Nok næppe, eftersom spillerne tog afsted allerede igårCaliffen skrev:Seriølle?Aranza skrev:Ikke svært at forstå, at de taber med den indstilling og passivitet og også forståeligt at Wickmann røg ud efter en time eftersom, at han jo var ibyen søndag nat!! Dybt useriøst...
Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013
Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg synes ikke at argumentet om, at de dårlige resultater primært skyldes et ungt og urutineret hold passer.
Ja der er en del unge på holdet, men de fleste af dem har allerede spillet mange kampe. N.Larsen, Dalsgaard, Ahlmann, SF, Kusk, Helenius og Wichmann er altså ikke længere novicer i superliga sammenhæng.
Synes derimod at det er de rutinerede som ikke holder niveau. Her tænker jeg især på KEP, Lasse, Augu og Wurtz.
Ja der er en del unge på holdet, men de fleste af dem har allerede spillet mange kampe. N.Larsen, Dalsgaard, Ahlmann, SF, Kusk, Helenius og Wichmann er altså ikke længere novicer i superliga sammenhæng.
Synes derimod at det er de rutinerede som ikke holder niveau. Her tænker jeg især på KEP, Lasse, Augu og Wurtz.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Mener du denne kamp, eller hele foråret? For for det første er det Augo's første egentlige kamp. Derudover er det min subjektive opfattelse at Lasse og KEP har været nogle af de mindst ringe. Kusk derimod har haft kæmpe udsving fra halvleg til halvleg, og gået fra genial til usynlig. Nikolaj Thomsen, som startede i de første kampe har tydeligt talent, men det virker som om han endnu ikke helt kan finde rundt på banen. Ahlmann har stadig en for høj fejlprocent, ligesom Dalle. Men det handler egentlig ikke om dem. Det handler om bænken, og den manglende kvalitet derude. Jeg forestiller mig vi har ligaens smalleste trup, og det er tydeligt Keld og Co. mangler muligheder når vi spillet på banen er elendigt, eller når vi bliver ramt af skader. Gudjøsses, første kamp i året stillede vi med en uprøvet amatør og en uprøvet u18 spiller i centerforsvaret. Det skriger jo til himlen.... snakkesnakkesnakkesnakke...frederikshavneren skrev:Jeg synes ikke at argumentet om, at de dårlige resultater primært skyldes et ungt og urutineret hold passer.
Jeg tager lige et re-run af mit indlæg fra Horsens-kampen:
Vi har tre store problemer (ikke kun i dag) - og i hvert fald de to af dem er mest mentale.
1) Vi får ikke lukket nok af vores chancer - specielt på kontra har vi rigtig mange tilløb til noget godt, som så desværre fader lidt ud.
2) Modstanderne behøver ikke ret mange chancer for at score mod os. I dag havde de vel ikke meget mere end de to der gav mål?
3) Når vi bliver presset fysisk, så formår vi ikke at spille os ud af problemerne og holde i bolden. Resultatet er at vi lader os presse for langt tilbage på banen.
...men altså igen. Vi gør også rigtig mange ting, rigtig godt, og knækker det den rigtige vej når det knækker, kan vi gå hen og få et rigtig godt forår stadigvæk. Selvom det selvfølgelig er frustrerende at vi har smidt så mange point som vi burde kunne have hevet hjem.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Ikke et ord om målmandsdrop, manglende mål og top 4. Jeg vil der imod blot konstatere, at hvis man så eftermiddagens kamp som objektiv tilskuer, må man være dybt, dybt rystet over niveauet i superligaen.
Enig, det var satme en ringe kamp fra begge holds side. Manglende tempo, dårlige pasninger, og ringe teknik. Forskellen på de to hold i dag blev desværre målmændene.NIN den fromme skrev:Ikke et ord om målmandsdrop, manglende mål og top 4. Jeg vil der imod blot konstatere, at hvis man så eftermiddagens kamp som objektiv tilskuer, må man være dybt, dybt rystet over niveauet i superligaen.
