4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45
Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45
Jeg kunne nu godt se en Dalsgaard gå ind og lave ravage den sidste halve times tid med en masse hurtige ryk (sammen med ham Børsting i øvrigt). Er han egentlig klar, eller var det bare en and? Undrede mig over, at han ikke fik chancen i den rædderlige afslutning mod Esbjerg.
Frederikshavneren har i øvrigt ret i, at AaB bestemt ikke har set gode ud i denne sæson. Det er blevet ved en pæn kamp mod FCN og en god 1. halvleg mod Dinamo Zagreb og Esbjerg i Aalborg. Der skal andre boller på suppen, hvis der skal medaljer hjem i denne sæson, og jeg havde også rigtig gerne set en forstærkning til den offensive midtbane, som har været helt ordinær i sammenligning med foråret. Jönsson i spillehumør er ikke længere nice, men need to have.
Dog, CL er CL. Jeg husker, at AaB i efteråret spillede direkte rædselsfuldt i den hjemlige liga og alligevel fra tid til anden var i stand til at hive noget særligt ud af ærmet i europæisk fodbold. Derfor tror jeg godt, at vi kan "risikere" at se en indsats i morgen, der giver mindelser om 1. halvleg mod Dinamo Zagreb. Denne gang skal vi så huske at score mål.
Vi kender ret beset ikke meget til Apoel Nicosia, så det er svært at udtale sig om chancerne. Dog kan vi være sikre på at komme under langt større pres fra tribunerne, end vi har oplevet i Zagreb og Kaunas. Vi skal nok helst vinde i morgen, og gør vi ikke det, måtte vi gerne holde 0-0. Vi overlever nok ikke 0-1 en gang til.
Frederikshavneren har i øvrigt ret i, at AaB bestemt ikke har set gode ud i denne sæson. Det er blevet ved en pæn kamp mod FCN og en god 1. halvleg mod Dinamo Zagreb og Esbjerg i Aalborg. Der skal andre boller på suppen, hvis der skal medaljer hjem i denne sæson, og jeg havde også rigtig gerne set en forstærkning til den offensive midtbane, som har været helt ordinær i sammenligning med foråret. Jönsson i spillehumør er ikke længere nice, men need to have.
Dog, CL er CL. Jeg husker, at AaB i efteråret spillede direkte rædselsfuldt i den hjemlige liga og alligevel fra tid til anden var i stand til at hive noget særligt ud af ærmet i europæisk fodbold. Derfor tror jeg godt, at vi kan "risikere" at se en indsats i morgen, der giver mindelser om 1. halvleg mod Dinamo Zagreb. Denne gang skal vi så huske at score mål.
Vi kender ret beset ikke meget til Apoel Nicosia, så det er svært at udtale sig om chancerne. Dog kan vi være sikre på at komme under langt større pres fra tribunerne, end vi har oplevet i Zagreb og Kaunas. Vi skal nok helst vinde i morgen, og gør vi ikke det, måtte vi gerne holde 0-0. Vi overlever nok ikke 0-1 en gang til.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Deres store tamp af en angriber er hentet i Kilmarnock (fnis).
Cillian Sheridan
2012–2013 Kilmarnock 26 kampe (9)
2013–2014 APOEL 26 kampe (5)
Den anden er ham her, Tomas De Vincenti, der virker til at være den farligste.
Jeg vurderer Dinamo Zagreb til at være et stærkere spiller for spiller (især i angrebet) mens APOEL sagtens kan være et stærkere hold, men jeg tvivler.
Cillian Sheridan
Jeg vurderer Dinamo Zagreb til at være et stærkere spiller for spiller (især i angrebet) mens APOEL sagtens kan være et stærkere hold, men jeg tvivler.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Kuhn overværede den cypriotiske Super Cup og han har efterfølgende udtalt, at Zagreb har større profiler, men at APOEL Nicosia til gengæld er bedre som hold end kroaterne.Provst i Brovst skrev:Deres store tamp af en angriber er hentet i Kilmarnock (fnis).
Cillian Sheridan
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Så er truppen udtaget. Det ser godt nok ud til at Andreas Bruhn, er et stykke efter holdet. Selv Viktor Ahlmann er udtaget, før Bruhn. Desuden står der heller ikke noget skrevet om Søren Frederiksen. Mon ikke han er fortid senest til vinter?
Så er truppen udtaget. Det ser godt nok ud til at Andreas Bruhn, er et stykke efter holdet. Selv Viktor Ahlmann er udtaget, før Bruhn. Desuden står der heller ikke noget skrevet om Søren Frederiksen. Mon ikke han er fortid senest til vinter?
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Det er vel meget naturligt. Ahlmann er eneste alternativ til angrebet og Børsting, som indtil videre har spillet fast i ligaen, er på bænken. Ingen grund til at have to unge indskiftninger til samme plads.JacobKoustrup skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
Thrane er vel også en ung indskifter til den plads. Lidt overrasket over at han er foretrukket frem for Bruhn, da Kent oftere har tyet til Bruhn. Men Thrane har budt på spændende ting i de minutter, han har fået i Superligaen.Viva i cazzi rossi skrev:Det er vel meget naturligt. Ahlmann er eneste alternativ til angrebet og Børsting, som indtil videre har spillet fast i ligaen, er på bænken. Ingen grund til at have to unge indskiftninger til samme plads.JacobKoustrup skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
- Provst i Brovst
- Allstar

