FCK - AaB, Superligaen, 9. runde - 23.09.24
Re: FCK - AaB, Superligaen, 9. runde - 23.09.24
Hjernedød beslutning af Diakithe. Vi har intet forsvar mod SønderjyskE.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvordan fanden skal vi så stiller op i næste kamp..
Kæft det er et dumt gult kort!
Kæft det er et dumt gult kort!
Joeh, det har vi nok, vi får bare svært ved at undvære ham. Kramer og Pudel så? Så er det jo fint nok, at Pudel er kommet ind og har fået lidt tempo i benene i denne kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ikke enig, han fylder rigtig godt i forsvaret. Men nu får vi så se, om vi er bedre uden ham.
Billig?baresi skrev: ↑23. sep 2024, 20:47haha ja han er da helt slukket. Hva fanden henter vi sån en omgang lort for- til hvilken nytte. han ligner en der sidder fast hver aften på fontænen. han er da helt OFF
ej det her er fandme en ringe bold mæssig indsats af alle. Bolden bliver totalt pisset væk konstant.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Om ikke andet kan man vel sige om det unge hold vi har, at deres nosser burde vokse betydeligt hurtigere end de ellers gør normalt.
Vi har før haft værre resultater i Parken, men aldrig før har vi været så udstillede spillemæssigt. Sådan en kamp viser virkeligt tydeligt hvor ringe et discount hold vi er. Der mangler simpelthen ufatteligt meget…..
Kom nu igang AaB!!!
De har kæmpet hele vejen, og slår ikke op i banen selv om det blive 1- og 2-0. Offensivt kan vi ikke være tilfredse, uanset hvor dygtige FCK er, og jeg er LIDT skuffet over, at der ikke har været et tidspunkt hvor man for alvor har prøvet at gå op og presse FCK, bare i 5-10 minutter.
Men altså, den offensive kvalitet har bare ikke været der.
Ja men det siger faktisk mere tidligere udgaver af AaB med topb 4 ambitioner der har gjort det dårligere mod billigere udgaver af fck.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Enig. BIF og AGF kampen er et kapitel for sig. FCN og FCM var, udover resultatet, fine kampe. Kampen i dag er desværre tættere på første kategori, men dog med et begrænset nederlag og på en svær udebane.Klaus skrev: ↑23. sep 2024, 20:38Brun er en decideret idiot at høre på. Vi spillede faktisk gode kampe i både Farum og Herning, så NEJ der er ikke nødvendigvis kæmpe forskel. Men i dag har vi været pivringe og spillet så tilpas meget pindsvine fodbold, at vi ikke fortjener bedre. Største mangler er en venstre back og en defensiv midt...
Hård dag på kontoret, men forhåbentlig lærer vi noget i de her kampe, og er klar til tre point på fredag imod Haderslev.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg kan simpelthen ikke se han er en bedre forsvarer end Kramer , otoa , thelander… han er dårlig på bolden , lige så langsom i optrækket men hurtigere topfart.
Kan ikke se han forsvars mæssigt fylder mere.
Men fred med det - han er heller ikke sim sådan dårligere - bare ikke en decideret forstærkning fremfor hvad vi havde
Enig. Alt skulle klikke, hvis der skulle have været point med i dag. Det gjorde defensiven sådan nogenlunde, desværre ikke resten.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Kræfterne var ikke til det.Funky skrev: ↑23. sep 2024, 20:59De har kæmpet hele vejen, og slår ikke op i banen selv om det blive 1- og 2-0. Offensivt kan vi ikke være tilfredse, uanset hvor dygtige FCK er, og jeg er LIDT skuffet over, at der ikke har været et tidspunkt hvor man for alvor har prøvet at gå op og presse FCK, bare i 5-10 minutter.
Er mest ærgelig over at AaB ikke har lidt mere kvalitet med bolden. Det skal være bedre. Og så er det sgu dumt at vi endnu engang giver væk efter eget hjørnespark. Det er håbløst dumt ved stillingen 0-0.
Nå, ikke jordens undergang.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
26-1 i skud statistik
Vi har endnu iiie formået at score i de kampe vi har tabt og mod de normale formodede tophold.
Det er nok sådan det er…. Men viser også hvor langt vi har. Og det må vi så leve med, den står på overlevelse og det er så opgaven men det kommer heller ikke af sig selv. P
Vi har endnu iiie formået at score i de kampe vi har tabt og mod de normale formodede tophold.
Det er nok sådan det er…. Men viser også hvor langt vi har. Og det må vi så leve med, den står på overlevelse og det er så opgaven men det kommer heller ikke af sig selv. P
Peter Sørensen kommer til at have våde drømme i nat efter tv viste rundkreds
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Nej, overhovedet ikke. Og jeg kan godt ærgre mig over, at vi er nødt til at bruge Jimenez på VB, når nu han er ved at komme op i tempo. Jeg kunne godt se, at vi med ham mere centralt placeret kunne have været lidt bedre i boldomgangen. Eller den dér kvalitets-6'er, som vi ikke lykkedes med at hente...Kasper skrev: ↑23. sep 2024, 21:02Kræfterne var ikke til det.Funky skrev: ↑23. sep 2024, 20:59De har kæmpet hele vejen, og slår ikke op i banen selv om det blive 1- og 2-0. Offensivt kan vi ikke være tilfredse, uanset hvor dygtige FCK er, og jeg er LIDT skuffet over, at der ikke har været et tidspunkt hvor man for alvor har prøvet at gå op og presse FCK, bare i 5-10 minutter.
Er mest ærgelig over at AaB ikke har lidt mere kvalitet med bolden. Det skal være bedre. Og så er det sgu dumt at vi endnu engang giver væk efter eget hjørnespark. Det er håbløst dumt ved stillingen 0-0.
Nå, ikke jordens undergang.
Derudover, så er det altså ikke ligefrem dårlige aktioner fra FCK, som giver dem deres to mål. Det er sgu ikke alle hold i ligaen, som kan den slags.
Talte Diakhité?`For så kan vi godt dele hjelme og veste ud til alle mand.
Jeg er ikke helt vild med Jimenez på backen, og jeg synes vi mangler hans defensive kvaliteter på midten, så Jasson og Widell kan fokusere mere på det de er gode til.
Andreas Bruus som højrekant har måske nogle fine relationer med Kasper Jørgensen, men jeg tror altså han vil gøre mere gavn på en back. Han får ikke meget at arbejde med på fløjen, og giver heller ikke helt nok når han får bolden. Umiddelbart kan jeg godt forstå han er røget ned på backen, hvor han vil have bedre muligheder for at komme op i fart.
Andreas Bruus som højrekant har måske nogle fine relationer med Kasper Jørgensen, men jeg tror altså han vil gøre mere gavn på en back. Han får ikke meget at arbejde med på fløjen, og giver heller ikke helt nok når han får bolden. Umiddelbart kan jeg godt forstå han er røget ned på backen, hvor han vil have bedre muligheder for at komme op i fart.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Dette var vel den kamp, vi har været længst fra at score. Jeg husker gode chancer mod både BIF, AGF og FCN.baresi skrev: ↑23. sep 2024, 21:0426-1 i skud statistik