Ja niveauet var godt nok ikke særlig højt idag. Jeg vælger at tro at AaB kommer bedre ud mod et FCN som på papiret er stærkere end os, men som samtidig skaber rum indimellem til at vi kan få gang i kombinationerne.
Jeg er ikke klar over hvilke bruger som tidligere har ytret sig upassende osv. Jeg synes bare at lige i denne tråd skrev allanpedersen da nogle indlæg som jeg ikke vil betegne som at gå over stregen i sin kritik.
Jeg er ikke klar over hvilke bruger som tidligere har ytret sig upassende osv. Jeg synes bare at lige i denne tråd skrev allanpedersen da nogle indlæg som jeg ikke vil betegne som at gå over stregen i sin kritik.
Kunne i eventuelt oprette jeres egen tråd? God debatetik VS. Allan Pedersen?MHJ skrev:Jep, du lyver (eller har en meget selektiv hukommelse):AllanPedersen skrev:Det er noget værre bavl.. jeg har aldrig gået direkte på brugerer herindejernskjorten skrev:Nu skal tråden jo ikke handle om enkeltpersoner, men brugeren AllanPedersen har simpelthen sat i banken over en længere periode til, at folk nu behandler ham som noget, der har klistret sig fast under skoen. Og det er vel rimeligt. Man kan ikke svine folk til den ene dag, og så forvente, at det er glemt den næste.Martino skrev:Kunne folk ikke skrive lidt pænere til hinanden og så forstår jeg ikke den "hetz" mod det Allan skriver. Nicolai Larsen har altså ikke været særlig god dette forår, og så Lan vi da alle blive enige om at vi havde håbet på europæisk fodbold baseret på hvor vi lå inden foråret startede.
AllanPedersen mangler - eller benytter sig i hvert fald ikke af - de redskaber, der gemmer sig i begrebet "god pli". Og når man skubber herinde, bliver der skubbet igen. Hvis han gerne vil have en seriøs diskussion med folk, skulle han have tænkt sig om noget tidligere.
Jeg forstår så ikke, hvorfor folk ikke bare sætter ham på ignorer-listen.
Jeg har haft nogle meninger i forhold til Lynge i andre har syntes var alt for skarpe..
Og så har i .. kastet jer personligt over mig.. jeg skal læse det ene og det andet hvergang jeg skriver noget
'flyt til PSG/Du fatter ingen ting/Skift hold/luk røven' hvad ved jeg, har ikke styr på det, men det er aldrig mig der angriber andre brugerer.
Er simpelthen for voksen til personlige tilsvininger... Jeg har hele tiden forholdt mig til klubben
Jer der meget hellere vil diskutere min person, Jeg er 19/20 gange på dette forum indblandet i helt normale
relevante samtaler, altid en af jer der vil starte en krig, oftest som en ventil for frustrationer over klubben.. kig dog bare tilbage i denne tråd.
så fej lige for egen dør.
viewtopic.php?f=1&t=14960&p=372569#p372569AllanPedersen skrev: MHJ er du fuldstændig blank.. augostinussen har spillet en forfærdelig kamp.. smidt oplagte chancer væk og nærmest sendt hver eneste bold han havde endten ud over siden eller til en lyngby spiller.. han har fuldstændig dræbt tempoet
Gopdt vi har en træner der stadig tænker stort, mens vi andre har erkendt at vi er i frit fald mod bunden
http://www.bold.dk/nyt/Kent-N-Stadig-i- ... sk-kaploeb" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/Kent-N-Stadig-i- ... sk-kaploeb" onclick="window.open(this.href);return false;
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Heh, så første april er for dig den ene dag hvor du er seriøs?Brent skrev:Kunne i eventuelt oprette jeres egen tråd? God debatetik VS. Allan Pedersen?MHJ skrev:Jep, du lyver (eller har en meget selektiv hukommelse):AllanPedersen skrev:Det er noget værre bavl.. jeg har aldrig gået direkte på brugerer herindejernskjorten skrev:Nu skal tråden jo ikke handle om enkeltpersoner, men brugeren AllanPedersen har simpelthen sat i banken over en længere periode til, at folk nu behandler ham som noget, der har klistret sig fast under skoen. Og det er vel rimeligt. Man kan ikke svine folk til den ene dag, og så forvente, at det er glemt den næste.Martino skrev:Kunne folk ikke skrive lidt pænere til hinanden og så forstår jeg ikke den "hetz" mod det Allan skriver. Nicolai Larsen har altså ikke været særlig god dette forår, og så Lan vi da alle blive enige om at vi havde håbet på europæisk fodbold baseret på hvor vi lå inden foråret startede.
