Jeg tror ganske rigtigt, man skal være ualmindelig varsom med at drage den konklusion, at AaB pr. automatik vinder et mesterskab ca. hvert 6. år, fordi det har været tilfældet i 2008 og 2014. Jeg vil ikke et øjeblik tøve med at karakterisere begge mesterskaber som helt tilfældige, og det er lidet sandsynligt, at vi i fremtiden kommer til at opleve den her enlige supersæson, der lyser op som en supernova på en ellers gråmeleret og halvtrist himmel, og i øvrigt forblænder vores udsyn i flere år.limey skrev:Det er ikke fordi, der ikke er noget rigtigt i det, du skriver. Jeg synes bare, at der nærmest nu bliver konkluderet af en mellemsæson nærmest er garanti for succes de følgende år, og det tror jeg ikke meget på. Selvfølgelig giver det mulighed for at køre unge spillere ind, men det gjorde vi jo allerede i stor stil sidste år - hvilket så må betyde at vi skal peake i år. Jeg tror på, at et langsigtet arbejde går hånd i hånd med at forsøge at yde sit allerbedste i hver sæson er den rette formel.Alexis skrev:Vi er i en klub som AaB nødt til at acceptere mellem sæsoner, hvis vi nogensinde vil spille med om guld. Vi kan da sikkert godt gøre som OB, Randers, FCM og Brøndby (med 1 outlier de sidste 10 år) længe har gjort og konsekvent bygge holdet op til at kunne blive nr 3-5 hvert eneste år. Men er vi virkelig villige til at ofre 1 mesterskab for 3 bronzemedaljer? Jeg er bestemt ikke. Mellem hellere bygge et hold op med to mellem sæsoner som nr 7 og 5 og så vinde, end at blive 3,3,3. Vi kommer ALDRIG til at have de bedste spillere fordi der simpelthen er 4 klubber som til evig tid vil have flere penge end os. Men vi kan søge mod at få det bedste "hold" en gang i mellem og så håbe der kan komme et mesterskab ud af det.
Mellem sæson...
Re: Mellem sæson...
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Det der er sket er..
Vi vandt mesterskabet med en stribe af unge talenter.
Vi er godt i gang med at sælge de unge fra guldholdet.. for en samlet værdi af 2 cornetto isvafler.
Der er ikke nogen rød tråd... forklar mig den røde tråd.. med at hele vores hold
enten er 30+ eller spillere der har under 2 år tilbage af deres kontrakter.
Der er... Bruun. og Børsting... THATS IT!.. det er de 2 vi skal tage en mellemsæson på baggrund af?
For der er ikke andre i start 11'eren der kan give os penge.
Og nej Jannik Pohl stiger ikke i værdi ude på bænken..
Hvor er den røde tråd?
Vi vandt mesterskabet med en stribe af unge talenter.
Vi er godt i gang med at sælge de unge fra guldholdet.. for en samlet værdi af 2 cornetto isvafler.
Der er ikke nogen rød tråd... forklar mig den røde tråd.. med at hele vores hold
enten er 30+ eller spillere der har under 2 år tilbage af deres kontrakter.
Der er... Bruun. og Børsting... THATS IT!.. det er de 2 vi skal tage en mellemsæson på baggrund af?
For der er ikke andre i start 11'eren der kan give os penge.
Og nej Jannik Pohl stiger ikke i værdi ude på bænken..
Hvor er den røde tråd?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Er du enig eller uenig i det principielle i det svar jeg gav tidligere (markeret med fed)? Jeg har ikke forholdt mig til andet end dit spørgsmål, så resten af dit indlæg er lidt ligegyldigt i den sammenhæng.AllanPedersen skrev:Og det skal ikke fungere som supplement eller hvad? som de andre klubber gørBuzz Killington skrev:Det er vel ikke helt åndsvagt at unge spillere udvikler sig over tid, og dermed enten højner niveauet på førsteholdet, eller bliver salgsobjekter vi kan erstatte med stærkere kræfter hvis de ryger.AllanPedersen skrev:Hvordan er det i tror det her fungerer?
