Rasmus Jönsson??astonvilla skrev:Wow - jeg er godt nok imponeret over den mængde is der ligger i maven hos Mr Larsen og Poker.
Og fantastisk overskudsagtigt at man endda kan save tommas jensen midt over i debatten.
Faktum er at vi spiller fint nok - men skal bruge minimum 50 afslutninger for at score ét mål. Udover det langskud fra Würtz, så har deres keeper vel ikke en anstændig redning i dag?
Det var den samme historie mod OB.
Og faktum er at det betyder at vi i best case scenarie kan spille uafgjort, samt vil tabe en kæmpe røvfuld kampe i år.
Og det betyder nedrykning i sidste ende når det tunge regnskab skal gøres op.
Jeg håber ikke Gaarde har lisså megen is i maven som Larsen og Poker og lalleglad læner sig tilbage og falder i svime over hvor smukt vi spiller mens vi får nul (eller 1) point.
Ja - gu fanden er vi fattige. Men som tommas jensen påpeger så korrekt: det vil være endnu dyrere at sejle ud i nedrykning end at handle.
Håber Gaarde er lidt mere panisk anlagt og han stormer ud med hatten i hånden hos det lokale erhvervsliv fra mandag morgen.
Til handling nu!
Lader vi bare stå til, ender det i en katastrofe for klubben.
Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Re: Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
De næste 2 kampe og så skulle Rasmus Jönsson være klar efter landskampene i starten af september (håber ikke Gaarde har lavet en ny Clemens Zweijnenberg)
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg tvivler på han bomber 25 kasser ind i sæsonen. Kender ikke hans kvaliteter - men det er for vildt at skulle sætte al vores lid til en skadet svensk lejesvend. Der skal sku mere til end det. Vi har jo INTET oppe foran. Absolut intet. Jönsson skal godt nok være en mirakelmager såfremt han kan bære det hele. Det tror jeg ikke på (men håber og beder).dyhrmaN skrev:Rasmus Jönsson??astonvilla skrev:Wow - jeg er godt nok imponeret over den mængde is der ligger i maven hos Mr Larsen og Poker.
Og fantastisk overskudsagtigt at man endda kan save tommas jensen midt over i debatten.
Faktum er at vi spiller fint nok - men skal bruge minimum 50 afslutninger for at score ét mål. Udover det langskud fra Würtz, så har deres keeper vel ikke en anstændig redning i dag?
Og faktum er at det betyder at vi i best case scenarie kan spille uafgjort, samt vil tabe en kæmpe røvfuld kampe i år.
Jeg håber ikke Gaarde har lisså megen is i maven som Larsen og Poker og lalleglad læner sig tilbage og falder i svime over hvor smukt vi spiller mens vi får nul (eller 1) point.
Ja - gu fanden er vi fattige. Men som tommas jensen påpeger så korrekt: det vil være endnu dyrere at sejle ud i nedrykning end at handle.
Håber Gaarde er lidt mere panisk anlagt og han stormer ud med hatten i hånden hos det lokale erhvervsliv fra mandag morgen.
Til handling nu!
Bienvenu Bassogog!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

astonvilla skrev:Jeg tvivler på han bomber 25 kasser ind i sæsonen. Kender ikke hans kvaliteter - men det er for vildt at skulle sætte al vores lid til en skadet svensk lejesvend. Der skal sku mere til end det. Vi har jo INTET oppe foran. Absolut intet. Jönsson skal godt nok være en mirakelmager såfremt han kan bære det hele. Det tror jeg ikke på (men håber og beder).dyhrmaN skrev:Rasmus Jönsson??astonvilla skrev:Wow - jeg er godt nok imponeret over den mængde is der ligger i maven hos Mr Larsen og Poker.
Til handling nu!
Det er rigtigt, hvis man ikke bitcher efter hvert nederlag er man lalleglad.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Pas på med den slags indlæg. Du bliver slagtet herinde. Man skal helst have den holdning, at alt er godt, at vores angribere har et gudsbenådet talent og bare er så pokkers uheldige med knoller i banen eller lignende, som de ikke kan gøre for. Og hav helst også den holdning, at Gaarde er en fantastisk sportsdirektør, som har solgt Helenius rigtig godt, og på fantastisk hvis har udfyldt tomrummet. Vi vil jo helst alle sammen have den opfattelse, at Gaarde er kommet godt fra start. Please, Please, vi vil så gerne tro det, så kan du ikke godt bekræfte det? Og hvis ikke du gør, skal du nok forvente at blive opfattet som dum og embicil...!astonvilla skrev:Wow - jeg er godt nok imponeret over den mængde is der ligger i maven hos Mr Larsen og Poker.
