Ikke uvæsentligt. Sammen med Uffe Bech er det Aabech, der kan score mål for FCN, og som i øvrigt er eneste lufttrussel for dem. Nu kan vi koncentrere os om at lukke Uffe ned, og så tager vi en stille 1-0 sejr.NIN den fromme skrev:Til gengæld er Kim Aabech ikke med for FCN
4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.00
Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0
Viktor Ahlmann er utvivlsomt meget talentfuld og fremtidens mand, men det ville være en væsentlig svækkelse at have ham i startopstillingen. Nicklas Helenius er i truppen, og forhåbentligt spiller han i morgen mod FCN.Eksil skrev:Jeg skrev til Nordjyskes journo til træning og det var den yngre Ahlman der spillede den anden angriber.Søgaard skrev:Arh, Helenius er vel ikke definitivt ude. Men vi er sku da lige med et, blevet noget tynde på toppen.troelsh skrev:AaB uden Ahlmann og Helenius mod Nordsjælland http://nordjyske.dk/sport/ahlmann-skal- ... 28/15/1547
Hvis ikke Helenius er med, får Ahlmann så chancen? Prøver man at spille med en angriber og Ene/Thomsen bagved? Spændende.
At Helenius er tilbage er nok urealistisk.
Hvis Helenius ikke spiller, så foretrækker jeg nærmere en 4-5-1, hvor enten Nicolaj Thomsen eller Thomas Enevoldsen spiller hængende angriber.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Vi har pt rimeligt stor succes med at lade de helt unge spillere få chancen når den opstår. Børsting og Blåbjerg er glimrende eksempler bare fra denne sæson. Det synes jeg vi skal fortsætte med, og han skal jo nok få opbakning fra de mere rutinerede kræfter som trodsalt også er på banen. Lad os bare starte med Ahlmann, jeg har tiltro til han nok skal levere en fin kamp mod en modstander der gerne vil spille bold og som har en defensiv der bestemt er til at tale med.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
jensemand57
- Allstar

Spændende om Helenius er med i morgen. Hvis fruen har født, kan det enten afføde en super indsats eller ukoncentreret indsats.
Hvis fødslen er uden problemer, så bør det være muligt fruen kan undvære ham i 4-5 timer lørdag...Eksil skrev:Jeg skrev til Nordjyskes journo til træning og det var den yngre Ahlman der spillede den anden angriber.Søgaard skrev:Arh, Helenius er vel ikke definitivt ude. Men vi er sku da lige med et, blevet noget tynde på toppen.troelsh skrev:AaB uden Ahlmann og Helenius mod Nordsjælland http://nordjyske.dk/sport/ahlmann-skal- ... 28/15/1547
Hvis ikke Helenius er med, får Ahlmann så chancen? Prøver man at spille med en angriber og Ene/Thomsen bagved? Spændende.
Re: Sv: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl.
Fødsel gik fint og han spiller self. i morgen:-)hje1980 skrev:Hvis fødslen er uden problemer, så bør det være muligt fruen kan undvære ham i 4-5 timer lørdag...Eksil skrev:Jeg skrev til Nordjyskes journo til træning og det var den yngre Ahlman der spillede den anden angriber.Søgaard skrev:Arh, Helenius er vel ikke definitivt ude. Men vi er sku da lige med et, blevet noget tynde på toppen.troelsh skrev:AaB uden Ahlmann og Helenius mod Nordsjælland http://nordjyske.dk/sport/ahlmann-skal- ... 28/15/1547
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ikke en uge gammel, og allerede klar til suppen. Der er sgu fremtid i den knægt.Kristian skrev:Fødsel gik fint og han spiller self. i morgen:-)hje1980 skrev:Hvis fødslen er uden problemer, så bør det være muligt fruen kan undvære ham i 4-5 timer lørdag...Eksil skrev:Jeg skrev til Nordjyskes journo til træning og det var den yngre Ahlman der spillede den anden angriber.Søgaard skrev:Arh, Helenius er vel ikke definitivt ude. Men vi er sku da lige med et, blevet noget tynde på toppen.troelsh skrev:AaB uden Ahlmann og Helenius mod Nordsjælland http://nordjyske.dk/sport/ahlmann-skal- ... 28/15/1547
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvis jeg ikke tager fejl kom/kommer der to, aner dog intet om køn. Det er dog fint, for Kent spiller med to angribere.MHJ skrev:Ikke en uge gammel, og allerede klar til suppen. Der er sgu fremtid i den knægt.Kristian skrev:Fødsel gik fint og han spiller self. i morgen:-)hje1980 skrev:Hvis fødslen er uden problemer, så bør det være muligt fruen kan undvære ham i 4-5 timer lørdag...Eksil skrev:Jeg skrev til Nordjyskes journo til træning og det var den yngre Ahlman der spillede den anden angriber.Søgaard skrev:Arh, Helenius er vel ikke definitivt ude. Men vi er sku da lige med et, blevet noget tynde på toppen.troelsh skrev:AaB uden Ahlmann og Helenius mod Nordsjælland http://nordjyske.dk/sport/ahlmann-skal- ... 28/15/1547
Jeg ved at det er lidt off topic, men er der nogen der ved om man kan köbe spilletröjer i börnestörrelse på stadion?
Skal have min 5-årige datter med til debut kamp i morgen og det selvfölgelig helst ifört tröje....
Hvis ikke, eksisterer den fysiske shop så stadig og har den åbent i morgen?
Skal have min 5-årige datter med til debut kamp i morgen og det selvfölgelig helst ifört tröje....
- Køllen I Møllen
- Allstar

