Startopstillingen:Pastorius skrev:Børsting er ude med influenza. Bruhn starter i stedet.
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Patrick
Bruhn - Würtz - Risgård - Thomsen
Ene
Helenius

Startopstillingen:Pastorius skrev:Børsting er ude med influenza. Bruhn starter i stedet.

Sig mig, bøvler AaBs spillere med et dårligt immunforsvar? Det er da utroligt så meget sygdom, der florerer i truppen.Pastorius skrev:Børsting er ude med influenza. Bruhn starter i stedet.
Gaarde, mener jeg, snakkede om at der har været en virus i omløb det sidste stykke tid, og det der er "farligt" ved en influenza er at du ikke får symptomerne med det samme, men kan være syg 1-2 dage inden du selv bliver syg, og i det tilfælde er der jo rig mulighed for at smitte andre omkring dig.Hovedet skrev:Sig mig, bøvler AaBs spillere med et dårligt immunforsvar? Det er da utroligt så meget sygdom, der florerer i truppen.Pastorius skrev:Børsting er ude med influenza. Bruhn starter i stedet.

Også gerne hér, tak!Trickster skrev:En der har fundet et stream fra 6'eren? Så smid gerne en besked

Nevermind - jeg har sku fundet den på en tv kanal her på hotellet!!!astonvilla skrev:link link link. Jeg finder ikke noget

astonvilla skrev:Nevermind - jeg har sku fundet den på en tv kanal her på hotellet!!!astonvilla skrev:link link link. Jeg finder ikke noget
Den hedder Sporza - tror den er hollandsk. Cool. Med (hvad der lyder som) hollandsk kommentator.