Træningskampe sommeren 2024
Re: Træningskampe sommeren 2024
Bare ikke det skyldes et drop af Müller … det orker jeg næsten ikke.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Banen er også håbløst knoldet. Det er svært at sætte noget sammen. Jeg kan ikke lide at kritisere vores ungdomsspillere, men det står allerede klart nu, at er par stykker af dem er noget udfordret indtil videre.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Han ser godt nok tung ud T..
-
Stegosaurus
- Allstar

Amar Diagne fortsætter de gode takter.
- Trickster
- Superliga

Diagne har fede spidskompetencer. Han har stadig nogle skønhedsfejl der skal elimineres før han er klar til Superligaen, men han er helt sikkert spændende.
Jørgensen, Jasson og Diagne har haft nogle fine chancer indtil videre. AaB burde have scoret et enkelt eller to.
Jørgensen, Jasson og Diagne har haft nogle fine chancer indtil videre. AaB burde have scoret et enkelt eller to.
- Trickster
- Superliga

Ham Gymafi er en evig trussel. Han er ikke kun hurtig, han kan også spille i små rum. Ham skal de nok tjene millioner på i Hobro.
Ja. Havde vi haft penge på bogen havde han været oplagt.
Kan du sætte lidt ord på hvad Diagne har gjort godt, og knap så godt indtil videre?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Stegosaurus
- Allstar

Stegosaurus skrev: ↑29. jun 2024, 14:33Han har super teknik og er hurtig og forudseende. Tager lidt for mange chancer.
Takker. Håber han får chancen i den kommende sæson. Han virker spændende.
Müller har set fin ud - prisgivet ved målet.Broendum skrev:Bare ikke det skyldes et drop af Müller … det orker jeg næsten ikke.
Midterforsvaret er cementfod og Bambi på gratis - meget lidt imponeret.
Svært at sige så meget dog når vi kommer med et mixet hold og Hobro kommer med A kæden.
Unge Kjølby skal dog ikke spille back. Tydeligt at spille back ikke er hans spidskompetence.
Jeg forstår dog ikke det der med vi altid skal spille med mixede hold i første træningskamp. Det er jo tid der kunne bruges på at træne relationer
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Vincent Müller har spilet ok Sebastian Otoahar noget rusten
AaB AaB AaB AaB
- Trickster
- Superliga

Han har et drive med bolden som vel kun matches af Widell i truppen. Han har haft et par ture, hvor han dribler forbi 2-3 Hobro-spillere. Han har også haft flere vendinger, hvor han snyder sin modstander. Det har jeg savnet i den her AaB trup, at en spiller kan skabe plads og overtal med en vending eller en dribling. Han ser også ud til at være arbejdsom, om end han ikke vinder alle sine dueller.
Det lyder jo godt det hele, men der er også en årsag til, at han blev hentet i fcks overskudslager. Han har haft et par dumme og unødvendige boldtab og generelt mangler han at ramme med sine afleveringer. Han skal tage flere gode beslutninger og der mangler noget slutprodukt.
- Trickster
- Superliga

Vincent Müller har i øvrigt været et positivt bekendtskab indtil videre. Ingen fejl, ser god ud med fusserne og har lige haft en rigtig flot redning. Han er også sikker i sine indgreb.
Jeg tror det er en prioritet, at træneren får set alle i aktion - hvor de står så at sige - samt at alle får minutter i benene.Jakobsen skrev: ↑29. jun 2024, 14:39Müller har set fin ud - prisgivet ved målet.Broendum skrev:Bare ikke det skyldes et drop af Müller … det orker jeg næsten ikke.
Midterforsvaret er cementfod og Bambi på gratis - meget lidt imponeret.
Svært at sige så meget dog når vi kommer med et mixet hold og Hobro kommer med A kæden.
Unge Kjølby skal dog ikke spille back. Tydeligt at spille back ikke er hans spidskompetence.
Jeg forstår dog ikke det der med vi altid skal spille med mixede hold i første træningskamp. Det er jo tid der kunne bruges på at træne relationer
Det er virkelig vigtigt. Jeg tror den position bliver afgørende for om vi overlever den kommende sæson.
-
Stegosaurus
- Allstar

Nu får Valdemar Møller chancen i anden halvleg
Og Makaric har lige præcis 45 min. livline......
- Trickster
- Superliga

Boer - K. Jørgensen, Kramer, Noél, Amankwah - Bomholt, Højholt, Valdamar Møller - K. John, Makaric, Ross.
SpændendeStegosaurus skrev: ↑29. jun 2024, 14:55Nu får Valdemar Møller chancen i anden halvlegOg Makaric har lige præcis 45 min. livline......
Jeg har lidt en hed drøm om, at han bare smadrer igennem og scorer et par hårde basser.Stegosaurus skrev: ↑29. jun 2024, 14:55Nu får Valdemar Møller chancen i anden halvlegOg Makaric har lige præcis 45 min. livline......
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Makaric har allerede været mere involveret end Helenius. Siger ikke meget, men i guder hvor jeg træt af Helenius. Totalt ugidelig og ubrugeligStegosaurus skrev:Nu får Valdemar Møller chancen i anden halvlegOg Makaric har lige præcis 45 min. livline......
RAUS RAUS SSE!