Træningskampe sommeren 2022
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Træningskampe sommeren 2022
Nogle der ved hvem der styrer tropperne til dagens kamp, og hvordan vi stiller op?
-
Stegosaurus
- Allstar

Theo Sander i mål, Klitten højre back, Stahlfest i midterforsvar, Gustav Dahl på midten, gaardsø på højre kant, Ementa og Donavan fremme. Resten kender jeg ikke umiddelbart.DarkHorse9000 skrev: ↑18. jun 2022, 13:31Nogle der ved hvem der styrer tropperne til dagens kamp, og hvordan vi stiller op?
Svenskerne giver god modstand. Ementa vores klart bedste mand. Sander har også stået fint.
-
Stegosaurus
- Allstar

Kakeeto ind på midten, Hannesbo på venstre backStegosaurus skrev: ↑18. jun 2022, 13:54Theo Sander i mål, Klitten højre back, Stahlfest i midterforsvar, Gustav Dahl på midten, gaardsø på højre kant, Ementa og Donavan fremme. Resten kender jeg ikke umiddelbart.DarkHorse9000 skrev: ↑18. jun 2022, 13:31Nogle der ved hvem der styrer tropperne til dagens kamp, og hvordan vi stiller op?
Svenskerne giver god modstand. Ementa vores klart bedste mand. Sander har også stået fint.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nogen der ved hvordan det gik i denne ellers ligegyldige træningskamp?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Stegosaurus
- Allstar

AaB vand 1-0. Tæt kamp med en del udskiftninger.Buzz Killington skrev: ↑18. jun 2022, 16:12Nogen der ved hvordan det gik i denne ellers ligegyldige træningskamp?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Danke!Stegosaurus skrev: ↑18. jun 2022, 16:24AaB vand 1-0. Tæt kamp med en del udskiftninger.Buzz Killington skrev: ↑18. jun 2022, 16:12Nogen der ved hvordan det gik i denne ellers ligegyldige træningskamp?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Nordjyske skriver Theo spillede en klasse kamp, nogen der kan sige lidt mere?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Klasse kamp er vel rimelig dækkende for hams indsats. Han havde en enkelt fejl i hele kampen hvor han var ved at skvatte oveni bolden, derudover stod han fejlfrit og man var aldrig nervøs..
Så nu du skal sige at han lignede vores nye målmand der vil gå direkte ind som som 6 målmand i suppen?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Hvis vores forsvar er på plads og stabilt så har jeg ingen betænkeligheder ved at smide ham i ilden fra dag 1.Lyfe skrev: ↑18. jun 2022, 20:52Så nu du skal sige at han lignede vores nye målmand der vil gå direkte ind som som 6 målmand i suppen?
-
Stegosaurus
- Allstar

Theo Sander spillede stærkt i går - MEN han havde altså også en stor blunder hvor han var kommet langt ud af målet, og modstanderen skyder/lobber bolden mod mål, hvor han løber tilbage og fuldstændig fejlvurderer bolden, som han åbenbart tror går langt ved siden af mål - den rammer så stolpen.RicoBR02 skrev: ↑18. jun 2022, 21:19Hvis vores forsvar er på plads og stabilt så har jeg ingen betænkeligheder ved at smide ham i ilden fra dag 1.Lyfe skrev: ↑18. jun 2022, 20:52Så nu du skal sige at han lignede vores nye målmand der vil gå direkte ind som som 6 målmand i suppen?
Jeg ville ikke have noget imod at han blev førstemålmand - bl.a. fordi det ville øge muligheden for at godt salg - men han kommer til at lave en del fejl, der koster point. Det er jeg helt sikker på. Men det gjorde Donnarumma jo mildest talt også i sin første tid på Milans førstehold.
Helt enig, han snublede også i bolden en enkelt gang men alt i alt en stærk præstation og de fejl han vil lave tror jeg vi ville kunne leve medStegosaurus skrev: ↑19. jun 2022, 10:03Theo Sander spillede stærkt i går - MEN han havde altså også en stor blunder hvor han var kommet langt ud af målet, og modstanderen skyder/lobber bolden mod mål, hvor han løber tilbage og fuldstændig fejlvurderer bolden, som han åbenbart tror går langt ved siden af mål - den rammer så stolpen.RicoBR02 skrev: ↑18. jun 2022, 21:19Hvis vores forsvar er på plads og stabilt så har jeg ingen betænkeligheder ved at smide ham i ilden fra dag 1.Lyfe skrev: ↑18. jun 2022, 20:52Så nu du skal sige at han lignede vores nye målmand der vil gå direkte ind som som 6 målmand i suppen?
Jeg ville ikke have noget imod at han blev førstemålmand - bl.a. fordi det ville øge muligheden for at godt salg - men han kommer til at lave en del fejl, der koster point. Det er jeg helt sikker på. Men det gjorde Donnarumma jo mildest talt også i sin første tid på Milans førstehold.
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Jeg synes virkelig vi burde give Theo chancen.. Hans værdi vil skyde i vejret hvis han præstere. Derudover er han egen avl og AaB vil jo gerne sælge sig på, at man giver de unge chancen.
Selvfølgelig vil der komme en fejl i ny og næ, men hvor ville jeg elske at se en AaB dreng stå for os igen. Det er ikke sket siden legenden Jimmy Nielsen stod på mål for os. Det må man sige gik meget godt.
Havde Jimmy ikke samme alder som Theo Sander, da han fik debut?
Selvfølgelig vil der komme en fejl i ny og næ, men hvor ville jeg elske at se en AaB dreng stå for os igen. Det er ikke sket siden legenden Jimmy Nielsen stod på mål for os. Det må man sige gik meget godt.
Jimmy var 19 år da fik debut i 96. Men spillede hans første hele sæson i 98 som 21 årig.OrkSatme skrev: ↑19. jun 2022, 17:48Jeg synes virkelig vi burde give Theo chancen.. Hans værdi vil skyde i vejret hvis han præstere. Derudover er han egen avl og AaB vil jo gerne sælge sig på, at man giver de unge chancen.
Synes det er for tidligt med Theo.
Jimmy fik også kun en 11 kampe i hans anden sæson som 20 årig.
-
Kattefarmer
- Drenge

Er der nogen der ved, om træningskampen i dag bliver spillet på Fredensvang?
Sendt fra min SM-G770F med Tapatalk
-
Stegosaurus
- Allstar

Det gør den.Kattefarmer skrev: ↑25. jun 2022, 09:36Er der nogen der ved, om træningskampen i dag bliver spillet på Fredensvang?
Kampen bliver streamet her https://youtu.be/5W0-WnYUFOU 
Et hjerte - En klub
-
Stegosaurus
- Allstar

SelvfølgeligDorezha skrev: ↑25. jun 2022, 13:37Ramkilde starter inde.
https://twitter.com/aabsportdk/status/1 ... ZCOpGD4XEQ
Ramkilde starter ikke inde alligevel, sikkert endnu en skade..