At vi kan spille dårligt i år.. og så spiller vi per automatik bedre næste år?
Der skal også gøres regnskab i år... vi skal også tjene penge i år.
Ellers har vi heller ikke noget til forstærkninger næste år..
Der er kæmpe forskel på en 4. plads og en 9 plads.. specielt hvis vi kan få europæisk spil.
Skal det være sådan vi hvert 2. år.. sætter 11 u19 spillere ind og spiller 2 lorte sæsonner
før de så bliver gode og så sælger vi dem?
Er det den måde vi skal gøre det på ?
Nu har Bruun og Blåbjerg spillet over 30 kampe hver
en 5. plads vs. en 9 plads.. er bare i tv penge en million forskel.
Hvor mange kampe skal vi rode i midten før at Blåbjerg og Bruun og Børsting er de nye Kusk og Lucas Andersen?
Håbløs... håbløs uambitiøse udmeldinger herinde.
Forstår godt Kasper Risgaard ryster på hovedet.
Buzz Killington din forhåbning om at det er en start på en langsigtet løsning. (1 skridt tilbage 2 frem) siger du
hvor var den for 2 år siden?.. eller sidste år? :
Vi vandt DM med et hav af unge talenter.. og alt det faldte fra hinanden...
Hvordan ser du det her som en start på en ny løsning?
Vi har lige skrevet en hel stribe af kun 2 årige kontrakter.. og vi har en masse faste 'ældre' profiler på holdet.
hvem er det du ser skal bære os om 2 år?.. når Helenius, Enevoldsen, Jønsson har udløb
jeg ser slet ikke den plan du håber på
Slet ikke.. hvor er den? ... er det Bruun og Blåbjerg der er vores plan?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ha! En gang imellem er der nogle herinde der i den grad rammer hovedet på sømmet.Hovedet skrev:Jeg tror ganske rigtigt, man skal være ualmindelig varsom med at drage den konklusion, at AaB pr. automatik vinder et mesterskab ca. hvert 6. år, fordi det har været tilfældet i 2008 og 2014. Jeg vil ikke et øjeblik tøve med at karakterisere begge mesterskaber som helt tilfældige, og det er lidet sandsynligt, at vi i fremtiden kommer til at opleve den her enlige supersæson, der lyser op som en supernova på en ellers gråmeleret og halvtrist himmel, og i øvrigt forblænder vores udsyn i flere år.limey skrev:Det er ikke fordi, der ikke er noget rigtigt i det, du skriver. Jeg synes bare, at der nærmest nu bliver konkluderet af en mellemsæson nærmest er garanti for succes de følgende år, og det tror jeg ikke meget på. Selvfølgelig giver det mulighed for at køre unge spillere ind, men det gjorde vi jo allerede i stor stil sidste år - hvilket så må betyde at vi skal peake i år. Jeg tror på, at et langsigtet arbejde går hånd i hånd med at forsøge at yde sit allerbedste i hver sæson er den rette formel.Alexis skrev:Vi er i en klub som AaB nødt til at acceptere mellem sæsoner, hvis vi nogensinde vil spille med om guld. Vi kan da sikkert godt gøre som OB, Randers, FCM og Brøndby (med 1 outlier de sidste 10 år) længe har gjort og konsekvent bygge holdet op til at kunne blive nr 3-5 hvert eneste år. Men er vi virkelig villige til at ofre 1 mesterskab for 3 bronzemedaljer? Jeg er bestemt ikke. Mellem hellere bygge et hold op med to mellem sæsoner som nr 7 og 5 og så vinde, end at blive 3,3,3. Vi kommer ALDRIG til at have de bedste spillere fordi der simpelthen er 4 klubber som til evig tid vil have flere penge end os. Men vi kan søge mod at få det bedste "hold" en gang i mellem og så håbe der kan komme et mesterskab ud af det.