Er det ikke bare rotation mellem de unge talenter så de alle får lidt erfaring i europæiske kampe. Derved er ingen af dem "jomfruer" og hvis en af dem eller alle pludselig skal i ilden for alvor, så kender de det lidt og er mindre nervøs. Jeg ser det som talentpleje.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Det kunne jeg nemt forestille mig, man gjorde i Superligaen. Men tror ikke, man tænker i sådanne baner til en kamp som den i morgen.Provst i Brovst skrev:Er det ikke bare rotation mellem de unge talenter så de alle får lidt erfaring i europæiske kampe. Derved er ingen af dem "jomfruer" og hvis en af dem eller alle pludselig skal i ilden for alvor, så kender de det lidt og er mindre nervøs. Jeg ser det som talentpleje.
- Provst i Brovst
- Allstar

-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
SF er skadetJacobKoustrup skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
- mindre_gult_og_blåt_tak
- Superliga

- Geografisk sted: Århus
Utroligt hvordan kan kan få presset så meget information ind på 4,5 minutter... Ham den første.Provst i Brovst skrev:
- BatterJens
- Junior

Jeg har en billet til Spar Nord, hvis der er nogen der mangler 1.
Prisen er de 125 kr som den koster. Afhentes i Aalborg SV
Send sms til 28799554
Prisen er de 125 kr som den koster. Afhentes i Aalborg SV
Send sms til 28799554
You mark that frame an 8, and you're entering a world of pain.
-
jensemand57
- Allstar

