Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00
Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00
Prip bedste mand. Fint indhop af Milan og pedro
Iao skal finde kvalitet til den midt og forsvar hvis vi skal noget som helst denne sæson
Sent from my iPhone using Tapatalk
Iao skal finde kvalitet til den midt og forsvar hvis vi skal noget som helst denne sæson
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Pallesen og Fossum…. I guder de er faldet i niveau
den kamp skal vindes. den er ikke længere. orkkkkkkkkkkkkkkkkkkk for helvede altså.
-
R Rosenberg
- Allstar

1 point mod en oprykker skal man som ambitiøs top 4-kandidat ikke skamme sig over...
Ædruelighedens stemme
Der er en kamp, der skal vindes , hvis vi vil i Top 6. Alternativt må vi erkende, at niveauet igen i år i bedste fald er til en 7-9 plads.
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Dårligste indsats i dag: Cifuentes. Helt skæv startopstilling, med alt for lidt gods i offensiven.
Ufattelig langsom boldomgang, og det stort set hele vejen rundt. Hvorfor tage 2 berøringer, hvis du kan tage 6...
Makaric ser ud til at blive en forstærkning, når han kommer i form. Det vil dog forudsætte, at AaB begynder at spille fremadrettet, og ikke nærmest udelukkende praktiserer sideværts og baglæns afleveringer.
Ufattelig langsom boldomgang, og det stort set hele vejen rundt. Hvorfor tage 2 berøringer, hvis du kan tage 6...
Makaric ser ud til at blive en forstærkning, når han kommer i form. Det vil dog forudsætte, at AaB begynder at spille fremadrettet, og ikke nærmest udelukkende praktiserer sideværts og baglæns afleveringer.
Tæt kamp der kunne være gået begge veje, jeg ser ikke vores hold er stærkt nok til at komme i top 6, vi mangler i den grad en kvalitetsspiller på den centrale midt, også mangler vi en ny back.
Det undrer mig vi ikke snuppede Anyembe fra cirkusset i Esbjerg, men der var Viborg hurtigst.
Makaric ligner en mand der har noget af det vi har savnet i angrebet
Det undrer mig vi ikke snuppede Anyembe fra cirkusset i Esbjerg, men der var Viborg hurtigst.
Makaric ligner en mand der har noget af det vi har savnet i angrebet
De fighter fint, men hvor er det faktisk skræmmende at se hvor idé fattige vi er. Vi har spillerne til meget mere, men hvor jeg tidligere har manet til tålmodighed med træneren, så skal der snart kigges den vej! Jeg er ikke træner og ville nok ikke kunne finde ud af det, MEN det virker som om, at han skal opfinde den dybe tallerken til hver kamp - og hive en ny kanin op af hatten .... DET VIRKER IKKE !!!!
Er vores spillere simpelthen bare i elendig form... Det virker ikke just til at vi har noget fysisk overskud... Men vi har vel i dag set vores niveau, vi spiller lige op med sidste års nummer 2 i første division. Spillerne gør hvad de kan, og de er jo ikke forpligtet ud over deres evner. Med lidt held bliver vi nummer 7 igen, men vi kan sagtens blive en del af nedrykningskampen... Kunne vi da for pokker i det mindste ikke blive fri for de evindelige tværafleveringer i vores bagerste linje:@
Problemet med Pallesen er at selv i Hobro har de en bedre wingback i Mathias Haarup - det siger jo alt om vores top 4 ambitioner. Fossum skal vi forsøge at skibbe videre.
Synes Prip og Granli var gode idag.
Jeg savner Winsnes
Lidt bedre anden halvleg end første. Men efterhånden er jeg også glad, hvis bare vi undgår at rykke ned. Vi har simpelthen for mange mangler til at vi seriøst har en målsætning om top fire og endda top 6. Vi skal have noget til den midtbane ellers går vi en meget lang og nervepirrende sæson om at undgå nedrykning.
2 point i 3 kamp. Den er altså den slags, man rykker ned af.
Og oprykkerne er gode i år.