Jeg har længe haft lyst til at skrive om, at miraklet i 2014 lader til i væsentlig grad at have forblændet en masse fans.
Det er nærmest blevet en sandhed at man igennem talentudvikling ville kunne hive et mesterskab hjem hvert 6-7. år. De andre klubber talentudvikler også - og de bruger også flere penge på deres trup. 2014 var helt unik idet vores talenter bragede igennem, og de etablerede spillere præsterede på et for dem usædvanligt højt niveau. Samtidigt fejlede alle de andre klubber.
Hvad er sandsynligheden for det sker igen? Den er vel et eller andet sted ekstremt lille. I mine øjne er det mere sandsynligt at man skal vente 50 år på det næste mesterskab med den nuværende kurs.
Jeg tror virkelig man skal værdsætte det mirakel der indtraf i sæsonen 2013/14, men lad det ikke blive en sovepude.
-
AllanPedersen
- Allstar

Buzz: Jeg er helt enig i at hvis man havde 11x 18 årige Lucas Andersen.. kunne det være det ville give mening.
Men det har vi ikke.. så det giver ingen mening i AaB. Og jeg håber det i orden jeg forholder mig til hvad der er vores situation.
For det er ikke vores situation.
Lad os tage et kig på vores måske bedste start 11'er. (subjektiv vurdering, men du er nok tæt på enig)
Larsen
Ahlmann
KEP
Kasper Pedersen
Dalsgaard
Thomsen
Wurtz
Risgaard
Bruun/Børsting/Enevoldsen
Helenius
Jønsson
-------------------------------------------------------------------------
Thomsen ryger nok nu
Dalsgaard hvis ikke han forlænges er også snart væk.
Helenius, Jønsson, Enevoldsen, Ahlmann.. de har kontrakt udløb om 1 og 2 år.. og ingen af dem kommer vi nok til at tjene på
Wurtz, Risgaard, KEP dem er der ingen penge i.
Larsen behøver vi vidst ikke tage en mellemsæson pga.
Der er 2... salgsobjekter i vores start 11'.. hvor vi kan sige 'vi tillader os at tage en mellemsæson pga. af dem'
Kasper P. og Bruuhn..
thats it... 2...
Og så ja har du et hav på bænken af spillere.. som eks. Jannik Pohl der nok ikke får noget spilletid.
men det kan ikke passe du selv synes man skal tage mellemsæsonner pga. af bænkevarmere?
Og nu er det derudover sådan at Kasper P, Bruun, Blåbjerg og Børsting.. de er sku ikke purunge talenter mere..
Der er 20,21 og 22..
Men det har vi ikke.. så det giver ingen mening i AaB. Og jeg håber det i orden jeg forholder mig til hvad der er vores situation.
Lad os tage et kig på vores måske bedste start 11'er. (subjektiv vurdering, men du er nok tæt på enig)
Larsen
Ahlmann
KEP
Kasper Pedersen
Dalsgaard
Thomsen
Wurtz
Risgaard
Helenius
Jønsson
Thomsen ryger nok nu
Helenius, Jønsson, Enevoldsen, Ahlmann.. de har kontrakt udløb om 1 og 2 år.. og ingen af dem kommer vi nok til at tjene på
Der er 2... salgsobjekter i vores start 11'.. hvor vi kan sige 'vi tillader os at tage en mellemsæson pga. af dem'
Kasper P. og Bruuhn..
thats it... 2...
Og så ja har du et hav på bænken af spillere.. som eks. Jannik Pohl der nok ikke får noget spilletid.
men det kan ikke passe du selv synes man skal tage mellemsæsonner pga. af bænkevarmere?
Og nu er det derudover sådan at Kasper P, Bruun, Blåbjerg og Børsting.. de er sku ikke purunge talenter mere..
