Registrering på udebaneture
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Re: Registrering på udebaneture
Jeg hiver sikkert endnu engang debatten ned, afsporer den osv. Men jeg har endnu ikke forstået hvordan man kan blive kriminaliseret ved den registrering? Hvorfor er det at de handlinger som vildt fremmed laver, gør at man begynder at opfatte sig selv som halv kriminel?
Nu vil man boykotte kampen imorgen, ved enten ikke at møde op eller ved ikke at synge osv. Hvorfor??? Hvis man endelig ville boykotte noget, var det så ikke bedre at boykotte udebaneturene, for at vise hvad det er der venter, hvis man lukker udebaneafsnit rundt om i landet?
Boykotter I så også det at kører bil, efter der blev indført klip? Ja der kom det med at trække debatten ned, men er det ikke i vid udstrækning det samme? Altså jeg har en risiko for at få tre klip og miste mit kørekort, fordi andre ikke kan kører ordentligt. Jeg kører pænt, og dermed burde jeg ikke være i risiko for at miste mit kørerkort. Men jeg ved jo netop at jeg overholder love og regler og derfor er der ingen risiko for jeg mister kortet.
Nu vil man boykotte kampen imorgen, ved enten ikke at møde op eller ved ikke at synge osv. Hvorfor??? Hvis man endelig ville boykotte noget, var det så ikke bedre at boykotte udebaneturene, for at vise hvad det er der venter, hvis man lukker udebaneafsnit rundt om i landet?
Boykotter I så også det at kører bil, efter der blev indført klip? Ja der kom det med at trække debatten ned, men er det ikke i vid udstrækning det samme? Altså jeg har en risiko for at få tre klip og miste mit kørekort, fordi andre ikke kan kører ordentligt. Jeg kører pænt, og dermed burde jeg ikke være i risiko for at miste mit kørerkort. Men jeg ved jo netop at jeg overholder love og regler og derfor er der ingen risiko for jeg mister kortet.
Undskyld. Havde ikke taget højde for din drømmeverden, hvor karantæner varer resten af livet og det er de samme 8.000 der går til bold for evigt.Funky skrev:Jamen så er din bekymring for, at alle skal blive straffet fordi de få en gang i fremtiden går amok vel ubegrundet - for de få ballademagere er kendte og kommer ikke ind. Det siger du, det siger andre i tråden her - så hvad er problemet egentlig?-Larsen skrev:Af samme grund som der ikke har været ballade i lang tid. De har allerede karantæne. En karantæne de har fået under det nuværende system!! Så intet!MrBangDK skrev:Det har jeg fattet - men hvad er det så der skal til for tøjle disse elementer, så de ikke laver ballade?-Larsen skrev:
Nej. Du har derimod ikke læst ordentligt hvad jeg skrev. Der er PT. ingen problemer i Aa, men ballademagerne findes stadig og det bliver de ved med. Men hvad de gør, skal bare
Ikke straffe andre, som f.eks. Auxilia der IKKE laver ballade. Det er vist ikke sværere at forstå.
Enig-knapper trykkes hermed i bundjydenfranord skrev:Jeg hiver sikkert endnu engang debatten ned, afsporer den osv. Men jeg har endnu ikke forstået hvordan man kan blive kriminaliseret ved den registrering? Hvorfor er det at de handlinger som vildt fremmed laver, gør at man begynder at opfatte sig selv som halv kriminel?
/ Rasmus
Ja sørme ja om jeg bliver ved, for det du siger hænger ikke sammen.-Larsen skrev:Funky skrev:Men I er jo super-super-artige - I SIGER SELV AT I ER ARTIGE??? Hvornår skulle AaB så nogensinde nå frem til at tage jeres udebane-afsnit fra jer?-Larsen skrev:
Som jeg skrev til POK. Der er truet med nedlæggelse af udebaneafsnit???
