Når vi bliver opkøbt af Red Bull så skal du bare se løjer.Alpa Chino skrev: ↑19. aug 2025, 14:02Nu har vi brugt Aalborg Tårnet og Limfjordsbroen i trøjerne.
Jeg tænker at næste trøje må være med Cimbrer-tyren.
Macron-teaser
Re: Macron-teaser
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Tilbudsburger!Alpa Chino skrev: ↑19. aug 2025, 14:04Man kan også bruge Fontænen som inspiration.
Med røde pølser som striber.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Skræmmende nok er det sikkert BPTCs endgame. At bane vejen for Red Bull eller lign.emenike skrev: ↑19. aug 2025, 14:08Når vi bliver opkøbt af Red Bull så skal du bare se løjer.Alpa Chino skrev: ↑19. aug 2025, 14:02Nu har vi brugt Aalborg Tårnet og Limfjordsbroen i trøjerne.
Jeg tænker at næste trøje må være med Cimbrer-tyren.
RAUS RAUS SSE!
Hammerfed trøje. Klareste kult-potentiale siden lyntrøjen.
AaB har fejlet på mange måder, men dælme ikke på trøje-samarbejdet med Macron.
Edit: Speaking of merch, det ville være til den lettere vovede side, hvis AaB lavede et trøje-design ud af dette banner-design, hvor de har indkorporeret AaB-logoet i noget, der i mistænkelig grad kunne ligne det japanske kamp-flag.
https://www.aabshoppen.dk/nyheder/AaB-s ... ag-striber
AaB har fejlet på mange måder, men dælme ikke på trøje-samarbejdet med Macron.
Edit: Speaking of merch, det ville være til den lettere vovede side, hvis AaB lavede et trøje-design ud af dette banner-design, hvor de har indkorporeret AaB-logoet i noget, der i mistænkelig grad kunne ligne det japanske kamp-flag.
https://www.aabshoppen.dk/nyheder/AaB-s ... ag-striber
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Kender Niels ret godt, og jeg tror ikke jeg kender en som synes fodbold er mere spild af tid end ham, så det synes jeg ikke vi skal udsætte ham fordoukas skrev: ↑19. aug 2025, 13:33Må indrømme den trøje får mig til at smile - ikke fordi den er pæn, men fordi der simpelthen ikke er grænser for, hvad der kan findes inspiration i.
Derfor har jeg allerede nu en række ideer til, hvad fremtidige trøjer kan tage inspiration i:
Limfjordsporteren
Skipper Clement
Vendsysselsk grønlangkål
Niels Hausgaard
Lindholm Høje
Henning G
Altså, Limfjordsporteren stammer vist fra Urban bryggeriet i Aalborg, så den er god nok, men nu er det jo også HELE NORDJYLLANDS HOLD
Tilgengæld skal jeg have den nye trøje. Den holder max.
Glimrende med logoer men lyserødt
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Jeg havde simpelthen ikke fanget at de var lyserøde ud fra billederne. Troede det var noget lyssætning
A slightly more sophisticated hooligan...
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
- Kontakt:
En historisk grim trøje. Den næste bør være inspireret af 10 kroners hotdogs fra Fontænen.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
-
RufusTheDog
- 2. div

Har modtaget den i dag, og jeg kan ikke mindes en federe udebane/3trøje end den her.
Og helt enig mht reklamer, jeg skulle nok smide lidt ekstra for en trøje uden.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.