Til handling nu!
Kents indskiftning af grønskollingen til sidst, siger vel også mere end 1.000 ord.
Fodbold skal ses med hjertet!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg forstår din frustration. Vi virker fuldstændigt tandløse oppe foran. Jeg har dog svært ved at se hvordan problemet kan løses på andre måder end at se tiden an og arbejde med det man har til rådighed, og jeg kan ikke helt gennemskue hvad du mener vores kære ledelse skal gøre udover hvad de har gjort. Vores problemer tydeligvis at vi mangler angribere der beviseligt kan score mål. Selvom vi har vist godt spil de sidste kampe, mangler vi denne allervigtigste faktor i at tippe kampen over på vores side. Mål giver selvtillid, tapper modstanderens. Vores spil ligger i øjeblikket til en topplacering og jeg er sikker på at hvis vi først får gang i blot en af angriberne, så rykker vi os for alvor, da forudsætningerne synes at være på plads. Jeg håber på Jönsson skaber den nødvendige synergi med en af vores egne angribere, som endegyldigt får kampene over på vores fødder. Jeg tror i hvert fald mere på det end alternativet med at hente endnu endnu en angriber der først skal spilles ind, og måske ikke er bedre end dem vi har i forvejen.astonvilla skrev:Jeg tvivler på han bomber 25 kasser ind i sæsonen. Kender ikke hans kvaliteter - men det er for vildt at skulle sætte al vores lid til en skadet svensk lejesvend. Der skal sku mere til end det. Vi har jo INTET oppe foran. Absolut intet. Jönsson skal godt nok være en mirakelmager såfremt han kan bære det hele. Det tror jeg ikke på (men håber og beder).dyhrmaN skrev:Rasmus Jönsson??astonvilla skrev:Wow - jeg er godt nok imponeret over den mængde is der ligger i maven hos Mr Larsen og Poker.
Til handling nu!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jøsses, styr dit martyrium. Folks holdning til lige præcis dine indlæg har mere at gøre med de ting du uretmæssigt klandrer Gaarde for (salget af Helenius) end det faktum at du er kritisk. I stedet for at komme her og kræve sympati, kunne du evt. forholde dig til de invendinger dine indlæg fremprovokerer, såsom her:AaB 85 95 99 08 skrev:Pas på med den slags indlæg. Du bliver slagtet herinde. Man skal helst have den holdning, at alt er godt, at vores angribere har et gudsbenådet talent og bare er så pokkers uheldige med knoller i banen eller lignende, som de ikke kan gøre for. Og hav helst også den holdning, at Gaarde er en fantastisk sportsdirektør, som har solgt Helenius rigtig godt, og på fantastisk hvis har udfyldt tomrummet. Vi vil jo helst alle sammen have den opfattelse, at Gaarde er kommet godt fra start. Please, Please, vi vil så gerne tro det, så kan du ikke godt bekræfte det? Og hvis ikke du gør, skal du nok forvente at blive opfattet som dum og embicil...!astonvilla skrev:Wow - jeg er godt nok imponeret over den mængde is der ligger i maven hos Mr Larsen og Poker.
Til handling nu!
Kents indskiftning af grønskollingen til sidst, siger vel også mere end 1.000 ord.
viewtopic.php?p=400417#p400417
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Der er jo INGEN som ved hvad vores 2 helt nye angribere kan bidrage med af mål. Giv dog Anders K og den svenske skade en chance inden man går helt i panik og taler om nedrykning. Jeg synes AK så spændende ud og når han forhåbentligt har fået et par kampes mere tillid tror jeg han kan komme til at gøre ondt på modstanderne. At have en nogenlunde portion tålmodighed når spillet faktisk er godt, er altså ikke at være jubeloptimist eller lalleglad. Vi har spillet nogle rimelig gode kampe mod FCK, Esbjerg, OB og FcN. Der mangler vel 3-4 point på kontoen i forhold til spillet, hvordan man kan gå i panik og råbe nedrykning og panikindkøb er mig en gåde.
