Kamptråd: Pokalkvartfinale Esbjerg FB - AaB, torsdag d. 5. marts 2015
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: Kamptråd: Pokalkvartfinale Esbjerg FB - AaB, torsdag d. 5. marts 2015
Det er jo defensiven der har mega svigtet, både midtbanen og forsvaret. I lange perioder vandt AaB jo ingen dueller, Esbjerg vandt jo hele serier af dueller i træk før AaB vandt en.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Håbløs slap indstilling, ærgeligt at vi ikke gider spille anden halveg, det var så den sæson, godnat...
AaB - the Nordic gateway to Europe
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Ja, men der skal vel højst skrabes omkring 8 point sammen for at være fri af det.RufusTheDog skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, burde Nicolai Larsen ikke have haft den sidste? Han kan se den hele vejen.
Det er svært at få øje på, hvordan vi skal få det vendt rundt igen. De var simpelthen ikke klar til 2. halvleg. Måske var tankerne allerede i Parken.
Nå, men det sætter jo reelt et punktum for denne sæson.
Bollocks. Vi har stadig en nedrykningskamp der skal kæmpes.
Fodbold skal ses med hjertet!
Men vi har jo ikke noget angreb, vores defensiv er for svag og Larsen er for dårlig.AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, men der skal vel højst skrabes omkring 8 point sammen for at være fri af det.RufusTheDog skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, burde Nicolai Larsen ikke have haft den sidste? Han kan se den hele vejen.
Det er svært at få øje på, hvordan vi skal få det vendt rundt igen. De var simpelthen ikke klar til 2. halvleg. Måske var tankerne allerede i Parken.
Jeg tror ikke på vi overlever.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Og så begår EFB et straffe, som ikke bliver dømt. Skub i ryggen på KEP ved indlæg. Klokkeklart.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nedrykning... Du er ikke seriøs, vel??!RufusTheDog skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, burde Nicolai Larsen ikke have haft den sidste? Han kan se den hele vejen.
Mine røde briller så sgu et straffe på KEP der...
Og så lever KEP lige svanens død for understrege klassen 
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er godt nok den mest elendige halvleg siden Bukarest. Hvad fanden sker der?
I det mindste, ikke noget med fucking forlaenget spilletid.
I det mindste, ikke noget med fucking forlaenget spilletid.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Pinligt kollaps.
Fodbold skal ses med hjertet!
Og nu Kasper P med en personlig fejl.. Magter det ikke!!!
Okay, 4-2, og slut. Den pakkede vi fint ind i gavepapir og farvede bånd og forærede EFB i 2. halvleg. Hjernedødt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Vores forsvar ser groteske ud i opspillet..
(Noget af sandheden er måske også, at midtbanen "gemmer" sig, i forhold til når det er Pølsen og Risgaard der er derinde..)
(Noget af sandheden er måske også, at midtbanen "gemmer" sig, i forhold til når det er Pølsen og Risgaard der er derinde..)
Har da aldrig oplevet noget lignende, det her er jo en decideret ydmygelse
hvad helvede har de gang i
Vi er ude i en ironisk interaktion med telefonnummeret, da han har for vane at være ultra negativ og pessimistisk, og self først indtræder her i debatten, efter AaB smed føringenPippo skrev:Nedrykning... Du er ikke seriøs, vel??!RufusTheDog skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, burde Nicolai Larsen ikke have haft den sidste? Han kan se den hele vejen.
Jeg undres altså over vores nosseløse indstilling. Eksemplificeret ved Andreas Bruhn, som allermest ligner en, der ikke helt ved, hvad det er han skal på en fodboldbane.
Det er simpelthen amatøragtigt, at man kan præstere en halvleg som denne. Fy for helvede, AaB. Fy for helvede, Kent!
Det er simpelthen amatøragtigt, at man kan præstere en halvleg som denne. Fy for helvede, AaB. Fy for helvede, Kent!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det her er nok alligevel noget af det mest skuffende, jeg nogensinde har set fra AaBs side af. Hvad sker der??? De pisser bare en føring væk ved at gå ud og være fuldstændigt ligeglade og spille som en flok lilleputter.
Det mest jammerlige jeg nogensinde har set!! HOLD KÆFT hvor er det elendigt!!!
Blåbjerg, Larsen, KP, ELENDIGE!
Så kommer AaB mentaliteten frem når det er bedst! 2-0, jamen den skal da cruises hjem de næste 45 minutter. 2-1, jamen vi holder den da bare. 2-2, ej, nu tager vi lige Blomqvist ud og sætter Thomsen ind på midten, det plejer han at gøre til UG. 2-3, jamen nu skulle vi nødt tabe større.
Amatørhold.
Blåbjerg, Larsen, KP, ELENDIGE!
Så kommer AaB mentaliteten frem når det er bedst! 2-0, jamen den skal da cruises hjem de næste 45 minutter. 2-1, jamen vi holder den da bare. 2-2, ej, nu tager vi lige Blomqvist ud og sætter Thomsen ind på midten, det plejer han at gøre til UG. 2-3, jamen nu skulle vi nødt tabe større.
Amatørhold.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12