Hahahahaha, du bliver ved. Hvad fanden kan Auxilia gøre?? De kan da være nok så artige, når nu det er andre end dem der laver balladen???????????????????? - men som jeg har skrevet et utal af gange skal det vel ikke gå udover dem og andre 'artige' fans. Jeg hører forøvrigt ikke under 'I'. Jeg taler 100% på vegne af mig selv, men med opbakning til Aalborgs vigtigste gruppe. Stemningsgruppe, vel at mærke!
Du siger, at ballademagerne ikke kommer ind.
Det gentages af andre her i tråden
Passer det, eller passer det ikke?
Du siger, at AaB-fans opfører sig rigtig godt.
Det gentages af andre her i tråden.
Passer det, eller passer det ikke?
Hvis nu du svarer "passer" til disse to spørgsmål, forklar mig så, hvorfor AaB skulle droppe 'jeres' udebane-afsnit?
Hvorfor siger Lynge: "AaB's fans skal bare opføre sig som de har gjort hidtil, det hér er rettet mod FCK-tosserne"? KAN det være fordi konstruktionen faktisk ikke kommer til at berøre AaB-fans særligt meget, og KAN det være, at den hersens hysteriske boycut fra folk som ellers bryster sig af at "være der for holdet" er såvel pin- som grin-agtig?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
I bund og grund er det vel bare et princip, fra min side. Jeg mener aldrig nogensinde man bør straffe uskyldige for andres værk. Sådan er vi så forskellige. Jeg trænger til ro fra debatsiden. Godnat!-Larsen skrev:Undskyld. Havde ikke taget højde for din drømmeverden, hvor karantæner varer resten af livet og det er de samme 8.000 der går til bold for evigt.Funky skrev:Jamen så er din bekymring for, at alle skal blive straffet fordi de få en gang i fremtiden går amok vel ubegrundet - for de få ballademagere er kendte og kommer ikke ind. Det siger du, det siger andre i tråden her - så hvad er problemet egentlig?-Larsen skrev:Af samme grund som der ikke har været ballade i lang tid. De har allerede karantæne. En karantæne de har fået under det nuværende system!! Så intet!MrBangDK skrev:Det har jeg fattet - men hvad er det så der skal til for tøjle disse elementer, så de ikke laver ballade?-Larsen skrev:
Nej. Du har derimod ikke læst ordentligt hvad jeg skrev. Der er PT. ingen problemer i Aa, men ballademagerne findes stadig og det bliver de ved med. Men hvad de gør, skal bare
Ikke straffe andre, som f.eks. Auxilia der IKKE laver ballade. Det er vist ikke sværere at forstå.
Jeg gentager de beskrivelser, jeg kan læse her i tråden. Du må rette din anklage mod dem som har belært mig om, at der ikke er nogle problemer med AaB-fans overhovedet, at ballademagere holdes væk, osv.-Larsen skrev:
Undskyld. Havde ikke taget højde for din drømmeverden, hvor karantæner varer resten af livet og det er de samme 8.000 der går til bold for evigt.
Boykottet er symbolsk. Det er jo bare vores kald til klubben. Vi får på den måde udvist vores utilfredshed.
At man ikke kan se at det intet nytter sørgeligt. At dem, som er årsagen til det blev indført, har ironisk nok allerede tiltaget. Det er så tragikomisk at det gør ondt. At man ud fra det kan lave et tiltag, som de har gjort stiller jeg mig virkelig uforstående overfor!
Det er så ironisk, at det gør ondt. Det sørgelige er bare, at det går ud over os.
At man ikke kan se at det intet nytter sørgeligt. At dem, som er årsagen til det blev indført, har ironisk nok allerede tiltaget. Det er så tragikomisk at det gør ondt. At man ud fra det kan lave et tiltag, som de har gjort stiller jeg mig virkelig uforstående overfor!
Det er så ironisk, at det gør ondt. Det sørgelige er bare, at det går ud over os.
