god i 2 af 4 kampe, så er det ikke godt nok. Når Kasper P ikke toppræsterer efter en lang periode uden førsteholdskampe, så hører han også for det!
Det kan forhåbentlig gøres bedre...