Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Re: Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00
Dejligt at der kom gang i AK og i Kusk. De to spillere med selvtillid kan være det der afgører mesterskabet i år.
Fuld koncentration i 2. halvleg. Så er der lagt godt pres på bønderne fra midtjylland inden de render ind på banen i Brøndby.
Fuld koncentration i 2. halvleg. Så er der lagt godt pres på bønderne fra midtjylland inden de render ind på banen i Brøndby.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Jeg ser da gerne vi holder den i 2. halvleg, men man skal heller ikke være blind for det bliver svært.NIN den fromme skrev:Jamen det manglede også bare. Laver vi to forrygende comeback i første halvleg, så lad os da være pessimistiske omkring fortsættelen i 2. Det er ikke Nordjyllands hold for ingenting.jonas386 skrev:Vi har faktisk spillet bedre end længe, og det er nok ikke et helt skidt tidspunkt vi vælger at gøre det på. Jeg synes dog desværre ofte at en rigtig god 1. halvleg har været ligmed en halvskidt 2. halvleg. Vi så det mod både FCM og OB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Spalvis er altså en genial opspilsstation. Han tager alle dueller, vinder de fleste og skiller sig fornuftigt af med den. Det er dejligt at se.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er uhyggeligt!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Var vi bagud 3-2 var det næppe lettere. Positiv karma...kom nujonas386 skrev:Jeg ser da gerne vi holder den i 2. halvleg, men man skal heller ikke være blind for det bliver svært.NIN den fromme skrev:Jamen det manglede også bare. Laver vi to forrygende comeback i første halvleg, så lad os da være pessimistiske omkring fortsættelen i 2. Det er ikke Nordjyllands hold for ingenting.jonas386 skrev:Vi har faktisk spillet bedre end længe, og det er nok ikke et helt skidt tidspunkt vi vælger at gøre det på. Jeg synes dog desværre ofte at en rigtig god 1. halvleg har været ligmed en halvskidt 2. halvleg. Vi så det mod både FCM og OB.
Hehe, det har du naturligvis ret i.NIN den fromme skrev:Var vi bagud 3-2 var det næppe lettere. Positiv karma...kom nujonas386 skrev:Jeg ser da gerne vi holder den i 2. halvleg, men man skal heller ikke være blind for det bliver svært.NIN den fromme skrev:Jamen det manglede også bare. Laver vi to forrygende comeback i første halvleg, så lad os da være pessimistiske omkring fortsættelen i 2. Det er ikke Nordjyllands hold for ingenting.jonas386 skrev:Vi har faktisk spillet bedre end længe, og det er nok ikke et helt skidt tidspunkt vi vælger at gøre det på. Jeg synes dog desværre ofte at en rigtig god 1. halvleg har været ligmed en halvskidt 2. halvleg. Vi så det mod både FCM og OB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Nu kunne det være rart, hvis Bisgaard herinde, gad skrive at vi aldrig får dømt de tynde straffespark til vores fordel.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Re: Sv: Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00
Ja altså jeg kan ikke komme i tanke om nogen i hvert fald.Flower skrev:Nu kunne det være rart, hvis Bisgaard herinde, gad skrive at vi aldrig får dømt de tynde straffespark til vores fordel.
Puha mine nerver holder ikke til det her. Ærgerligt at Spalvis ikke får afsluttet på sine chancer.
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Kom nu AaB!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Synes FCN er blevet bedre i 2 halvleg - kan ikke lide de har sat aabech ind har er betydelig bedre end og mere målfarlig end Nordstrand
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Gud vi har brug for et kontramål lige nu..
"Fantastisk. At et hold som AaB vinder the double og endda med seværdig fodbold, synes jeg vi skal klappe i hænderne over. Det er god fodbold, de har spillet, lød det fra Olsen"
Det kører for meget på Nordsjællands præmisser nu. Kom nu edit jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
BLIV VED!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAnwoko skrev:Gud vi har brug for et kontramål lige nu..
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Det er pølsens mål det der!!!!
Det er så vildt godt sparket ind, Fuck, hvor er det køligt!!!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Første gang jeg bruger gud og så virker det.. hahanwoko skrev:Gud vi har brug for et kontramål lige nu..
"Fantastisk. At et hold som AaB vinder the double og endda med seværdig fodbold, synes jeg vi skal klappe i hænderne over. Det er god fodbold, de har spillet, lød det fra Olsen"
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Fuck hvor er det lækkert!! HVem var det der sagde 3-6?
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
andreasaab89
- Allstar

Wichmann havde en svær start men ellers syntes jeg faktisk han har gjort det fornuftigt idag og deltaget godt.
Og samtidig løbet mest af alle på hele banen
Og samtidig løbet mest af alle på hele banen
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud