Håber AaB rykker op med det samme.AlbertE skrev: ↑15. sep 2025, 17:12Jeg er ikke så bange for og rykke op, og håber da vi gør det denne sæson også, der er heldigvis en ny strategi for indkøb af spillere nu så jeg tror nok man kunne stable et fornuftigt hold på benene igen ved oprykningjens fup skrev: ↑15. sep 2025, 16:58Jeg håber faktisk, at vi ikke rykker op i denne sæson. Ja ja, sæsonen er lang og alt det shit, men vi har mange ufærdige talenter og stadig stærkt svingende resultater - som du osse påpeger.Halil skrev: ↑15. sep 2025, 14:26Kors i skuret, hvor jeg håber der kommer nogle mindre scizofrene resultater fra AaB i Betina-ligaen. 4-0, 1-5, 4-0.
Jeg håber de nye folk bidrager positivt i forhold til at stabilisere defensiven meget hurtigt. Det er noget nemmere at vinde fobolkampe, når der blot skal scores 1 eller 2 mål.
6 og 4 point op til nr. 1 og 2 i Betina-ligaen giver lidt håb på en oprykning i denne sæson, da ingen er stukket af endnu. Desværre ligner det også, at der er en masse hold der er lige gode(eller dårlige) i "toppen" af Betina-ligaen.
Det ville være en bjørnetjeneste i ordets oprindelige betydning, hvis det ender med oprykning. Jeg frygter at vi får en endnu større nedtur end sidste sæson var, og det vil tage langt længere tid at reparere på. 1 sæson mere, så er det her hold ved at være klar til at vælte verden. Eller i alt fald superligaen![]()
![]()
Tror ikke på det betyder det store i forhold til udviklingen af holdet om det er 1. div eller suppen.