Ikke på P3!Provst i Brovst skrev:Kommentatorerne kan eller godt lide kampen.
Kamptråd: AaB - Farum, søndag d. 7. juni 2015
Re: Kamptråd: AaB - Farum, søndag d. 7. juni 2015
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Er det ikke lidt sådan. Det ene hold har det hele i perioder ? Så har de bolden og vinder alle andenboldene, hvorefter det skifter. Altså længere perioder for det enkelte hold.
- FlæskeFrank
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Netop hjemkommet fra arbejde tænder jeg tv´et for at se de sidste minutter i denne sæson.
Jeg kan dog ikke finde kampen. Anyone?
Jeg kan dog ikke finde kampen. Anyone?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
God start her i 2. Halvleg. Smukt skud af PK som keeperen akkurat klarer. Og et tørt hug af Kasper P. Som rammer stolpen
1 2 3 Jimmy er en mur!
Hvad fanden sker der -totalt underholdende i en kamp der ikke betyder en skid for nogen af holdene.
Vi spiller pisse godt her i 2 halvleg.
Vi spiller pisse godt her i 2 halvleg.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg har kun set de seneste 10 minutter, hvor vi har været sløje. Hvordan forløb den første time?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
white splash
- Allstar

- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Kasper PEDERSEN!!
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
-
white splash
- Allstar

ja tak
Odds 51 første målscorer
0dds 19 bare til at score
Odds 51 første målscorer
0dds 19 bare til at score
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Utroligt at AK fik gult kort for film, da han faldt i feltet, men Bech har ikke lavet andet end at smide sig i feltet de sidste 10 minutter. Og han får først gult, når hans temperament løber af med ham....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Dejlig og vigtig sejr!
Der er som udgangspunkt 1 mio. kr. til forskel på at blive nr. 5 eller 7, så det er rigtig godt økonomisk for os. Herudover følger en ekstra hjemmebanekamp, som også må betragtes som værdifuldt.
Nu bliver det et spændende transfervindue, hvor vi skal sørge for at forlænge med vores profiler og hente nye kræfter ind, således at vi fra næste sæson kan være konkurrencedygtige i og omkring top 4. Vi mister nok Nikolaj Thomsen, men det er også vigtigt at få kapital for vores spillere, når der er interesse for dem.
Der er som udgangspunkt 1 mio. kr. til forskel på at blive nr. 5 eller 7, så det er rigtig godt økonomisk for os. Herudover følger en ekstra hjemmebanekamp, som også må betragtes som værdifuldt.
Nu bliver det et spændende transfervindue, hvor vi skal sørge for at forlænge med vores profiler og hente nye kræfter ind, således at vi fra næste sæson kan være konkurrencedygtige i og omkring top 4. Vi mister nok Nikolaj Thomsen, men det er også vigtigt at få kapital for vores spillere, når der er interesse for dem.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Kommentatoren snakkede om, at vi ikke havde vundet i de sidste 6 forsøg mod FCN i Aalborg. Nævnte også udesejr i Silkeborg og hjemmesejr over Esbjerg, som nogle sejre vi havde fået den sidste tid, i kampe, som vi normalt ikke vandt. Det bør huskes i evalueringen af sæsonen. Tavlen er vasket ren.
- FlæskeFrank
Sidder i bilen på vej hjem fra en ganske underholdende kamp. AK var den store oplevelse den første time, og så er der ellers plusser i min bog til Thomsen og især de to midterforsvarere. Jeg sad lige foran Thelander og KEP, og hvis jeg var dem ville jeg ikke føle mig for sikker på min plads! De spillede med stor sikkerhed og autoritet, var dygtige i det opbyggende spil og gav kun en enkelt stor chance væk!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kampen er faerdig, de har nok allerede forladt deres plads.9800 skrev:Sidder i bilen på vej hjem fra en ganske underholdende kamp. AK var den store oplevelse den første time, og så er der ellers plusser i min bog til Thomsen og især de to midterforsvarere. Jeg sad lige foran Thelander og KEP, og hvis jeg var dem ville jeg ikke føle mig for sikker på min plads! De spillede med stor sikkerhed og autoritet, var dygtige i det opbyggende spil og gav kun en enkelt stor chance væk!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvor mange tilskuere var der egentlig?Buzz Killington skrev:Kampen er faerdig, de har nok allerede forladt deres plads.9800 skrev:Sidder i bilen på vej hjem fra en ganske underholdende kamp. AK var den store oplevelse den første time, og så er der ellers plusser i min bog til Thomsen og især de to midterforsvarere. Jeg sad lige foran Thelander og KEP, og hvis jeg var dem ville jeg ikke føle mig for sikker på min plads! De spillede med stor sikkerhed og autoritet, var dygtige i det opbyggende spil og gav kun en enkelt stor chance væk!
Om ikke andet for så lige at bringe kamptråden op på 3 sider...
Ca. 6700.Hovedet skrev:Hvor mange tilskuere var der egentlig?Buzz Killington skrev:Kampen er faerdig, de har nok allerede forladt deres plads.9800 skrev:Sidder i bilen på vej hjem fra en ganske underholdende kamp. AK var den store oplevelse den første time, og så er der ellers plusser i min bog til Thomsen og især de to midterforsvarere. Jeg sad lige foran Thelander og KEP, og hvis jeg var dem ville jeg ikke føle mig for sikker på min plads! De spillede med stor sikkerhed og autoritet, var dygtige i det opbyggende spil og gav kun en enkelt stor chance væk!
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Mange tak. Ganske pænt tilskuertal til en (næsten) sommerferiekamp.Arendt skrev:Ca. 6700.Hovedet skrev:Hvor mange tilskuere var der egentlig?Buzz Killington skrev:Kampen er faerdig, de har nok allerede forladt deres plads.9800 skrev:Sidder i bilen på vej hjem fra en ganske underholdende kamp. AK var den store oplevelse den første time, og så er der ellers plusser i min bog til Thomsen og især de to midterforsvarere. Jeg sad lige foran Thelander og KEP, og hvis jeg var dem ville jeg ikke føle mig for sikker på min plads! De spillede med stor sikkerhed og autoritet, var dygtige i det opbyggende spil og gav kun en enkelt stor chance væk!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ca. 6700.[/Arendt skrev:Hovedet skrev:Hvor mange tilskuere var der egentlig?Buzz Killington skrev:Kampen er faerdig, de har nok allerede forladt deres plads.9800 skrev:Sidder i bilen på vej hjem fra en ganske underholdende kamp. AK var den store oplevelse den første time, og så er der ellers plusser i min bog til Thomsen og især de to midterforsvarere. Jeg sad lige foran Thelander og KEP, og hvis jeg var dem ville jeg ikke føle mig for sikker på min plads! De spillede med stor sikkerhed og autoritet, var dygtige i det opbyggende spil og gav kun en enkelt stor chance væk!
Janteloven eksisterer IKKE!