-
jensemand57
- Allstar

Det holder ikke. Man er aldrig sur, når man vinderProvst i Brovst skrev:Ja ja, vi tabte jo også kampe med en skarp angriber som Helenius.
Tab og vind med samme sind, gutter!
Men jeg må komme med en erkendelse. Jeg er overbevist om, at det er min skyld, at vi tabte i dag. I 1 halvleg luftede jeg vores hund, da vi var nede med 1. jeg kommer hjem og vi har udlignet. I anden halvleg blev hunden ikke luftet, og se hvad der skete. Hermed undskyld
-
seamann
1. Vi er farlige på hjørnespark - det så vi mod Esbjerg.
2. Vi spillede godt i dag
3. Trupudtagelsen var en skandale. 5 angribere til en plads. Og ingen defensive back-ups.
4. Udskiftningerne var en skandale
- For sent (efter holdet har tabt energi - og vist det i et stykke tid). AK skulle selvf have været ude efter max 55 min.
- Forkerte. At skifte nr 30 ind er kun en magtdemonstration ift Curth - ikke et forsøg på at vende kampen.
2. Vi spillede godt i dag
3. Trupudtagelsen var en skandale. 5 angribere til en plads. Og ingen defensive back-ups.
4. Udskiftningerne var en skandale
- For sent (efter holdet har tabt energi - og vist det i et stykke tid). AK skulle selvf have været ude efter max 55 min.
- Forkerte. At skifte nr 30 ind er kun en magtdemonstration ift Curth - ikke et forsøg på at vende kampen.
Du har hermed bare at lufte hunden i begge halvlege. Og hvis du fortæller mig ruten så skal jeg stille en pilsner på et gadehjørne. Og så kan jeg rende ned med en mere i halvlegen så du også har en når du lufter hunden i anden halvleg.jensemand57 skrev:Det holder ikke. Man er aldrig sur, når man vinderProvst i Brovst skrev:Ja ja, vi tabte jo også kampe med en skarp angriber som Helenius.
Tab og vind med samme sind, gutter!.
Men jeg må komme med en erkendelse. Jeg er overbevist om, at det er min skyld, at vi tabte i dag. I 1 halvleg luftede jeg vores hund, da vi var nede med 1. jeg kommer hjem og vi har udlignet. I anden halvleg blev hunden ikke luftet, og se hvad der skete. Hermed undskyld
-
jensemand57
- Allstar

Det er fint, at være kritisk. Men du må altså snart få ind i dit hovede, at det ikke var Gaarde, som solgte Helenius, det var altså Lynge.AaB 85 95 99 08 skrev:Pas på med den slags indlæg. Du bliver slagtet herinde. Man skal helst have den holdning, at alt er godt, at vores angribere har et gudsbenådet talent og bare er så pokkers uheldige med knoller i banen eller lignende, som de ikke kan gøre for. Og hav helst også den holdning, at Gaarde er en fantastisk sportsdirektør, som har solgt Helenius rigtig godt, og på fantastisk hvis har udfyldt tomrummet. Vi vil jo helst alle sammen have den opfattelse, at Gaarde er kommet godt fra start. Please, Please, vi vil så gerne tro det, så kan du ikke godt bekræfte det? Og hvis ikke du gør, skal du nok forvente at blive opfattet som dum og embicil...!astonvilla skrev:Wow - jeg er godt nok imponeret over den mængde is der ligger i maven hos Mr Larsen og Poker.
Til handling nu!
-
jensemand57
- Allstar

Hundeluftningen foregår i Hobro omkring Møllebakken. Det er mere af hensyn til pilsnerne.Olly skrev:Du har hermed bare at lufte hunden i begge halvlege. Og hvis du fortæller mig ruten så skal jeg stille en pilsner på et gadehjørne. Og så kan jeg rende ned med en mere i halvlegen så du også har en når du lufter hunden i anden halvleg.jensemand57 skrev:Det holder ikke. Man er aldrig sur, når man vinderProvst i Brovst skrev:Ja ja, vi tabte jo også kampe med en skarp angriber som Helenius.
