Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 12. april 2015
Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 12. april 2015
Win or lose, så kan jeg godt, sådan i det små, blive lidt træt i øjnene over at læse, at Kent til denne kamp udtaler noget i retning af, at "det vil kræve en toppræstation".
Håber på vi med Søndergaard får en træner, som sender det klare signal, at det kraftæderme kræver en toppræstation hver ENESTE gang, uanset hvad modstanderen hedder. Måske Kent skulle have krævet mere "top-præstation" imod Hobro og SønderJyske.
Håber på vi med Søndergaard får en træner, som sender det klare signal, at det kraftæderme kræver en toppræstation hver ENESTE gang, uanset hvad modstanderen hedder. Måske Kent skulle have krævet mere "top-præstation" imod Hobro og SønderJyske.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Fuldstændig enig, de udtalelser er ret bizarre..så kunne jeg bedre forholde mig tiæ Hamren classic "det blir en tøff kamp":-)Funky skrev:Win or lose, så kan jeg godt, sådan i det små, blive lidt træt i øjnene over at læse, at Kent til denne kamp udtaler noget i retning af, at "det vil kræve en toppræstation".
Er mest træt af den underspillende rolle... Savner i den grad noget Wilbecks over udmeldingerne.Kristian skrev:Fuldstændig enig, de udtalelser er ret bizarre..så kunne jeg bedre forholde mig tiæ Hamren classic "det blir en tøff kamp":-)Funky skrev:Win or lose, så kan jeg godt, sådan i det små, blive lidt træt i øjnene over at læse, at Kent til denne kamp udtaler noget i retning af, at "det vil kræve en toppræstation".
Om at vi har så meget tro på egne evner at vi føler vi vinder denne kamp!!! Men at man har respekt for modstanderen, men at man føler man er bedre!
FCM er bestemt til at tale med i Aalborg. Jeg har også en underlig god fornemmelse for sejr i dag uden at jeg helt kan forklare hvorfor. Tror vi får at se Spalvis i kamp og som målscorer i dag. 2-1 eller 3-2 er ikke dårlige bud på et resultat.frederikshavneren skrev:Har en god fornemmelse. Tror vi vinder 2-1!FlæskeFrank skrev:Spørgsmålet er vel, om vi vinder 4-0 eller 4-1 ?
Life is good..... AaB is better!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Tror vi taber idag. Kald mig bare pessimist, men hvor er der nye ideer i vores spil og hvor har vi pt. en spiller(angriber) som er i målhumør?
Han gør comeback i dag... Spalvis afgøre kampen. Er sikker!!!Elscorpio skrev:Tror vi taber idag. Kald mig bare pessimist, men hvor er der nye ideer i vores spil og hvor har vi pt. en spiller(angriber) som er i målhumør?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis Spalvis scorer i dag, så er hans kongestatus sikret
- FlæskeFrank
Min mavefornemmelse siger vi vinder 2-1 
Jinxing på højeste niveau! Tror vi taber 3-0 og får en mand smidt ud.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Vi vinder hvertfald næppe med det spil, og den ligegyldighed der udvises for tiden. 2-0 til FCM i en røvsyg kamp hvor de scorer på to dødbolde.Aabwibz skrev:Jinxing på højeste niveau! Tror vi taber 3-0 og får en mand smidt ud.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Jeg er med på 2-1 til os. Har en ubegribelig idé om at vinder ihvertfald. Måske er det min enorme antipati og deciderede had til nedturs-klubben fra f*****g Herning der laver rav i mavefornemmelsen - anywho, vi vinder! Nok vinder de forpu**** fnat-aber guld, men fandme nej om de skal have lov til at vinde i Aalborg denne sæson!
Kom så røde p*khoveder!!!!
Kom så røde p*khoveder!!!!
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Bekræftet startopstilling:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Kasper P. - Patrick
Børsting - Augu - Risgård - Thomsen
Ene
RJ

Larsen
Dalsgaard - KEP - Kasper P. - Patrick
Børsting - Augu - Risgård - Thomsen
Ene
RJ
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Er Spalvis med på bænken?
Ja:Elscorpio skrev:Er Spalvis med på bænken?
AaB's bænk: Christensen, Helenius, Sørensen, Bruhn, Blåbjerg, Spalvis og Bust.
Life is good..... AaB is better!
JaElscorpio skrev:Er Spalvis med på bænken?

Tegner ikke godt med den startopstilling. Jeg har ikke meget fidus til duo'en Jönsson og Enevoldsen, da de i angrebet begge er bedst som den hængende angriber. Jeg tror derfor det bliver en ulempe, at de naturligt vil søge de samme rum og vi får for lidt tilstedeværelse inde i feltet. Jeg er dog med på, at det er utaknemligt for Kent at sætte holdet med en småsyg Helenius og en rusten Spalvis der næppe kan spille en hel kamp som eneste alternativer. Håber på en Spalvis-kasse i anden halvleg.
I øvrigt, klasse af Vesttribunen; https://www.facebook.com/media/set/?set ... 257&type=1
I øvrigt, klasse af Vesttribunen; https://www.facebook.com/media/set/?set ... 257&type=1
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Man kan sige meget om KEP - men sikke en sviner han får sendt afsted til Fcm i optakten...
Hvad fik han sagt?Hinrup85 skrev:Man kan sige meget om KEP - men sikke en sviner han får sendt afsted til Fcm i optakten...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Hold kæft et KONGE-INTERVIEW med KEP her inden kampen mod FCM!
Jeg kan ikke citere ordret de ting han sagde, men noget af det lød sådan her på spørgsmålet om hvorfor det er FCM han mindst ønsker mesterskabet til:
Jeg kan ikke citere ordret de ting han sagde, men noget af det lød sådan her på spørgsmålet om hvorfor det er FCM han mindst ønsker mesterskabet til:
Nu var der jo det forfærdelige interview sidste sæson hvor vi blev mestre, hvor de nærmest mente det var kebab og xxxxxxx der gjorde ikke blev mestre. Nu har de fået deres helt egen sugerdaddy så de har råd til både pasta og xxxxxxx, så det ville være fedt at høre hvilken undskyldning de finder på hvis det glipper i år.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det er meget svært ikke at elske Kenneth Emil, efter hans udtalelser mod FCM
God dreng!
God dreng!