Den mere og mere grundige kropsvisitering er jo bare et resultat af, at man har fået nok af, at der bliver slæbt romerlys osv. med ind, så det kan tilskuerne jo takke sig selv for. Og den noget nærgående visitering blev jeg også selv udsat for i Randers, men jeg tolkede det altså ikke som andet end én, der gjorde det arbejde, han havde fået besked på.12mand skrev:det er vel det samme som at ta i gaden. nok er det ikke altid at de her fans, er guds bedste børn. men hvem siger at det ikke nogen gange er politiet eller andre fans der starter?? der er altså os nogen kalkuner der er liderlige for ballade.
jeg er personligt blevet taget på dilleren i randers.
Og politiet og kontrollørerne er da helt sikkert også mere på mærkerne end tidligere, men de har jo ikke mandat til bare at begynde at slå løs på tilfældige (selv om jeg ikke skal afvise, at det nok forekommer), men jeg synes heller ikke, at man skal se mange fodboldkampe for at se, hvordan nogle fans kan være ufatteligt provokerende over for kontrollører og politi. Hvad regner man med, at der sker? At politiet løber tudende hjem?
Jeg forstår i øvrigt ikke, at nogen går så meget op i hele det spil med kontrollørerne og politiet. Jeg har flere gange på vesttribunen set "fans", der kiggede mere på kontrollørerne end på fodboldkampen. Stemningsskabere kunne de ikke rigtig kaldes.