AllanPedersen mangler - eller benytter sig i hvert fald ikke af - de redskaber, der gemmer sig i begrebet "god pli". Og når man skubber herinde, bliver der skubbet igen. Hvis han gerne vil have en seriøs diskussion med folk, skulle han have tænkt sig om noget tidligere.
Jeg har haft nogle meninger i forhold til Lynge i andre har syntes var alt for skarpe..
Og så har i .. kastet jer personligt over mig.. jeg skal læse det ene og det andet hvergang jeg skriver noget
'flyt til PSG/Du fatter ingen ting/Skift hold/luk røven' hvad ved jeg, har ikke styr på det, men det er aldrig mig der angriber andre brugerer.
Er simpelthen for voksen til personlige tilsvininger... Jeg har hele tiden forholdt mig til klubben
Jer der meget hellere vil diskutere min person, Jeg er 19/20 gange på dette forum indblandet i helt normale
relevante samtaler, altid en af jer der vil starte en krig, oftest som en ventil for frustrationer over klubben.. kig dog bare tilbage i denne tråd.
viewtopic.php?f=1&t=14960&p=372569#p372569AllanPedersen skrev: MHJ er du fuldstændig blank.. augostinussen har spillet en forfærdelig kamp.. smidt oplagte chancer væk og nærmest sendt hver eneste bold han havde endten ud over siden eller til en lyngby spiller.. han har fuldstændig dræbt tempoet
Du kan oprette god debatetik VS. Brent ved samme lejlighedMHJ skrev:Heh, så første april er for dig den ene dag hvor du er seriøs?Brent skrev:Kunne i eventuelt oprette jeres egen tråd? God debatetik VS. Allan Pedersen?MHJ skrev:Jep, du lyver (eller har en meget selektiv hukommelse):AllanPedersen skrev:Det er noget værre bavl.. jeg har aldrig gået direkte på brugerer herindejernskjorten skrev:Nu skal tråden jo ikke handle om enkeltpersoner, men brugeren AllanPedersen har simpelthen sat i banken over en længere periode til, at folk nu behandler ham som noget, der har klistret sig fast under skoen. Og det er vel rimeligt. Man kan ikke svine folk til den ene dag, og så forvente, at det er glemt den næste.Martino skrev:Kunne folk ikke skrive lidt pænere til hinanden og så forstår jeg ikke den "hetz" mod det Allan skriver. Nicolai Larsen har altså ikke været særlig god dette forår, og så Lan vi da alle blive enige om at vi havde håbet på europæisk fodbold baseret på hvor vi lå inden foråret startede.
Arh rolig nu menneske... Frit fald mod bunden?!?!?Brent skrev:Gopdt vi har en træner der stadig tænker stort, mens vi andre har erkendt at vi er i frit fald mod bunden
Vi har leveret elendigt i 3. halvlege i streg ja, men mens det har været tydeligt, at vores bundniveau er lavt, har det da også været tydeligt, at vi er rigtig gode når det kører for os. Uagtet at vi var ringe i dag og i 2. halvleg mod Horsens, så er vi da uheldige med kun at stå med 3 point her i foråret. Det er muligt at tingene fortsætter med at være stolpe ud, og at vi derfor falder tilbage i tabellen, men vi kan da også med lidt medvind ramme en god stime igen, og dermed kæmpe os tilbage i kampen om top 4.
