AaB - Hobro 01.05.26
Re: AaB - Hobro 01.05.26
Flot mål af Kubel. Fremragende vending!
Det kan forhåbentlig løsne kampen lidt op.
Godt lavet af Jubril. Elendigt forsvarsspil af Gustav Bjerge og så var Kubel skarp... 
Det starter med Adedeji inde på midten, som lykkes med lidt dribleri imellem 3-4 Hobrospillere, får trukket på tværs, lagt bolden ud til Marc Nielsen, som så spiller en flad bold ind til Kubel så hårdt, at jeg tænker “åh nej”, men Kubel får taget godt imod den, vendt rundt og så en flot afslutning.
Skidegodt for Kubel. Fedt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Andersson har ikke haft den bedst kamp på højre back. Smider mange bolde væk. Maarup må sidde og tænke “øv”.
Olsson derimod er god i dag. Kommer i vejen for meget.
Olsson derimod er god i dag. Kommer i vejen for meget.
Banen ser i øvrigt ud til at være temmelig dårlig. Hvad skyldes det?
Jeg er med på, at banen ikke får ros, men der bliver simpelthen smidt nogle helt forfærdelige afleveringer. Alt for hårde og så i skinnebenshøjde.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Når man ikke rigtig vil have bolden, så er det en fordel
Dejligt at Kubel kom på tavlen
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg tror sådant set, de gerne vil have bolden, men damn det har været sløjt med at kunne sætte mere end 2 pasninger sammen.
Med det nuværende resultater i de andre kampe, skal Hobro satse alt i 2. Halveg, livestillingen er
Fremad 36 point
Hobro 34
B93 34 point
Køge 33 point
Fremad 36 point
Hobro 34
B93 34 point
Køge 33 point
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg så kun de sidste 10, hvor Hobro havde bolden næsten konstant, og når AaB endelig havde den, blev den jo nosset væk med det samme. Er det kampbilledet generelt?
Ædruelighedens stemme
Synes det meste er foregået med håndbremsen trukket. Lavt tempo, lavt niveau. Adedeji som et lille lyspunkt ift. at skabe noget. Flot Kubel-mål.
Ja, lyder rigtigt.R Rosenberg skrev: ↑1. maj 2026, 19:53Jeg så kun de sidste 10, hvor Hobro havde bolden næsten konstant, og når AaB endelig havde den, blev den jo nosset væk med det samme. Er det kampbilledet generelt?
Ikke god boldomgang generelt, vi mangler en mand på central midt der kan lidt mere med boldenR Rosenberg skrev: ↑1. maj 2026, 19:53Jeg så kun de sidste 10, hvor Hobro havde bolden næsten konstant, og når AaB endelig havde den, blev den jo nosset væk med det samme. Er det kampbilledet generelt?
41% AaB og 59%Hobro
Det lyder til du har set hele 1. halvleg.R Rosenberg skrev: ↑1. maj 2026, 19:53Jeg så kun de sidste 10, hvor Hobro havde bolden næsten konstant, og når AaB endelig havde den, blev den jo nosset væk med det samme. Er det kampbilledet generelt?
Jeps. Vi står enormt afventende, og satser på lange bolde til de 4 hurtigste. Det er ikke kønt, men taget i betragtning, at vi mangler så mange spillere og defensiven er så urutineret, så forstår jeg det egentligt godt. Hobro har bolden, men har ikke været i nærheden af at være farlige.R Rosenberg skrev: ↑1. maj 2026, 19:53Jeg så kun de sidste 10, hvor Hobro havde bolden næsten konstant, og når AaB endelig havde den, blev den jo nosset væk med det samme. Er det kampbilledet generelt?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Han får lige ros en gang mere, men jeg synes virkelig, Olsson har været en klippe i forsvaret i første halvleg, god i luften, forudseende, masser af rutinerede indgreb, og han prøver også at vise noget lederskab.
Vildt nok at vi pointmæssigt ligger til oprykning lige nu.
Jeg ved godt at vi har spillet imod andre hold osv. Men havde vi sat en stime sammen tidligere, kunne vi faktisk rykke op fra denne her række
Hvidovre ligger til at rykke op med historisk få points
Jeg ved godt at vi har spillet imod andre hold osv. Men havde vi sat en stime sammen tidligere, kunne vi faktisk rykke op fra denne her række
Hvidovre ligger til at rykke op med historisk få points
Hobro har vel haft 1 reelt forsøg på mål - et frispark som gik relativt tæt forbi stolpen.Kunji skrev: ↑1. maj 2026, 19:56Jeps. Vi står enormt afventende, og satser på lange bolde til de 4 hurtigste. Det er ikke kønt, men taget i betragtning, at vi mangler så mange spillere og defensiven er så urutineret, så forstår jeg det egentligt godt. Hobro har bolden, men har ikke været i nærheden af at være farlige.R Rosenberg skrev: ↑1. maj 2026, 19:53Jeg så kun de sidste 10, hvor Hobro havde bolden næsten konstant, og når AaB endelig havde den, blev den jo nosset væk med det samme. Er det kampbilledet generelt?
Kelvin John har været fuldstændig skandaløs i dag. Lad at se på og pisser bolde væk for et godt ord.