Der er 20,21 og 22..
AllanPedersen skrev:Buzz: Jeg er helt enig i at hvis man havde 11x 18 årige Lucas Andersen.. kunne det være det ville give mening.
Larsen
Ahlmann
KEP
Kasper Pedersen
Dalsgaard
Thomsen
Wurtz
Risgaard
Helenius
Jønsson
Thomsen ryger nok nu
Kasper P. og Bruuhn..
thats it... 2...
Der er 20,21 og 22..
Rent faktisk en rigtig god start 11 den der☺ hvis man ser navnemæssigt på det.
Vi har vel salgspotentiale i Larsen, Bruhn, Thomsen, Pedersen
Det er 4
Plus vi sikkert godt kan afhandle Helenius til næste sommer til en god pris hvis han rammer niveauet.
AKP - driver vi en fodboldklub for at sælge spillere eller for at vinde kampe. En gang i mellem kan jeg godt blive i tvivl om hvad du mener.
-
AllanPedersen
- Allstar

Thomsen må vi vel forvente ryger nu?..
Ellers går han for 0 kr. næste sæson
Derfor kan vi ikke regne ham med.
Og Larsen har et salgspotentiale.. og samtidig er han ligaens bedste keeper
Så ham kan vi ikke bruge som 'undskyldning' for vi har brug for en mellemsæson.
Det efterlader 2 i start opstilling..
hvor vi kan sige til os selv 'det er ok vi kun slutter 7... fordi vi har mange unge'
nej det har vi ikke.. vi har mange unge på bænken.. men det har alle de andre klubber også.
Ellers går han for 0 kr. næste sæson
Derfor kan vi ikke regne ham med.
Og Larsen har et salgspotentiale.. og samtidig er han ligaens bedste keeper
Så ham kan vi ikke bruge som 'undskyldning' for vi har brug for en mellemsæson.
Det efterlader 2 i start opstilling..
hvor vi kan sige til os selv 'det er ok vi kun slutter 7... fordi vi har mange unge'
nej det har vi ikke.. vi har mange unge på bænken.. men det har alle de andre klubber også.
Arhhh, nu stopper legen.Kristian skrev:AllanPedersen skrev:Buzz: Jeg er helt enig i at hvis man havde 11x 18 årige Lucas Andersen.. kunne det være det ville give mening.
Larsen
Ahlmann
KEP
Kasper Pedersen
Dalsgaard
Thomsen
Wurtz
Risgaard
Helenius
Jønsson
Thomsen ryger nok nu
Kasper P. og Bruuhn..
thats it... 2...
Der er 20,21 og 22..
Det er 4
Plus vi sikkert godt kan afhandle Helenius til næste sommer til en god pris hvis han rammer niveauet.
Andreas Bruhn er ikke et salgsobjekt! Det er han bare ikke. Han har overhovedet ikke fået et gennembrud endnu. Ja, han har faktisk slet ikke bevist noget som helst endnu.
Så siger du Kasper Pedersen. Jeg tror heller ikke køberne står i kø, måske hvis han får en fantastisk sæson. En Thelander havde vist mere end Kasper Pedersen da han blev solgt. Var det 2 millioner?
Det efterlader Thomsen, som AaB forventer at afhænde i dette transfervindue, og så Nicolai Larsen. Og så håber vi selvfølgelig at få Ahlman tilbage på det niveau han havde før han blev skadet.
Jeg syntes faktisk Allan Pedersen har en ganske god pointe. Nu er transfervinduet ikke lukket endnu, men jeg syntes også det er et skrøbeligt fundament pt.
-
AllanPedersen
- Allstar

Jeg ved ikke om det er mig der er AKP?Eksil skrev:AKP - driver vi en fodboldklub for at sælge spillere eller for at vinde kampe. En gang i mellem kan jeg godt blive i tvivl om hvad du mener.