Lad os nu støtte op om holdet og hjælpe dem tilbage på vindersporet, i stedet for at påtage os dette sortsyn.
For at lette forståelsen lidt menes der med søndag nat natten til søndag... Og den er god nok!!JLB skrev:Nok næppe, eftersom spillerne tog afsted allerede igårCaliffen skrev:Seriølle?Aranza skrev:Ikke svært at forstå, at de taber med den indstilling og passivitet og også forståeligt at Wickmann røg ud efter en time eftersom, at han jo var ibyen søndag nat!! Dybt useriøst...
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Enig. Niveauet har virkelig været elendigt, men nu indbyder banerne selvfølgelig heller ikke til poleret teknisk fodbold. Ret beset er det vel kun nordsjælland der har spillet godt. Det gjorde de også i den afbrudte snevejrskamp mod os.NIN den fromme skrev:Ikke et ord om målmandsdrop, manglende mål og top 4. Jeg vil der imod blot konstatere, at hvis man så eftermiddagens kamp som objektiv tilskuer, må man være dybt, dybt rystet over niveauet i superligaen.
Jeg synes bare ikke der er nogen grund til at kigge op ad i tabellen melde ud på den måde, når vi sætter point til mod det ene bundhold efter det andet. Lad mig minde om at vi set over de sidste 6 runder kun har samlet 3 point, vi er i særklasse superligaens mest formsvage hold. Vi har ikke vundet i 7 kampe i streg. Undskyld mig, vist jeg har svært ved at finde en anledning, til at tage klaphatten på. Vi er i krise, jo før vi erkender det jo bedre. Udmeldingen burde istedet gå på at vi skal holde midterplaceringen og kigge nedad.Hanga skrev:Arh rolig nu menneske... Frit fald mod bunden?!?!?Brent skrev:Gopdt vi har en træner der stadig tænker stort, mens vi andre har erkendt at vi er i frit fald mod bunden
Vi har leveret elendigt i 3. halvlege i streg ja, men mens det har været tydeligt, at vores bundniveau er lavt, har det da også været tydeligt, at vi er rigtig gode når det kører for os. Uagtet at vi var ringe i dag og i 2. halvleg mod Horsens, så er vi da uheldige med kun at stå med 3 point her i foråret. Det er muligt at tingene fortsætter med at være stolpe ud, og at vi derfor falder tilbage i tabellen, men vi kan da også med lidt medvind ramme en god stime igen, og dermed kæmpe os tilbage i kampen om top 4.
Lad os nu støtte op om holdet og hjælpe dem tilbage på vindersporet, i stedet for at påtage os dette sortsyn.
-
jensemand57
- Allstar

Enig. Alt snak om Europa skal stoppes. Som jeg ser det er der bl.a. To ting, som bliver vigtigt på torsdag.Brent skrev:Jeg synes bare ikke der er nogen grund til at kigge op ad i tabellen melde ud på den måde, når vi sætter point til mod det ene bundhold efter det andet. Lad mig minde om at vi set over de sidste 6 runder kun har samlet 3 point, vi er i særklasse superligaens mest formsvage hold. Vi har ikke vundet i 7 kampe i streg. Undskyld mig, vist jeg har svært ved at finde en anledning, til at tage klaphatten på. Vi er i krise, jo før vi erkender det jo bedre. Udmeldingen burde istedet gå på at vi skal holde midterplaceringen og kigge nedad.Hanga skrev:Arh rolig nu menneske... Frit fald mod bunden?!?!?Brent skrev:Gopdt vi har en træner der stadig tænker stort, mens vi andre har erkendt at vi er i frit fald mod bunden
1. Vi giver selvfølgelig holdet max støtte. Jeg tror faktisk, at det er vigtigt for drengene.
2. Jeg kunne godt tænke mig, at KN begynder at snakke om AaB i sit oplæg i stedet for altid at rose modstanderen.
Der skal trykkes på alle knapper for at holdet kommer tilbage på sporet igen.
