Pokalkamp Vendsyssel - AaB
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Nåh - back to reality.
Jeg ville nok stille med dette hold (4-3-3):
Grønkjær - Makkoli (Kallesøe hvis han er klar), Pudel, Olsson, Arnasson - Håpness, Bomholt (er han klar??), Maarup - Ross, Skovgaard, Møller
Jeg tænker klart Arnasson skal holdes skarp og det er også på tide at se hvad Maarup og Skovgaard kan som startere.
Grønkjær - Makkoli (Kallesøe hvis han er klar), Pudel, Olsson, Arnasson - Håpness, Bomholt (er han klar??), Maarup - Ross, Skovgaard, Møller
Jeg tænker klart Arnasson skal holdes skarp og det er også på tide at se hvad Maarup og Skovgaard kan som startere.
- KongGulerod
- Landshold

Jeg synes vi skal stille med stærkeste hold fra start. Der har været så meget udskiftning, at vi bliver nødt til at prioritere kontinuitet. Særligt når man tager vores præstation i de tre første kampe in mente. Hvordan stærkeste opstilling ser ud er jeg dog i tvivl om.andy skrev: ↑5. aug 2025, 11:25Nåh - back to reality.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det er jeg fuldstændig uenig i. Pokalturnering er et rigtig godt sted at starte en kampagne. AaB har brug for at vinde en fodboldkamp, og det må gerne blive onsdag mod Vendsyssel, så vi kan tage det med videre ind i divisionen.jonas386 skrev: ↑5. aug 2025, 10:43I den ideelle verden spillede Børsting stadig fodbold i Vrå eller en anden klub, men sådan er verden nu engang ikke skruet sammen. Et fremragende eksempel på alt der har været galt med talentudviklingen. Ok med hårdt arbejde, men ingen interessante fodboldegenskaber på mere end divisionsniveau - i samme kategori kan man bare losse navne som Thellufsen, Magnus C, KlittenX2, Andreas Bruhn osv. osv. osv. ned i.
Ift pokalen kan jeg ikke forestille mig en mere ligegyldig turnering i denne sæson. Vi, i dansk fodbold, har i forvejen gjort alt vi kan for at devaluere turneringen så meget som muligt, men i den nuværende situation er der (for os) absolut intet at komme efter. En hurtig udgang og fuldt fokus på divisionen må være målet her.
- bonanza
- Landshold

Hvilket mål mener du han har kostet? Han har kostet et straffespark der blev brændt, i kombination med Marc Nielsen. Udover det har han arbejdet hårdt, dækket centermid og højreback og kanten. Vi har brug for Børsting.Patmand skrev: ↑5. aug 2025, 11:05Jeg hader hverken Børsting eller andre spillere.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 08:54Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe.
Han leverer en stor arbejdsindsats og er super alsidig. Det forstår jeg virkelig ikke hvordan folk kan hade på.
Jeg ville til hver en tid klone Børsting og ophæve med Jasson eller Jimenez, hvis det var muligt.
Nu siger du Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe. Jeg mener han bl.a. har kostet et mål?
AaB har i de 3 kampe opnået 2 af 9 mulige point mod gennemsnitlige førstedivisionshold. Er det så positivt, hvis Børsting har været en af de bedre? Eller fortæller det mere om, hvor forfærdeligt truppen som helhed har præsteret?
- bonanza
- Landshold