Mig bekendt kan man ikke købe trøjer på stadion. En børnetrøje koster 650kr + evt tryk. Personligt nægter jeg at give de penge for en trøje de vokser ud af om et halvt år. Men jeg vil gerne købe den af dig for 150 kr til nytårslammer skrev:Jeg ved at det er lidt off topic, men er der nogen der ved om man kan köbe spilletröjer i börnestörrelse på stadion?
Janteloven eksisterer IKKE!
-
seamann
De kan købes i skuret ved Weber tribunen. Og de koster meget forskelligt, jeg har købt fra 25kr til 350 (og har aldrig set en til 650).Køllen I Møllen skrev:Mig bekendt kan man ikke købe trøjer på stadion. En børnetrøje koster 650kr + evt tryk. Personligt nægter jeg at give de penge for en trøje de vokser ud af om et halvt år. Men jeg vil gerne købe den af dig for 150 kr til nytårslammer skrev:Jeg ved at det er lidt off topic, men er der nogen der ved om man kan köbe spilletröjer i börnestörrelse på stadion?
Tror sq vi er nødt til at søge dispensation:-) for det er 2 piger. Satans osse for fremtiden:-)Eksil skrev:Hvis jeg ikke tager fejl kom/kommer der to, aner dog intet om køn. Det er dog fint, for Kent spiller med to angribere.MHJ skrev:Ikke en uge gammel, og allerede klar til suppen. Der er sgu fremtid i den knægt.Kristian skrev:Fødsel gik fint og han spiller self. i morgen:-)hje1980 skrev:Hvis fødslen er uden problemer, så bør det være muligt fruen kan undvære ham i 4-5 timer lørdag...Eksil skrev:Jeg skrev til Nordjyskes journo til træning og det var den yngre Ahlman der spillede den anden angriber.Søgaard skrev: Arh, Helenius er vel ikke definitivt ude. Men vi er sku da lige med et, blevet noget tynde på toppen.
- Buzz Killington
- Allstar

Pis! Naa, men saa ved han hvad han skal bruge weekenden paa. Kom i gang Nick!Kristian skrev: Tror sq vi er nødt til at søge dispensation:-) for det er 2 piger. Satans osse for fremtiden:-)
(Ej tillykke med de bette boern!!!)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Køllen I Møllen
- Allstar

450 + 150 for tryk, beklager.seamann skrev:De kan købes i skuret ved Weber tribunen. Og de koster meget forskelligt, jeg har købt fra 25kr til 350 (og har aldrig set en til 650).Køllen I Møllen skrev:Mig bekendt kan man ikke købe trøjer på stadion. En børnetrøje koster 650kr + evt tryk. Personligt nægter jeg at give de penge for en trøje de vokser ud af om et halvt år. Men jeg vil gerne købe den af dig for 150 kr til nytårslammer skrev:Jeg ved at det er lidt off topic, men er der nogen der ved om man kan köbe spilletröjer i börnestörrelse på stadion?
Hvad er det for spillertrøjer du har fået til 25kr!? Og hvor mange forskellige priser er det de sælges til?
Janteloven eksisterer IKKE!
-
seamann
25kr er ikke spillertrøjer, men streatwear/polo (i glimrende kvali i slutningen af sidste sæson). De andre har været diverse udgående/udgåede modeller.Køllen I Møllen skrev:450 + 150 for tryk, beklager.seamann skrev:De kan købes i skuret ved Weber tribunen. Og de koster meget forskelligt, jeg har købt fra 25kr til 350 (og har aldrig set en til 650).Køllen I Møllen skrev:Mig bekendt kan man ikke købe trøjer på stadion. En børnetrøje koster 650kr + evt tryk. Personligt nægter jeg at give de penge for en trøje de vokser ud af om et halvt år. Men jeg vil gerne købe den af dig for 150 kr til nytårslammer skrev:Jeg ved at det er lidt off topic, men er der nogen der ved om man kan köbe spilletröjer i börnestörrelse på stadion?
Hvad er det for spillertrøjer du har fået til 25kr!? Og hvor mange forskellige priser er det de sælges til?
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Iflg. Nordjyske roteres der lidt på holdet til dagens kamp. Augu, Ene og Børsting står til at starte inde. Det kunne måske godt ligne et tiltrængt hvil til Thomsen, Würtz og Wichmann.
Derudover er Spalvis ude grundet en skade.
Yderst fornuftigt at spare et par spillere i dag. De er måske ikke slidte endnu, men efterårssæsonen bliver lang og hård, hvorfor det ligner en fornuftig disposition.
Derudover er Spalvis ude grundet en skade.
Yderst fornuftigt at spare et par spillere i dag. De er måske ikke slidte endnu, men efterårssæsonen bliver lang og hård, hvorfor det ligner en fornuftig disposition.
Starter Hrlenius ene? Ifølge nordjyske altså
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Buzz Killington
- Allstar

What!?jonas386 skrev:Starter Hrlenius ene? Ifølge nordjyske altså
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Haha spændende sætning!MHJ skrev:What!?jonas386 skrev:Starter Hrlenius ene? Ifølge nordjyske altså
Forhåbentlig er Helenius klar til kamp. Ellers kunne det være cool at se unge Ahlmann fra start.
Det eneste der ikke må ske er, at Søren Frederiksen starter inde.
Iøvrigt står der i Nordjyske at Nicolaj Thomsen blev testet på back pladsen til gårsdagens træning, mon han er i spil til den plads i dag?
AaB - the Nordic gateway to Europe