Jeg forsøger netop at pointere.. der ikke er nogen mening i at sige vi driver en fodboldklub for at avle talenter og sælge dem.
Og derfor tager vi en mellemsæson.
Vi skriver 2 årige kontrakter.. og lader vores unge gå på fri transfer eller klausuler.
Så nej tydeligvis er vi ikke en klub der skal være til for at sælge spillere.
Så må vi være en klub der er til for at vinde.
Så det er derfor jeg meget klart og tydeligt.. ikke er enig i snakken om at tage en mellemsæson
for at spille de unge op.. for der er ikke nogle unge talenter på vores start 11'er..
Der er ikke nogen vi spiller op.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Så det var et billigt mesteskab - et mirakel, som indtraf fordi de andre fejlede? Er det dig Michael Gravgaard?Patmand skrev:Ha! En gang imellem er der nogle herinde der i den grad rammer hovedet på sømmet.Hovedet skrev:Jeg tror ganske rigtigt, man skal være ualmindelig varsom med at drage den konklusion, at AaB pr. automatik vinder et mesterskab ca. hvert 6. år, fordi det har været tilfældet i 2008 og 2014. Jeg vil ikke et øjeblik tøve med at karakterisere begge mesterskaber som helt tilfældige, og det er lidet sandsynligt, at vi i fremtiden kommer til at opleve den her enlige supersæson, der lyser op som en supernova på en ellers gråmeleret og halvtrist himmel, og i øvrigt forblænder vores udsyn i flere år.limey skrev:Det er ikke fordi, der ikke er noget rigtigt i det, du skriver. Jeg synes bare, at der nærmest nu bliver konkluderet af en mellemsæson nærmest er garanti for succes de følgende år, og det tror jeg ikke meget på. Selvfølgelig giver det mulighed for at køre unge spillere ind, men det gjorde vi jo allerede i stor stil sidste år - hvilket så må betyde at vi skal peake i år. Jeg tror på, at et langsigtet arbejde går hånd i hånd med at forsøge at yde sit allerbedste i hver sæson er den rette formel.Alexis skrev:Vi er i en klub som AaB nødt til at acceptere mellem sæsoner, hvis vi nogensinde vil spille med om guld. Vi kan da sikkert godt gøre som OB, Randers, FCM og Brøndby (med 1 outlier de sidste 10 år) længe har gjort og konsekvent bygge holdet op til at kunne blive nr 3-5 hvert eneste år. Men er vi virkelig villige til at ofre 1 mesterskab for 3 bronzemedaljer? Jeg er bestemt ikke. Mellem hellere bygge et hold op med to mellem sæsoner som nr 7 og 5 og så vinde, end at blive 3,3,3. Vi kommer ALDRIG til at have de bedste spillere fordi der simpelthen er 4 klubber som til evig tid vil have flere penge end os. Men vi kan søge mod at få det bedste "hold" en gang i mellem og så håbe der kan komme et mesterskab ud af det.
Jeg har længe haft lyst til at skrive om, at miraklet i 2014 lader til i væsentlig grad at have forblændet en masse fans.
Det er nærmest blevet en sandhed at man igennem talentudvikling ville kunne hive et mesterskab hjem hvert 6-7. år. De andre klubber talentudvikler også - og de bruger også flere penge på deres trup. 2014 var helt unik idet vores talenter bragede igennem, og de etablerede spillere præsterede på et for dem usædvanligt højt niveau. Samtidigt fejlede alle de andre klubber.
Hvad er sandsynligheden for det sker igen? Den er vel et eller andet sted ekstremt lille. I mine øjne er det mere sandsynligt at man skal vente 50 år på det næste mesterskab med den nuværende kurs.
Jeg tror virkelig man skal værdsætte det mirakel der indtraf i sæsonen 2013/14, men lad det ikke blive en sovepude.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Er der iøvrigt slet ingen der synes Spalvis er et ungt talent med videresalgspotentiale? Jeg synes det er pudsigt at han ikke nævnes i denne snak, og efter min mening er han klart den spiller vi har som har det største potentiale, set gennem økonomi-brillerne.