MüllerKongGulerod skrev: ↑5. aug 2025, 11:50Jeg synes vi skal stille med stærkeste hold fra start. Der har været så meget udskiftning, at vi bliver nødt til at prioritere kontinuitet. Særligt når man tager vores præstation i de tre første kampe in mente. Hvordan stærkeste opstilling ser ud er jeg dog i tvivl om.andy skrev: ↑5. aug 2025, 11:25Nåh - back to reality.
Kallesøe - Olsson - Pudel - Nielsen
Bomholt - Håpnes - Børsting
Møller - John - Ross
Beklager, havde glemt de ikke scorede på det straffespark. Det er nok stadig en temmelig dårlig aktion tænker jeg.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 11:53Hvilket mål mener du han har kostet? Han har kostet et straffespark der blev brændt, i kombination med Marc Nielsen. Udover det har han arbejdet hårdt, dækket centermid og højreback og kanten. Vi har brug for Børsting.Patmand skrev: ↑5. aug 2025, 11:05Jeg hader hverken Børsting eller andre spillere.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 08:54Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe.
Han leverer en stor arbejdsindsats og er super alsidig. Det forstår jeg virkelig ikke hvordan folk kan hade på.
Jeg ville til hver en tid klone Børsting og ophæve med Jasson eller Jimenez, hvis det var muligt.
Nu siger du Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe. Jeg mener han bl.a. har kostet et mål?
AaB har i de 3 kampe opnået 2 af 9 mulige point mod gennemsnitlige førstedivisionshold. Er det så positivt, hvis Børsting har været en af de bedre? Eller fortæller det mere om, hvor forfærdeligt truppen som helhed har præsteret?
Men du siger han har lavet en helt del gode aktioner også?
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Jeg ved ikke om Børsting ligefrem har lavet gode aktioner, for det har jeg nok svært ved at se, at der er nogen på AaB's hold der har, men han var i første halvleg mod Hobro den eneste, der for alvor forstod at sætte sig fysisk igennem.Patmand skrev: ↑5. aug 2025, 11:57Beklager, havde glemt de ikke scorede på det straffespark. Det er nok stadig en temmelig dårlig aktion tænker jeg.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 11:53Hvilket mål mener du han har kostet? Han har kostet et straffespark der blev brændt, i kombination med Marc Nielsen. Udover det har han arbejdet hårdt, dækket centermid og højreback og kanten. Vi har brug for Børsting.Patmand skrev: ↑5. aug 2025, 11:05Jeg hader hverken Børsting eller andre spillere.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 08:54Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe.
Men du siger han har lavet en helt del gode aktioner også?
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvornår opnår vi enighed om, at den der "arbejder hårdt" ikke nødvendigvis siger noget som helst. Det var akkurat sammen mantra, man skulle høre på sidst, han var i klubben.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 11:53Hvilket mål mener du han har kostet? Han har kostet et straffespark der blev brændt, i kombination med Marc Nielsen. Udover det har han arbejdet hårdt, dækket centermid og højreback og kanten. Vi har brug for Børsting.Patmand skrev: ↑5. aug 2025, 11:05Jeg hader hverken Børsting eller andre spillere.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 08:54Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe.
Ja, Børsting har alle dage arbejdet hårdt. Det gør ham bare stadig ikke til en god fodboldspiller. Heller ikke i 1. division.
Ædruelighedens stemme
Pokalturneringen er fed fordi det er en mulighed for at vinde en titel. Den mulighed er dog nærmest død, nu hvor der er dobbeltopgør i både kvart- og semifinalen. Det siger mig ikke noget at komme til 3. runde i stedet for 1. runde. Lad os bare få det overstået.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 11:52Det er jeg fuldstændig uenig i. Pokalturnering er et rigtig godt sted at starte en kampagne. AaB har brug for at vinde en fodboldkamp, og det må gerne blive onsdag mod Vendsyssel, så vi kan tage det med videre ind i divisionen.jonas386 skrev: ↑5. aug 2025, 10:43I den ideelle verden spillede Børsting stadig fodbold i Vrå eller en anden klub, men sådan er verden nu engang ikke skruet sammen. Et fremragende eksempel på alt der har været galt med talentudviklingen. Ok med hårdt arbejde, men ingen interessante fodboldegenskaber på mere end divisionsniveau - i samme kategori kan man bare losse navne som Thellufsen, Magnus C, KlittenX2, Andreas Bruhn osv. osv. osv. ned i.
Ift pokalen kan jeg ikke forestille mig en mere ligegyldig turnering i denne sæson. Vi, i dansk fodbold, har i forvejen gjort alt vi kan for at devaluere turneringen så meget som muligt, men i den nuværende situation er der (for os) absolut intet at komme efter. En hurtig udgang og fuldt fokus på divisionen må være målet her.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Kommer der et par tifo med sse? Det må
Man vel godt på udebane?
Man vel godt på udebane?
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Jeg mener bestemt ikke man skal være efter Tuxen Boll her. Manden har en umulig opgave i at navigere mellem fans og dem som reelt stadig ejer klubben (Desværre).
Det var dog en noget malplaceret kommentar.
Enig, det er SSE der skal stå for skud her og de skal gøre det indtil Bernhard Peters kommer ud af busken, sælger klubben og offentlig underskylder foran hele Aalborg på Nytorv og ligger ører til alt vores vrede.Sapiens skrev: ↑5. aug 2025, 13:04Jeg mener bestemt ikke man skal være efter Tuxen Boll her. Manden har en umulig opgave i at navigere mellem fans og dem som reelt stadig ejer klubben (Desværre).
RAUS RAUS SSE!
Nøjagtig som den tåbelige kommentar i en tråd forleden om, at Tuxen før kampen mod Hobro gik rundt for at modtage hyldest for ansættelsen af Højer.
Når han selvfølgelig gik rundt for at takke for opbakningen generelt på tribunerne.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Kontroversielt forslag. Hvad om fansene lagde uenigheden til side og bakkede om holdet istedet for at bruge al energien på at fortælle spillerne, at man ikke kan lide deres arbejdsgiver?!
- FlæskeFrank
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det var mig, der skrev at han gik rundt og modtog folkets hyldest.
Han skal holde sig langt væk fra det der.
Klubben sejler fuldstændig og han er en del af det.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Nej han gik rundt og hyldede de fans der var på stadionKasper skrev: ↑5. aug 2025, 17:42Det var mig, der skrev at han gik rundt og modtog folkets hyldest.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg gider ikke se på det. Lad spillerne om hyldest inden kampen.
Minder mig om Henning G. efter 2-2 på Old Trafford.
Minder mig om Henning G. efter 2-2 på Old Trafford.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Kan virkelig ikke se noget forkert i at sige tak for støtten og at man dukker op selvom klubben er hvor den er.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 17:42Det var mig, der skrev at han gik rundt og modtog folkets hyldest.
Han har været en direktør i et sæt kegler styret af de kære tyskere og er pt i gang med at få bare lidt ro over den her fodboldklub.