Så nåede jeg hjem efter en lille smut over grænsen.... Jeg har ikke læst hele tråden igennem, men jeg mindes ikke, at jeg har set så dårlig en kamp i nyere tid. Begge hold spillede som en pose nødder. Vi havde vel et kvarters tid i første halvleg, som vi kunne være bekendt resten var meget, meget dårligt. Esbjerg var ikke bedre, men fik et træls mål på et drop. Det var vel deres eneste forsøg indenfor rammen i hele kampen.
Nikolaj Larsen er en fantastisk målmand i feltet, og han har gode og sikre indgreb. Men når det kommer til spillet på stregen er der plads til forbedring. Det er vel nærmest modsat Zaza som både kunne vinde og tabe kampe for os. Nikolaj er normalt meget mere stabil, men de kampvindende redninger er der længe i mellem. På den anden side er han ung, og jeg tror stadigvæk, han bliver en fantastisk målmand.
I dag lå afleveringerne fra midtbanen så pinligt ringe, at det næsten ikke er fair at vurdere vores angribere. Om det skyldes den elendige bane eller manglende evner ved jeg ikke, men PK og Augu havde godt nok ikke mange chanceskabende afleveringer. Jeg synes Ahlman spillede en god kamp. KEP, Kusk og Due (da han kom ind) havde vel også en godkendt kamp, resten synes jeg var under niveau.
Nå, det er hvad man må forvente med så ungt et hold. Nu banker vi Farum på torsdag, slutter sæsonen på 4.-pladsen og Brøndby rykker ud takket være Esbjergs sejr i dag
Nikolaj Larsen er en fantastisk målmand i feltet, og han har gode og sikre indgreb. Men når det kommer til spillet på stregen er der plads til forbedring. Det er vel nærmest modsat Zaza som både kunne vinde og tabe kampe for os. Nikolaj er normalt meget mere stabil, men de kampvindende redninger er der længe i mellem. På den anden side er han ung, og jeg tror stadigvæk, han bliver en fantastisk målmand.
I dag lå afleveringerne fra midtbanen så pinligt ringe, at det næsten ikke er fair at vurdere vores angribere. Om det skyldes den elendige bane eller manglende evner ved jeg ikke, men PK og Augu havde godt nok ikke mange chanceskabende afleveringer. Jeg synes Ahlman spillede en god kamp. KEP, Kusk og Due (da han kom ind) havde vel også en godkendt kamp, resten synes jeg var under niveau.
Nå, det er hvad man må forvente med så ungt et hold. Nu banker vi Farum på torsdag, slutter sæsonen på 4.-pladsen og Brøndby rykker ud takket være Esbjergs sejr i dag
Ikke for at male fanden på vægen, men i skrivende stund er der kun 11 point til bunden, hvis vi bliver ved med at forære point til bundholdene kan det hurtigt gå hen og blive en hed afslutning.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er helt med på, at vi ikke skal male fanden på væggen, men jeg kan sgu heller ikke lade være med at kigge på den forbandede streg... Sporerne skræmmer.Brent skrev:Ikke for at male fanden på vægen, men i skrivende stund er der kun 11 point til bunden, hvis vi bliver ved med at forære point til bundholdene kan det hurtigt gå hen og blive en hed afslutning.
Jeg går Laudrup i bedene og siger 40 point - 5 mere end vi har nu - så slapper jeg af.
-
jensemand57
- Allstar

Jeg mener faktisk også at vi skal holde øje med stregen.jernskjorten skrev:Jeg er helt med på, at vi ikke skal male fanden på væggen, men jeg kan sgu heller ikke lade være med at kigge på den forbandede streg... Sporerne skræmmer.Brent skrev:Ikke for at male fanden på vægen, men i skrivende stund er der kun 11 point til bunden, hvis vi bliver ved med at forære point til bundholdene kan det hurtigt gå hen og blive en hed afslutning.
Jeg går Laudrup i bedene og siger 40 point - 5 mere end vi har nu - så slapper jeg af.