Mystisk at AaB ikke har meldt noget ud. FC Roskilde har bekræftet på deres hjemmeside at kampen er aflyst http://www.fc-roskilde.dk/0603-pokalkam ... ab-udsttesPastorius skrev:Medmindre der er nogen der cykler derover, så er mandag morgen vel tidligt nok.white splash skrev:De har da lagt noget op med skæve vinkler på kampen. De har vel også nogle fans at tage hensyn til?Pastorius skrev:Måske er der ikke lige nogen på arbejde på en søndag?white splash skrev:Mærkeligt at AaB ikke har meldt noget ud? Måske de ikke er helt enige i at den skal aflyses?
Mon ikke de skævevinkler allerede er lagt til offentliggørelse fredag? Uanset kræver det sikkert noget kommunikation internt fra den der får beskeden til den der skal skrive en meddelelse.
Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis ikke AaB melder noget officielt ud inden kl. 9.30, så tror jeg vi kan være ret sikre på, at AaB (og DBU) ikke accepterer flytningen.
- FlæskeFrank
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Hvorfor lige 9.30?FlæskeFrank skrev:Hvis ikke AaB melder noget officielt ud inden kl. 9.30, så tror jeg vi kan være ret sikre på, at AaB (og DBU) ikke accepterer flytningen.
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
FlæskeFrank
- Allstar

Så tidlig morgen :-)
Hvis der er uenighed, så skal skriverierne nok komme ret hurtigt.
- FlæskeFrank
-
white splash
- Allstar

Ja, okay. Troede at det var fordi at AaB var færdige med et eller andet mandagsmøde der..FlæskeFrank skrev:Så tidlig morgen :-)
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
white splash
- Allstar

1 2 3 Jimmy er en mur!
-
FlæskeFrank
- Allstar

Det er godt nok noget lort. Den kamp kan næsten ikke spilles i marts.
AaB har kampe 13. -18. marts og 1 april. Så masser af luft pga. landskampe. Men Roskilde spiller hele tiden.
Roskilde spiller 13. - 20. - 24. - 28. marts og 1. april!!!
Landsholdet spiller den 24. og 29. marts. U21 spiller 25. marts og 29. marts
Så enten bliver det - vi vil spille og så bliver det tirsdag den 15. marts, hvor vi så møder AGF tre dage efter og har lige mødt FCK to dage forinden. Roskilde har jo "intet" at spille for, så de kan bedre stille bedste hold mod os.
Alternativet og det håber jeg bliver tilfældet, så må Roskilde udsætte en af deres divisionskampe og så spiller vi f.eks. den 23. marts og så risikere at måtte undvære landsholdspillere. Spalvis er jo i karantæne, så det er kun Gilli og danske spillere. Men U21 tager nogle spillere, så det er også risky business, hvis ikke vores spillere må melde fra til landsholdet.
Så DBU diktér på onsdag i Aalborg - vi skal ikke presse den ind på et andet tidspunkt i marts.
Pokalsemifinalens første kamp afvikles den 6. april, så der er ikke tid i april. Finalen 5. maj flyttes nok ikke...
AaB har kampe 13. -18. marts og 1 april. Så masser af luft pga. landskampe. Men Roskilde spiller hele tiden.
Roskilde spiller 13. - 20. - 24. - 28. marts og 1. april!!!
Landsholdet spiller den 24. og 29. marts. U21 spiller 25. marts og 29. marts
Så enten bliver det - vi vil spille og så bliver det tirsdag den 15. marts, hvor vi så møder AGF tre dage efter og har lige mødt FCK to dage forinden. Roskilde har jo "intet" at spille for, så de kan bedre stille bedste hold mod os.
Alternativet og det håber jeg bliver tilfældet, så må Roskilde udsætte en af deres divisionskampe og så spiller vi f.eks. den 23. marts og så risikere at måtte undvære landsholdspillere. Spalvis er jo i karantæne, så det er kun Gilli og danske spillere. Men U21 tager nogle spillere, så det er også risky business, hvis ikke vores spillere må melde fra til landsholdet.
Så DBU diktér på onsdag i Aalborg - vi skal ikke presse den ind på et andet tidspunkt i marts.
Pokalsemifinalens første kamp afvikles den 6. april, så der er ikke tid i april. Finalen 5. maj flyttes nok ikke...
- FlæskeFrank
Er løsningen ikke bare at man flytter AGF-AaB fra fredag d. 18/3 til lørdag eller søndag? Så kan vi møde Roskilde onsdag d. 16/3. Mere kompliceret behøver det vel ikke være.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Nu er det vel Roskilde, som ikke har leveret varen og derfor må bøvle med logistikken.
Jeg tror ikke superligakampe bliver flyttet fordi et 1. divisionshold ikke har ordentlige baneforhold.
Uden at vide det, men så tror jeg TV måske skal kompenseres, hvis tv-kampen skal flyttes. Og den udgift mener AaB nok ikke de skal afholde. Og for Roskilde så ville det måske være billigere at sende deres hold med fly til Aalborg og spille kampen der...
Jeg tror ikke superligakampe bliver flyttet fordi et 1. divisionshold ikke har ordentlige baneforhold.
Uden at vide det, men så tror jeg TV måske skal kompenseres, hvis tv-kampen skal flyttes. Og den udgift mener AaB nok ikke de skal afholde. Og for Roskilde så ville det måske være billigere at sende deres hold med fly til Aalborg og spille kampen der...
- FlæskeFrank
Tror man skal være naboer med Dansk(rettelse. Vestegnens) Boldspil Union for at den slags kan lade sig gøre.Yankee skrev:Er løsningen ikke bare at man flytter AGF-AaB fra fredag d. 18/3 til lørdag eller søndag? Så kan vi møde Roskilde onsdag d. 16/3. Mere kompliceret behøver det vel ikke være.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Slår vi Roskilde får vi AGF i semifinalen!
Ska' vi hak'?
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Jeg er i chok. FCK fik Brøndby.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Wow, vi er en sejr over Roskilde og 2 kampe mod AGF fra finalen! Der skal satses ALT på den finale, en kamp mod enten FCK eller Brøndby (klart at foretrække) er fantastisk.
-
frederikshavneren
- Allstar

Vi spiller på hjemmebane i en evt. 1. semifinaleMrBangDK skrev:Slår vi Roskilde får vi AGF i semifinalen!
Ja, de er altid svineheldige med at trække de svageste modstandere i pokalturneringen.doukas skrev:Jeg er i chok. FCK fik Brøndby.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

Pastorius skrev:Ja, de er altid svineheldige med at trække de svageste modstandere i pokalturneringen.doukas skrev:Jeg er i chok. FCK fik Brøndby.
På papiret ligner det en gentagelse af den legendariske 2014 finale
Jeg vil langt hellere møde Brøndby i finalen 
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Havde håbet seriøst på hævn over agf i en pokalfinale. 29 år efter.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
-
FlæskeFrank
- Allstar

Hvis vi kommer i semifinalen, så er det jo den moralske finale. AGF og AaB er de to hold med flest finaler, AGF med flest titler og AaB med flest semifinaler.
- FlæskeFrank
Det var da bare den bedste nyhed!!! BIF vil helt sikkert give alt for at slå FCK, så de to semifinaler bliver hårde, og kan måske tage lidt fokus fra ligaen.
Aldrig har jeg været så glad for en lodtrækning
Vi vil ha Brøndby i finalen

Aldrig har jeg været så glad for en lodtrækning
Vi vil ha Brøndby i finalen