Kamptråd: FCK-AaB - søndag d. 18. juli 2021
Re: Kamptråd: FCK-AaB - søndag d. 18. juli 2021
Ahlmann
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Dejligt med nogle foræringer, når vi nu ikke kan skabe meget selv. 
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Hvorfor blev Boilesen ikke stående ved det sammenstød? Han er da international og alting?
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Fuck mit stream er et par minutter efter. Sådan Kusk!
Graversen kan de bruge til at kommentere MMA fremover. Båtnakke.sulakvelidze skrev: ↑18. jul 2021, 17:33Hvorfor blev Boilesen ikke stående ved det sammenstød? Han er da international og alting?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Der er forskellige grader af overmatchet. Han leverede ikke en god kamp i mine øjne.Brodernumsi skrev: ↑18. jul 2021, 17:29Du ved godt hvem vi spiller imod... De fleste i superliga bliver overmatchet af Zeca.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ah, den kan alligevel godt overvejes.Buzz Killington skrev: ↑18. jul 2021, 17:22Ja, man kunne godt give bænken et kig og se efter erstatninger til bl.a. Kusk, Magnus og Ross.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Så skal vi altså holde hovedet koldt denne gang og få strammet yderligere op i defensiven, for det har virket shaky her i 2. halvleg. Og så skal vi se om vi kan finde Prica i bagrummet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Brodernumsi
- Allstar

Dumme svin, sikke en svinestreg.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Hvor er dog gennemført dumt og usympatisk lavet af Boilesen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Nå, så vågnede dommeren endelig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Meget international …sulakvelidze skrev: ↑18. jul 2021, 17:33Hvorfor blev Boilesen ikke stående ved det sammenstød? Han er da international og alting?
- Brodernumsi
- Allstar

Synes heller ikke han var dårlig. Den pil bør pege andre steder hen efter min mening. Vores offensiv har ikke skabt en chance, og Ross er vel skyld i begge mål imod.Forza skrev: ↑18. jul 2021, 17:35Der er forskellige grader af overmatchet. Han leverede ikke en god kamp i mine øjne.Brodernumsi skrev: ↑18. jul 2021, 17:29Du ved godt hvem vi spiller imod... De fleste i superliga bliver overmatchet af Zeca.
gad vide hvad gravesen siger til den
Åh gud for 10 minutter siden havde jeg så småt resigneret men skal da love for at der nu er nerver. Ikke til at bære hvis vi skulle smide det nu, hvilket stadig er en risiko. Kom nu drenge, fuld koncentration de sidste minutter og tag ikke unødvendige chancer. Uafgjort er fint men vi skal selvfølgelig også gå efter sejren.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Pedro er godt nok tøvende i dueller.
Fedt at se Marti vil have hoildet frem!
Kusk MOM - lige lav en mere!
Han fylder meget mere end manden han afløste - uden det slal blive en MC snak.Dennis Nielsen skrev: ↑18. jul 2021, 17:44Pedro er godt nok tøvende i dueller.
------------------------------------------------
prip med en god første kamp