På skadeslisten står "kun" Ahlmann, Spalvis og Jønsson. Men hverken SF eller Gilli Sørensen. Jeg tror mere, at det er fordi de ikke er skadet, men heller ikke klar til at træde ind i truppen.frederikshavneren skrev:SF er skadetJacobKoustrup skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
Jeg er meget spændt på kampen i aften! er meget skeptisk overfor Wichmac som starter men ellers synes jeg egentlig vi har en god trup klar til kampen!jensemand57 skrev:På skadeslisten står "kun" Ahlmann, Spalvis og Jønsson. Men hverken SF eller Gilli Sørensen. Jeg tror mere, at det er fordi de ikke er skadet, men heller ikke klar til at træde ind i truppen.frederikshavneren skrev:SF er skadetJacobKoustrup skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvorfor?Forza skrev:Jeg er meget spændt på kampen i aften! er meget skeptisk overfor Wichmac som starter men ellers synes jeg egentlig vi har en god trup klar til kampen!jensemand57 skrev:På skadeslisten står "kun" Ahlmann, Spalvis og Jønsson. Men hverken SF eller Gilli Sørensen. Jeg tror mere, at det er fordi de ikke er skadet, men heller ikke klar til at træde ind i truppen.frederikshavneren skrev:SF er skadetJacobKoustrup skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
Han har i de Europæiske kampe været rigtig god og boldfast da disse kampe også handler om at holde modstanderen fra at score og holde fast i bolden.
Der er han altså langt bedre end eks. Ene...
Så mon ikke Ene kommer ind med 20-30 min igen, når modstanderen er ved at være lidt møre... måske det samme med Dalsgaard på en kant.
Er godt nok spændt på venstre back... tror det er vores nye mand der starter
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Synes jeg hørte i radioen at Kent ikke betragter Gorter som en del af startopstillingen i dag, han er simpelthen ikke sammenspillet med holdet. Men det kan selvfølgelig være røgslør..hje1980 skrev:Hvorfor?Forza skrev:Jeg er meget spændt på kampen i aften! er meget skeptisk overfor Wichmac som starter men ellers synes jeg egentlig vi har en god trup klar til kampen!jensemand57 skrev:På skadeslisten står "kun" Ahlmann, Spalvis og Jønsson. Men hverken SF eller Gilli Sørensen. Jeg tror mere, at det er fordi de ikke er skadet, men heller ikke klar til at træde ind i truppen.frederikshavneren skrev:SF er skadetJacobKoustrup skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
Han har i de Europæiske kampe været rigtig god og boldfast da disse kampe også handler om at holde modstanderen fra at score og holde fast i bolden.
Så mon ikke Ene kommer ind med 20-30 min igen, når modstanderen er ved at være lidt møre... måske det samme med Dalsgaard på en kant.
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Er udelukkende lunken på Wichmann fordi han skal ud på kanten. Han er en glimrende mand at have med hvis han spiller sin "egen" position på midten. Boldsikker og stabil. Men han er ikke udfordrende på kanten hvilket msn ikke kan bebrejde ham. Det er bare ikke hans position.
Ellers stiller vi et ganske habilt hold. Det vigtigste er at APOEL ikke får scoret, alt derudover er en bonus. Livsnødvendigt at forsvaret ikke får nogle hjerneblødninger.
Kom så rød!
Ellers stiller vi et ganske habilt hold. Det vigtigste er at APOEL ikke får scoret, alt derudover er en bonus. Livsnødvendigt at forsvaret ikke får nogle hjerneblødninger.
Kom så rød!
Janteloven eksisterer IKKE!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Lad os nu se om Wichmann starter inde. Jeg kan have min tvivl.
Han er en god spiller - men har det ikke så godt ude kanten - men vi skal lige huske at han gjorde det rigtig godt nede i Zagreb. Dér synes jeg han steppede op.
Men jeg tvivler fortsat på han starter inde.
Donny starter i hvert fald ikke inde - det er jeg 100% sikker på. Det ville være crazy.
Derfor giver startopstillingen vel lidt sig selv (under forudsætning af at Thomsen og Thelander kan spille fra start). Kun tvivl om den ene kant.
Ene, Wichmann eller Børsting?
Jeg tror på Ene.
Han er en god spiller - men har det ikke så godt ude kanten - men vi skal lige huske at han gjorde det rigtig godt nede i Zagreb. Dér synes jeg han steppede op.
Men jeg tvivler fortsat på han starter inde.
Donny starter i hvert fald ikke inde - det er jeg 100% sikker på. Det ville være crazy.
Derfor giver startopstillingen vel lidt sig selv (under forudsætning af at Thomsen og Thelander kan spille fra start). Kun tvivl om den ene kant.
Ene, Wichmann eller Børsting?
Jeg tror på Ene.
Bienvenu Bassogog!
I min optik tager han nogle rigtig langsomme tilbageløb og fungerer nærmest ikke defensivt. Det bliver ofte straffet i Europa - derudover er jeg enig med Køllen i at kantpladsen ikke passer specielt godt til ham i forhold til nogle af vores alternativer. Jeg håber dog han overrasker mig positivthje1980 skrev:Hvorfor?Forza skrev:Jeg er meget spændt på kampen i aften! er meget skeptisk overfor Wichmac som starter men ellers synes jeg egentlig vi har en god trup klar til kampen!jensemand57 skrev:På skadeslisten står "kun" Ahlmann, Spalvis og Jønsson. Men hverken SF eller Gilli Sørensen. Jeg tror mere, at det er fordi de ikke er skadet, men heller ikke klar til at træde ind i truppen.frederikshavneren skrev:SF er skadetJacobKoustrup skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
------------------------------------------------
- Provst i Brovst
- Allstar

Jeg regner med det er for at styrke defensiven. Ikke fordi Wichmann er nogen defensiv terrier, men der er dog mere rugbrød i ham end en kant.Køllen I Møllen skrev:Er udelukkende lunken på Wichmann fordi han skal ud på kanten. Han er en glimrende mand at have med hvis han spiller sin "egen" position på midten. Boldsikker og stabil. Men han er ikke udfordrende på kanten hvilket msn ikke kan bebrejde ham. Det er bare ikke hans position.
Kom så rød!