Og oprykkerne er gode i år.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg tænker der er mere fornuftige vogne at hægte sig på, men ok.Kunji skrev: ↑1. aug 2021, 15:35Ok.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:33Jeg har det meget svært ved antagelsen om at Hiljemark frivilligt går markant ned i løn når han ikke behøver. Det er i mine øjne komplet implaussibelt at han får løn som Wurtz med det udgangspunkt. Med mindre han har verdens dårligste agent, eller såfremt der var nogle skjulte variabler i den oprindelige kontrakt pga. hans skade.Kunji skrev: ↑1. aug 2021, 15:26Nu var hele deres pointe, at han ikke var gået ned i løn. Det er han.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:23Men han var jo allerede på kontrakt med flere år tilbage. Han stoppede fra den ene dag til den anden. Så hurtigt agerer forsikringsselskaber altså ikke. Jeg mener slet ikke det er en tosset kommentar at han må være en af de bedst betalte, selv hvis han er gået ned i løn.AnyFellow skrev: ↑1. aug 2021, 15:18Jeg tænker mere hvilket incitament AaB skulle have til at give ham en høj løn? Jeg går ud fra der er noget forsikringshalløj inde over.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:16
Hvilket incitament har Hiljemark da til at gå drastisk ned i løn?
Han har tegnet en ny kontrakt, og Inge har udtalt, at stoppet giver luft i budgettet, så er han nok ikke kun gået lidt ned i løn.
Forsigtigt bud: han får formentlig tæt på det samme som Würtz eftersom de har samme erfaring og besidder samme rolle.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
fejl startopstilling. med 3 centrale midt der ikke gør noget godt.
Kun 2 offensive kort der heller ikke fik noget ud af det sammen i starten.
fejl indskiftning af børsting. Synes hannesbo bør stå foran i køen når det kommer til venstre wing. han er bedre der. Børsting kan jo ikke slå et indlæg med venstrepoten.
Vi må have rystet posen og så få pedro ind fra start nu. Det fortjener han sgu. både Mc og fossum trænger til bænken. Så gerne en start sådan her.
Rinne
Granli - thelander - hagelskjær
børsting - højholdt - pedro - ahlmann (hannesbo hvis skadet)
prip
kusk - prica (snart makaric)
Vi er nødt til at stille med 3 offensive og en bedre defensiv 6er. Synes pedro kom fint ind idag.
Kun 2 offensive kort der heller ikke fik noget ud af det sammen i starten.
fejl indskiftning af børsting. Synes hannesbo bør stå foran i køen når det kommer til venstre wing. han er bedre der. Børsting kan jo ikke slå et indlæg med venstrepoten.
Vi må have rystet posen og så få pedro ind fra start nu. Det fortjener han sgu. både Mc og fossum trænger til bænken. Så gerne en start sådan her.
Rinne
Granli - thelander - hagelskjær
børsting - højholdt - pedro - ahlmann (hannesbo hvis skadet)
prip
kusk - prica (snart makaric)
Vi er nødt til at stille med 3 offensive og en bedre defensiv 6er. Synes pedro kom fint ind idag.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Så længe at Pallesen spiller 90 min. for AaB, så længe bør Marti og Inge stå til en fyreseddel. Det er under al kritik at han for det første spiller i AaB og for det andet starter inde hver eneste gang.
Hvis vi havde valgt at tonse lange baller kunne det måske være en idé at spille med ham, men spil langs jorden.... forhelvede altså.. Kom nu Hornevej!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Mener du "ned i løn" ift vores øvrige trænerteam, eller mener du ift den løn han modtog før han blev assistenttræner? Kan se, at du nævner Würtz løn længere tilbage i tråden
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Lange indkast og dødbolde, samt spil til siden og baglæns. - Det er simpelthen dét, som Cifuentes har fået skabt i sin tid i AaB. Jammerlig fodbold.
De næste uger bliver spændende.
Mener klubben at vi skal spille med i toppen? Så kommer der 2-3 gode indkøb.
Eller er det bare varm luft? Så kommer der ikke det store ind.
Alle i toppen af AaB bør snart kunne se, at vi ikke er tophold med den nuværende trup.. Håber jeg!
Mener klubben at vi skal spille med i toppen? Så kommer der 2-3 gode indkøb.
Eller er det bare varm luft? Så kommer der ikke det store ind.
Alle i toppen af AaB bør snart kunne se, at vi ikke er tophold med den nuværende trup.. Håber jeg!