-
AllanPedersen
- Allstar

Jeg tror der er flere med salgspotentiale..Jesper Schmidt skrev:Er der iøvrigt slet ingen der synes Spalvis er et ungt talent med videresalgspotentiale? Jeg synes det er pudsigt at han ikke nævnes i denne snak, og efter min mening er han klart den spiller vi har som har det største potentiale, set gennem økonomi-brillerne.
Oliver Abildgaard.. og Lukas.
Men lige nu.. i denne tråd.. snakker vi om at tage en mellemsæson.. pga. af de unge talenter.. og "spare sammen"
Og når Lukas Spalvis ikke starter inde.. så ser jeg ikke han kan bruges som ekspempel.
Hvis vi kigger på vores start 11'er lige nu.. og folks kontrakt længder.. så ser jeg intet der retfærdiggøre snakken
om at acceptere atter en skuffende sæson.
Kristian skrev:
Det er 4
Al den her snak om salgspriser og kontraktlængder er simpelthen en diskussion om kejserens skæg. Det kan godt være, at det er vigtigt for visse fans, men det er ikke vigtigt for selskabet, der driver AaB, og der er sådan set ingen grund til at gentage budskabet igen og igen som om det er verdens undergang.
Det er det nemlig ikke, fordi AaB baserer sin drift på, at pengene skal passe via den daglige drift uden spillersalg. Selskabet er simpelthen ikke afhængigt af salg af spillere, og derfor vil der ikke blive taget unødige risici med lange kontrakter, med mindre meget taler for det.
De dage hvor et talent som Michael Silberbauer skal sidde tudende i radioen over at han absolut skal forlade AaB for at redde økonomien er simpelthen forbi, og det samme er lange kontrakter til spillere vi ikke er 110 % sikre på. Spillersalg i ny og næ er cremen på værket, og det provenu kan blive geninvesteret i truppen.
Det er simpelthen alt, alt for usikkert at bruge flere penge, end man kan tjene under normal drift. Det har vi prøvet gennem flere år. Det gider AaB's bestyrelse ikke længere. Det bliver som bestyrelsesflertallet ønsker, og AaB A/S har ikke mere goodwill tilbage til at redde en ny krise, i hvert fald ikke foreløbig.
Det får den betydning, at der bliver tegnet lange kontrakter, når det er muligt, og kun med spillere vi tror meget på. Vi vil næppe se erfarne angribere på lange kontrakter. Pengene skal passe, og løntunge angribere vil ikke skrive alt for længe, uden at blive godt kompenseret i baglommen.
-
AllanPedersen
- Allstar

Freddie det er simpelthen en forfejlet logik du kommer med i forhold til vores målsætninger.
Bare fordi vi kan få regnskabet til at køre i 0..
Så er det ikke en bedre taktik at gå efter korte kontrakter.
Hvis alt i AaB handler om at få regnskabet i 0.. så kan vi sælge alle vores spillere lige nu.
lukke boderne og bare lade de gratis u17 spillere løbe rundet derinde.
for så har vi da slet intet at bekymre sig om.
Så vil vi altid gå i 0.
Men det er ikke vores eneste målsætning.. Vores målsætning er
At være Nordjyllands flagskib i fodbold.. og være med i Toppen af dansk fodbold.
Det siger de igen og igen,.. vi skal være med i toppen.
Og det stemmer bare ikke overens med en taktik hvor man ikke tør satse lidt på de unge spillere med lange kontrakter.
Og alle vores profiler går på fri transfer.
Hvor vi hylder 2 årige kontrakter.. fordi så går regnskabet i 0 ...
ja det går i 0.. og vi kommer aldrig med i europæisk igen, eller sælger et ungt talent til 20 millioner.
