Han har da ellers lige scoret?Eksil skrev:Skal vi ikke bare omskole Helenius til midtbanespiller? Han presser godt og har gode afleveringer. Desværre kan han ikke afslutte, hvilket gør ham det den falske 9er.
Kamptråd: FC Vestsjælland - AaB, lørdag d. 18. april 2015
Re: Kamptråd: FC Vestsjælland - AaB, lørdag d. 18. april 2015
ha ha.Hinsur skrev:Han har da ellers lige scoret?Eksil skrev:Skal vi ikke bare omskole Helenius til midtbanespiller? Han presser godt og har gode afleveringer. Desværre kan han ikke afslutte, hvilket gør ham det den falske 9er.
Men generelt på året har det ikke været godt.
AaB har da allerede haft en fire fem afslutninger på mål.
De stadig ud til at have taget noget af gnisten fra FCM kampen med, måske er stimen ved at vende lidt?
Jeg er ihvertfald ret tilfreds.
De stadig ud til at have taget noget af gnisten fra FCM kampen med, måske er stimen ved at vende lidt?
Jeg er ihvertfald ret tilfreds.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Helenius' første mål i åbent spil i Superligaen siden primo august! Nu er alt muligt.
Som jeg skrev før kampen så tror jeg sgu at vi kører Slagelse over
Som jeg skrev før kampen så tror jeg sgu at vi kører Slagelse over
Jeg vil godt give medkommentatoren ret. Kampen skal lukkes nu med mål nummer to. FCV er helt væk og AaB har momentum. Kom nu!
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Dejligt med en føring, og ikke mindst med vores falmede frelser som målscorer. Nu bliver det svært bare at parkere bussen Slagelse...
Lindmark / Vendelbokartellet
Nogen med et link til et stream? (Helst noget hvor man ikke skal installere noget malware samtidigt)
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

FCV kan kun bruge 3 point, tror på ingen måde de havde tænkt sig at parkere nogen busser idag.Lindmark skrev:Dejligt med en føring, og ikke mindst med vores falmede frelser som målscorer. Nu bliver det svært bare at parkere bussen Slagelse...
giga mega kæmpe afbrænder af Helenius. Det skal ind - ligegyldigt hvad - og ihvertfald ikke over mål. Shit...
God præstation 1 halvleg, desværre er vi ikke effektive, for så havde kampen været tæt på lukket. Gigantisk afbrænder af en ellers velspillende Nicklas... hvordan fik du den over, Nicklas?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tror hans fod vendte 60 grader mod himlen:-)Hanga skrev:God præstation 1 halvleg, desværre er vi ikke effektive, for så havde kampen været tæt på lukket. Gigantisk afbrænder af en ellers velspillende Nicklas... hvordan fik du den over, Nicklas?
Blåbjerg for fanden
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Stinker langt væk af Sønderjyske kampen igen....
Håber Søndergaard er bedre til at bygge defensiven op end Kent Nielsen har været indtil videre i år, hold kæft hvor skuffende !
Håber Søndergaard er bedre til at bygge defensiven op end Kent Nielsen har været indtil videre i år, hold kæft hvor skuffende !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Denne sæson i en nøddeskal, vi kan tilsyneladende ikke gå igennem en kamp uden en eller anden form for fuckup. Nu skal man sidde og håbe på et enkelt point, for vi er tydeligvis helt væk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Endnu engang ser man det var en kæmpe fejl at lade Kent forsætte.
- Kristian60
- 1. div

Man savner godt nok Ahlmann de dage her. Blaabjerg stiller sig igen helt håbløst i duellerne i feltet.
De kan jo slet ikke spille bolden rundt lige pludselig!
Som jeg flere gange har sagt, lad os få en træner der kan animere spillerne til at spille bold i 90 minutter i træk. Det kan de bare ikke i AaB.
Som jeg flere gange har sagt, lad os få en træner der kan animere spillerne til at spille bold i 90 minutter i træk. Det kan de bare ikke i AaB.