Du bli'r sgudda ikke 'straffet', mand. Hold dog op.-Larsen skrev:
I bund og grund er det vel bare et princip, fra min side. Jeg mener aldrig nogensinde man bør straffe uskyldige for andres værk. Sådan er vi så forskellige. Jeg trænger til ro fra debatsiden. Godnat!
Det kan da godt være, at tiltaget ikke "nytter" - men når nu det ikke kommer til at betyde alverden for AaB-fans, så er det godtnok en hysterisk reaktion man har valgt.SimonJ skrev:Boykottet er symbolsk. Det er jo bare vores kald til klubben. Vi får på den måde udvist vores utilfredshed.
At i ikke bare vil se at det intet nytter er bare op til jer selv. At dem, som er årsagen til det blev indført, har ironisk nok allerede tiltaget. Det er så tragikomisk at det gør ondt. At man ud fra det kan lave et tiltag, som de har gjort stiller jeg mig virkelig uforstående overfor!
Edit: Hvad er det, der "går ud over" dig?
Du skal have et læsekursus. Jeg ikke engang skrevet, at jeg blev straffet?? Hahaha:D du er jo ikke til at diskutere med.Funky skrev:Du bli'r sgudda ikke 'straffet', mand. Hold dog op.-Larsen skrev:
I bund og grund er det vel bare et princip, fra min side. Jeg mener aldrig nogensinde man bør straffe uskyldige for andres værk. Sådan er vi så forskellige. Jeg trænger til ro fra debatsiden. Godnat!
Jeg bliver unødvendigt kriminaliseret. Vi burde som udgangspunkt ikke registreres. Her slår darwinismen til; behandler man folk som dyr, får man dyr.Funky skrev:Du bli'r sgudda ikke 'straffet', mand. Hold dog op.-Larsen skrev:
SimonJ skrev:Jeg bliver unødvendigt kriminaliseret. Vi burde som udgangspunkt ikke registreres. Her slår darwinismen til; behandler man folk som dyr, får man dyr.Funky skrev:Du bli'r sgudda ikke 'straffet', mand. Hold dog op.-Larsen skrev:
Og værre endnu, så kan I risikere udelukkelse fra stadion. Det hele er hypotetisk og alt kan ske. Hvorfor så gøre noget, når intet er sket - i hvert fald i AaB-regi.
Nej nej nej.SimonJ skrev:Jeg bliver unødvendigt kriminaliseret. Vi burde som udgangspunkt ikke registreres. Her slår darwinismen til; behandler man folk som dyr, får man dyr.Funky skrev:Du bli'r sgudda ikke 'straffet', mand. Hold dog op.-Larsen skrev:
NY TOPSCORER:
Først blev vi "kriminaliseret".
Så blev "uskyldige straffet".
Og nu bliver vi "behandlet som dyr".
Kom vildere. 21 hysteriske påstande mere om dette tiltag, som ikke kommer til at betyde noget videre for AaB-fans, så vidt man foreløbig kan bedømme, og jeg har til en julekalender.
- ASC Vestjylland
- 1. div

- Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
- Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg
Hør ville det hele ikke værer lidt nemmer hvis man selv var lidt mere aktiv med at i fællesskab prikke de fladpande idioter som vil spille smarte på skulleren og sige at det er sgu ikke smart det du laver. Det er muligt at det drejer sig kun om 10-20 personer som ikke er gennem bagt, men hvis de nu får 100-200 super fan som godt ved hvordan man opfører sig på nakken, tjaaa så er det sgu nok ikke så sejt det man lige har lavet. Om det er at kaste øl eller hva fannn de nu kan komme i tanke om.
Jeg er helt klar kun til BOLD og ikke VOLD
Er sgu også lige glad med om AaB vil have mit finger aftryk eller dna o.s.v fordi jeg har sgu rent mel i posen.
Jeg er helt klar kun til BOLD og ikke VOLD
Er sgu også lige glad med om AaB vil have mit finger aftryk eller dna o.s.v fordi jeg har sgu rent mel i posen.
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!
