I min AaB-omgangskreds har der længe været enighed om at Tuxen har potientiale, til at få en væsentlig plads i AaB’s historie.
AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
-
RufusTheDog
- 2. div

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Den potentiale synes jeg Tuxen har vist længe. Jeg tror ikke vi skal være i tvivl om, at han er en betydelig del af årsagen til, at beslutningskraften er tilbage på Hornevej og det store arbejde der blev lagt i at reetablere den sportslige sektor i sommer med ansættelsen af Møller og Højer og sidenhen de gode signings sidst i vinduet. Det lagt sammen med, at han skulle have gjort en del godt på sponsorsiden ifht. at nytænke den del og i det hele taget en ny tilgang i klubben fremfor at tage sin position for givet.RufusTheDog skrev: ↑1. nov 2025, 22:52I min AaB-omgangskreds har der længe været enighed om at Tuxen har potientiale, til at få en væsentlig plads i AaB’s historie.
I øvrigt super fed udmeldning mht. episoden i Middelfart. Når politiet tydeligvis er overreageret totalt på et par stykker der har skullet slå en streg så skal en god direktør selvfølgelig gå ud at forsvare de fans der var i Middelfart.
RAUS RAUS SSE!
Jeg bliver helt rørt når jeg ser dig skrive sådan noget jacobsenJakobsen skrev: ↑2. nov 2025, 22:15Den potentiale synes jeg Tuxen har vist længe. Jeg tror ikke vi skal være i tvivl om, at han er en betydelig del af årsagen til, at beslutningskraften er tilbage på Hornevej og det store arbejde der blev lagt i at reetablere den sportslige sektor i sommer med ansættelsen af Møller og Højer og sidenhen de gode signings sidst i vinduet. Det lagt sammen med, at han skulle have gjort en del godt på sponsorsiden ifht. at nytænke den del og i det hele taget en ny tilgang i klubben fremfor at tage sin position for givet.RufusTheDog skrev: ↑1. nov 2025, 22:52I min AaB-omgangskreds har der længe været enighed om at Tuxen har potientiale, til at få en væsentlig plads i AaB’s historie.
I øvrigt super fed udmeldning mht. episoden i Middelfart. Når politiet tydeligvis er overreageret totalt på et par stykker der har skullet slå en streg så skal en god direktør selvfølgelig gå ud at forsvare de fans der var i Middelfart.