Jamen det område kender jeg godtjensemand57 skrev:Hundeluftningen foregår i Hobro omkring Møllebakken. Det er mere af hensyn til pilsnerne.Olly skrev:Du har hermed bare at lufte hunden i begge halvlege. Og hvis du fortæller mig ruten så skal jeg stille en pilsner på et gadehjørne. Og så kan jeg rende ned med en mere i halvlegen så du også har en når du lufter hunden i anden halvleg.jensemand57 skrev:Det holder ikke. Man er aldrig sur, når man vinderProvst i Brovst skrev:Ja ja, vi tabte jo også kampe med en skarp angriber som Helenius.
-
jensemand57
- Allstar

Jeg kan forøvrigt ikke lade være med at tænke på om indskiftningen af Augo var den rette. Hvis man havde sat Wichmann ind, vil der være kommet mere kreativitet til at åbne FCNs forsvar. Blot en tanke.
I øvrigt tror jeg faktisk, at vi vinder over FCM hjemme i den næste kamp. De skal jo også tabe på et tidspunkt.
I øvrigt tror jeg faktisk, at vi vinder over FCM hjemme i den næste kamp. De skal jo også tabe på et tidspunkt.
-
jensemand57
- Allstar

jeg drikker alt, som kan staves med et ø og et l.Olly skrev:Jamen det område kender jeg godtjensemand57 skrev:Hundeluftningen foregår i Hobro omkring Møllebakken. Det er mere af hensyn til pilsnerne.Olly skrev:Du har hermed bare at lufte hunden i begge halvlege. Og hvis du fortæller mig ruten så skal jeg stille en pilsner på et gadehjørne. Og så kan jeg rende ned med en mere i halvlegen så du også har en når du lufter hunden i anden halvleg.jensemand57 skrev:Det holder ikke. Man er aldrig sur, når man vinderProvst i Brovst skrev:Ja ja, vi tabte jo også kampe med en skarp angriber som Helenius.
Jeg mener også, at det var en fejl. På det tidspunkt af kampen var det tydeligt, at det næste scoring ville vinde kampen, og vi havde momentum og kunne have afgjort det. Augo ville have været perfekt at sætte ind, hvis vi var kommet foran, men i den situation hvor vi jagtede en scoring, havde det været oplagt, hvis vi havde indskiftet en spiller der kunne lave en god offensiv aflevering.jensemand57 skrev:Jeg kan forøvrigt ikke lade være med at tænke på om indskiftningen af Augo var den rette. Hvis man havde sat Wichmann ind, vil der være kommet mere kreativitet til at åbne FCNs forsvar. Blot en tanke.
Selvfølgelig er det et kæmpe problem at vi ikke scorer på vores chancer og dermed ikke vinder i øjeblikket. Men at konkludere, at fordi angriberne ikke scorer nu, er de uduelige og aldrig ville kunne lave mål, er useriøst. Og at sidde og håbe på at Gaarde går i panik er decideret åndssvagt. Come on, vi er placeret i midterfeltet og har spillet bedre end resultaterne indikerer - mener man, alvorligt talt, at vi er nedrykningskandidater?
-
jensemand57
- Allstar

Enig. Før vi fik vores svensker, var jeg bekymret om der skete noget, men det gjorde der heldigvis . Det spændende er jo så nu om vores svenske lejesvend også er løsningen på angrebsproblemet. I dette perspektiv ser AK forøvrigt mere og mere spændende ud, han kan godt gå hen og blive et hit.limey skrev:Jeg mener også, at det var en fejl. På det tidspunkt af kampen var det tydeligt, at det næste scoring ville vinde kampen, og vi havde momentum og kunne have afgjort det. Augo ville have været perfekt at sætte ind, hvis vi var kommet foran, men i den situation hvor vi jagtede en scoring, havde det været oplagt, hvis vi havde indskiftet en spiller der kunne lave en god offensiv aflevering.jensemand57 skrev:Jeg kan forøvrigt ikke lade være med at tænke på om indskiftningen af Augo var den rette. Hvis man havde sat Wichmann ind, vil der være kommet mere kreativitet til at åbne FCNs forsvar. Blot en tanke.