Bare fordi vi kan få regnskabet til at køre i 0..
Så er det ikke en bedre taktik at gå efter korte kontrakter.
Hvis alt i AaB handler om at få regnskabet i 0.. så kan vi sælge alle vores spillere lige nu.
lukke boderne og bare lade de gratis u17 spillere løbe rundet derinde.
for så har vi da slet intet at bekymre sig om.
Så vil vi altid gå i 0.
Men det er ikke vores eneste målsætning.. Vores målsætning er
At være Nordjyllands flagskib i fodbold.. og være med i Toppen af dansk fodbold.
Det siger de igen og igen,.. vi skal være med i toppen.
Og det stemmer bare ikke overens med en taktik hvor man ikke tør satse lidt på de unge spillere med lange kontrakter.
Og alle vores profiler går på fri transfer.
Hvor vi hylder 2 årige kontrakter.. fordi så går regnskabet i 0 ...
ja det går i 0.. og vi kommer aldrig med i europæisk igen, eller sælger et ungt talent til 20 millioner.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Det var sådan set ikke en kommentar til dit indlæg, det var et generelt indspark fordi Spalvis overhovedet ikke nævnes i de diskussioner som har været de seneste dage om unge talenter. Men selvfølgelig er han også en af de unge spillere som man må investere lidt i, for at få det udbytte af ham som talentet berettiger til, og derfor er han da selvfølgelig relevant i denne snak også, uanset om du har ham i din idealopstilling eller ej. Derfor er han da relevant når man diskuterer hvad topic nu er i denne tråd... og Abildgaard da iøvrigt ligeså.AllanPedersen skrev:Jeg tror der er flere med salgspotentiale..Jesper Schmidt skrev:Er der iøvrigt slet ingen der synes Spalvis er et ungt talent med videresalgspotentiale? Jeg synes det er pudsigt at han ikke nævnes i denne snak, og efter min mening er han klart den spiller vi har som har det største potentiale, set gennem økonomi-brillerne.
Oliver Abildgaard.. og Lukas.
Men lige nu.. i denne tråd.. snakker vi om at tage en mellemsæson.. pga. af de unge talenter.. og "spare sammen"
Og når Lukas Spalvis ikke starter inde.. så ser jeg ikke han kan bruges som ekspempel.
Hvis vi kigger på vores start 11'er lige nu.. og folks kontrakt længder.. så ser jeg intet der retfærdiggøre snakken
om at acceptere atter en skuffende sæson.
-
AllanPedersen
- Allstar

Jamen det er fint.. Thrane er måske også med.. Bust er også med.
morten Rokkedal er på sigt også med.
Der er mange der på sigt kan være talenter.. ligesom der er på de andre hold.
men vi er gået fra at give de unge spillere muligheder, indhop og chancer.
og krydrer en stabil startopstilling med dem.
Til at satse 100% med arme og ben, og nægte at lave indkøb.. som Gaarde selv siger.
Og det synes jeg er rystende.... rystende at vi kamp efter kamp insisterer på vi har ikke brug for andre spillere
end Blåbjerg.. eller Bruun.. fordi de skal bare have mere chance.
De har altså spillet over 30 kampe...
morten Rokkedal er på sigt også med.
Der er mange der på sigt kan være talenter.. ligesom der er på de andre hold.
men vi er gået fra at give de unge spillere muligheder, indhop og chancer.
og krydrer en stabil startopstilling med dem.
Til at satse 100% med arme og ben, og nægte at lave indkøb.. som Gaarde selv siger.
Og det synes jeg er rystende.... rystende at vi kamp efter kamp insisterer på vi har ikke brug for andre spillere
end Blåbjerg.. eller Bruun.. fordi de skal bare have mere chance.
De har altså spillet over 30 kampe...
Gider du ikke godt bruge 20 sekunder på at se på hvad du skriver AllanP? Det er tæt på ulæseligt.