Sikke et argumentMaglau skrev: ↑29. maj 2022, 19:57Altså Makaric bliver gang på gang skiftet ud til fordel for Høgh. Det siger alt.
Makaric er tæt ved den ringeste spiller AaB nogensinde har betalt for.
AaB-Viborg, søndag 29/5 kl. ??
Re: AaB-Viborg, søndag 29/5 kl. ??
Høgh og min bare R...
Dårlig signing
Dårlig signing
gravballe skrev: ↑29. maj 2022, 19:59Sikke et argumentMaglau skrev: ↑29. maj 2022, 19:57Altså Makaric bliver gang på gang skiftet ud til fordel for Høgh. Det siger alt.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Nej, han er fed.Maglau skrev: ↑29. maj 2022, 19:57Altså Makaric bliver gang på gang skiftet ud til fordel for Høgh. Det siger alt.
Han kommer til at score 15 mål næste sæson, hvis ikke han sælges.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Ahlmann er da godt nok genopstanden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ork ja og Pallesen kommer til at 35 assist på indlægErasmus Montanus skrev: ↑29. maj 2022, 20:00Nej, han er fed.Maglau skrev: ↑29. maj 2022, 19:57Altså Makaric bliver gang på gang skiftet ud til fordel for Høgh. Det siger alt.
Jeg ved ikke om han er fed - han bevæger sig bare sådan
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Vi sidder jo ret godt på kampen, men er kun det næstfarligste hold på banen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Kort hjørne når vi både har Høgh og Ementa inde - er det gennemtænkt
AaB - BIF 13/4 2014
Men helst ikke før 87-88. Der er ikke en chance i helvede for at vi kan stå imod mere end 5 minutter, når Viborg bliver desperate og kaster alt frem.Funky skrev: ↑29. maj 2022, 19:27Tjoh, men det taler vel også for at få den afgjort i de første 90 minutter.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Maglau skrev: ↑29. maj 2022, 20:02Ork ja og Pallesen kommer til at 35 assist på indlægErasmus Montanus skrev: ↑29. maj 2022, 20:00Nej, han er fed.Maglau skrev: ↑29. maj 2022, 19:57Altså Makaric bliver gang på gang skiftet ud til fordel for Høgh. Det siger alt.
Jeg ved ikke om han er fed - han bevæger sig bare sådan
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Lige nu har altså ganske godt styr på detPastorius skrev: ↑29. maj 2022, 20:05Men helst ikke før 87-88. Der er ikke en chance i helvede for at vi kan stå imod mere end 5 minutter, når Viborg bliver desperate og kaster alt frem.Funky skrev: ↑29. maj 2022, 19:27Tjoh, men det taler vel også for at få den afgjort i de første 90 minutter.
AaB - BIF 13/4 2014
Burde vi skifte Sander ind hvis det nærmer sig straffe?
Så bliver det svært at vinde før straffespark, hvis man ikke scorer på dem der..
Bliver det straffe er den tabt. Det er 100% sikkert.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ementa gør det okay - vi mangler bare at andre tager lidt mere initiativ, så vi kan få ham mere i feltet.
Se lige hvordan Høgh falder igennem sammenlignet med en 19-årig gut vi har hentet i Helsingørs ungdomsrækker.
Ville Ementa i virkeligheden være bedre som central midt? Jeg synes han har et fint blik og fin teknik på bolden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Pallesen classic