Præcis. Og der står også skrevet, at tiltaget er kommet sådan, at det er nemmere at straffe enkelt personer og grupper. Ja, vi er en enhed, når vi støtter AaB - men vi skal da ikke straffes samlet, fordi et enkelt individ overtræder en grænse. Den aftale er så ufærdig, som noget kan være.-Larsen skrev:SimonJ skrev:Jeg bliver unødvendigt kriminaliseret. Vi burde som udgangspunkt ikke registreres. Her slår darwinismen til; behandler man folk som dyr, får man dyr.Funky skrev:Du bli'r sgudda ikke 'straffet', mand. Hold dog op.-Larsen skrev:
Og værre endnu, så kan I risikere udelukkelse fra stadion. Det hele er hypotetisk og alt kan ske. Hvorfor så gøre noget, når intet er sket - i hvert fald i AaB-regi.
Siger man A, siger man også B.
Og når de finder ud af at tiltaget ikke virker i første omgang, så kan de jo tage det næste skridt. I deres uvidenhed vil de højst sandsynlig gå til mere drastiske metoder, som rammer fansene endnu hårdere.
Og Funky: Du stirrer dig bare blind for alle dine penge, det er dig eget bord. Jeg skal da nok købe den julekalender til dig, hvis din tålmodighed slipper op
Der er sgu da vel ikke nogen, der ved deres fulde fem vil boykotte kampen i morgen???? Jeg troede, der var almindelig enighed om, at der ikke er noget "over klubben"???? Såfremt man virkelig støtter den melding, kan man sgu da ikke på det foreliggende grundlag tillade sig at boykotte kampen, som i parentes bemærket er megavigtig for os.
Til tider føler man, at nogen sætter sig selv over klubben, og det er ikke Lynge, jeg tænker på.
Til tider føler man, at nogen sætter sig selv over klubben, og det er ikke Lynge, jeg tænker på.
Ork, jeg er sikker på at der både bliver til julekalender og adventsgaver, helt uden ekstra bidrag.SimonJ skrev: Og Funky: Du stirrer dig bare blind for alle dine penge, det er dig eget bord. Jeg skal da nok købe den julekalender til dig, hvis din tålmodighed slipper op
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Spændende om fodbolden som vi kender den overlever boykottet imorgen, eller om stadion imploderer i et kæmpe undertryk skabte af alle de "ikke-aktive" fans med deres klappepølser og misforståede tilgang til det at støtte AaB i med og modgang. BOYKOT ALT INDEN DET ER FOR SENT!
Jeg er ofte enig med dig i dine holdninger, men det her forstår jeg ikke... Kan du ikke lige skære ud i pap, hvorfor man skal boykotte. På baggrund af Lynges udtalelser i Nordjyske, forstår jeg det simpelthen ikke.....Poker-One-Kenobi skrev:Spændende om fodbolden som vi kender den overlever boykottet imorgen, eller om stadion imploderer i et kæmpe undertryk skabte af alle de "ikke-aktive" fans med deres klappepølser og misforståede tilgang til det at støtte AaB i med og modgang. BOYKOT ALT INDEN DET ER FOR SENT!
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/5/4095 ... r-dem-ikke" onclick="window.open(this.href);return false;
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Klaus skrev:Jeg er ofte enig med dig i dine holdninger, men det her forstår jeg ikke... Kan du ikke lige skære ud i pap, hvorfor man skal boykotte. På baggrund af Lynges udtalelser i Nordjyske, forstår jeg det simpelthen ikke.....Poker-One-Kenobi skrev:Spændende om fodbolden som vi kender den overlever boykottet imorgen, eller om stadion imploderer i et kæmpe undertryk skabte af alle de "ikke-aktive" fans med deres klappepølser og misforståede tilgang til det at støtte AaB i med og modgang. BOYKOT ALT INDEN DET ER FOR SENT!
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/5/4095 ... r-dem-ikke" onclick="window.open(this.href);return false;
Pssst. læs det igen