AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af RufusTheDog » 1. nov 2025, 22:52

Kasper skrev:
1. nov 2025, 21:26
Tuxen ude at forsvare fans. Han er gået fra binus til at ride på tyren i mit interne regnskab.
I min AaB-omgangskreds har der længe været enighed om at Tuxen har potientiale, til at få en væsentlig plads i AaB’s historie.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6760
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Jakobsen » 2. nov 2025, 22:15

RufusTheDog skrev:
1. nov 2025, 22:52
Kasper skrev:
1. nov 2025, 21:26
Tuxen ude at forsvare fans. Han er gået fra binus til at ride på tyren i mit interne regnskab.
I min AaB-omgangskreds har der længe været enighed om at Tuxen har potientiale, til at få en væsentlig plads i AaB’s historie.
Den potentiale synes jeg Tuxen har vist længe. Jeg tror ikke vi skal være i tvivl om, at han er en betydelig del af årsagen til, at beslutningskraften er tilbage på Hornevej og det store arbejde der blev lagt i at reetablere den sportslige sektor i sommer med ansættelsen af Møller og Højer og sidenhen de gode signings sidst i vinduet. Det lagt sammen med, at han skulle have gjort en del godt på sponsorsiden ifht. at nytænke den del og i det hele taget en ny tilgang i klubben fremfor at tage sin position for givet.

I øvrigt super fed udmeldning mht. episoden i Middelfart. Når politiet tydeligvis er overreageret totalt på et par stykker der har skullet slå en streg så skal en god direktør selvfølgelig gå ud at forsvare de fans der var i Middelfart.
RAUS RAUS SSE!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af RicoBR02 » 2. nov 2025, 23:10

Jakobsen skrev:
2. nov 2025, 22:15
RufusTheDog skrev:
1. nov 2025, 22:52
Kasper skrev:
1. nov 2025, 21:26
Tuxen ude at forsvare fans. Han er gået fra binus til at ride på tyren i mit interne regnskab.
I min AaB-omgangskreds har der længe været enighed om at Tuxen har potientiale, til at få en væsentlig plads i AaB’s historie.
Den potentiale synes jeg Tuxen har vist længe. Jeg tror ikke vi skal være i tvivl om, at han er en betydelig del af årsagen til, at beslutningskraften er tilbage på Hornevej og det store arbejde der blev lagt i at reetablere den sportslige sektor i sommer med ansættelsen af Møller og Højer og sidenhen de gode signings sidst i vinduet. Det lagt sammen med, at han skulle have gjort en del godt på sponsorsiden ifht. at nytænke den del og i det hele taget en ny tilgang i klubben fremfor at tage sin position for givet.

I øvrigt super fed udmeldning mht. episoden i Middelfart. Når politiet tydeligvis er overreageret totalt på et par stykker der har skullet slå en streg så skal en god direktør selvfølgelig gå ud at forsvare de fans der var i Middelfart.
Jeg bliver helt rørt når jeg ser dig skrive sådan noget jacobsen 👏👏

Besvar