Selvfølgelig er det et kæmpe problem at vi ikke scorer på vores chancer og dermed ikke vinder i øjeblikket. Men at konkludere, at fordi angriberne ikke scorer nu, er de uduelige og aldrig ville kunne lave mål, er useriøst. Og at sidde og håbe på at Gaarde går i panik er decideret åndssvagt. Come on, vi er placeret i midterfeltet og har spillet bedre end resultaterne indikerer - mener man, alvorligt talt, at vi er nedrykningskandidater?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Mon ikke det var et forsøg på at lægge yderligere energi i presspillet? Det tror jeg, og jeg synes sådan set også det gav fin mening, for det var tydeligt at det voldsomme pres var det som gav os overtaget i kampen... at det så ikke rigtigt lykkedes er en anden snak, jeg synes det var et noget skuffende indhop af Augo, som godt nok havde svært ved at falde ind i kampen.limey skrev:Jeg mener også, at det var en fejl. På det tidspunkt af kampen var det tydeligt, at det næste scoring ville vinde kampen, og vi havde momentum og kunne have afgjort det. Augo ville have været perfekt at sætte ind, hvis vi var kommet foran, men i den situation hvor vi jagtede en scoring, havde det været oplagt, hvis vi havde indskiftet en spiller der kunne lave en god offensiv aflevering.jensemand57 skrev:Jeg kan forøvrigt ikke lade være med at tænke på om indskiftningen af Augo var den rette. Hvis man havde sat Wichmann ind, vil der være kommet mere kreativitet til at åbne FCNs forsvar. Blot en tanke.
Ellers er jeg meget enig, bortset fra at jeg igen lige vil smide en kæphest ind, og sige at der godt nok også meget gerne må være andre end angriberne som scorer for os. Det var lækkert at få Kusk igang i dag, men vi SKAL simpelthen have mere målfarlighed fra hele holdet... i dag kom vi frem til meget mere og det var måske mere marginalerne som ikke var på vores side end det var dårlige beslutninger, men der skal sgu flere mål til, også på dødbolde.
Jeg synes iøvrigt vi spiller en fremragende kamp, og hvis det her er niveauet og vi samtidig begynder at score mål i de gode perioder, så vi kan få kampene afgjort, mener jeg afgjort at vi kommer til at spille med om medaljerne igen i år. Jeg synes der bliver lagt rigtigt meget på i rigtigt mange facetter af vores spil, ikke mindst hastigheden i positionsspillet, vildskaben i presspillet og evnen til at spille bolden frem gennem et voldsomt pressende modstanderhold, er steder hvor jeg ser gigantiske forbedringer. Jeg ser os ihvertfald absolut heller ikke som nedrykningskandidat, selv om alle hold vel i princippet er i farezonen i den næsten historisk jævnbyrdige superliga.
Men vi burde have vundet i dag. Det er ekstremt skuffende at tabe en kamp hvor vi i dén grad var klart bedst, og selv om det i dag ikke var fordi der skete gigantiske forsvarskiks, så må man alligevel gentage at vi er for nemme at score imod. Uanset at målene i dag falder efter oplæg fra en tackling og et afrettet indlæg, og at Thelander og Lasse for størstedelens vedkommende spiller en aldeles fremragende kamp.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
limey skrev:Jeg mener også, at det var en fejl. På det tidspunkt af kampen var det tydeligt, at det næste scoring ville vinde kampen, og vi havde momentum og kunne have afgjort det. Augo ville have været perfekt at sætte ind, hvis vi var kommet foran, men i den situation hvor vi jagtede en scoring, havde det været oplagt, hvis vi havde indskiftet en spiller der kunne lave en god offensiv aflevering.jensemand57 skrev:Jeg kan forøvrigt ikke lade være med at tænke på om indskiftningen af Augo var den rette. Hvis man havde sat Wichmann ind, vil der være kommet mere kreativitet til at åbne FCNs forsvar. Blot en tanke.
Jeg er simpelthen rystet over den masse-psykose der er opstået herinde. Er folk ved at lave en "Århus" eller hvad?!
Ja, for pokker - vi ER nedrykningskandidater. Inden denne dag er omme er der formentlig 3 point ned til stregen - og vi har ikke udsigt til at kunne får point næste gang heller.
Hvordan kan i være så store i slaw'et og feje disse ting hånligt væk og kalde vi der påpeger denne krise for tåbelige?
Jeg er simpelthen rystet over denne arrogance og vanvid!
Havde jeg nok mere forventet fra nogle GF'ere.
Bienvenu Bassogog!