Registrering på udebaneture

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
sociopaten
2. div
2. div

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af sociopaten » 11. mar 2012, 13:00

jens fup skrev:
damp skrev:Jeg håber dem der bliver væk i protest i dag, bliver væk rigtig længe, eller endnu bedre, for altid.
damp skrev:Har man rent mel i posen, kan jeg ikke se noget problem i registrering osv.
Jeg kunne godt bruge en "synes godt om" funktion som på facebook, for det er som talt ud af min mund.
1: Ønsker du seriøst at alle stemningsskaberne bliver væk fra stadion altid? Som en af dem der nyder godt af deres arbejde, håber jeg inderligt at se dem på stadion igen hurtigst muligt.

2: Registrering virker IKKE på situationen blandt AaBs fans (selv Funky indrømmer dette). Det er simpelthen et dårligt tiltag. Dårlige tiltag skal man protestere mod. Jeg synes så, at man burde nøjes med at lade være med at skabe stemning i stedet for at lade helt være med at møde op. En overreaktion skal ikke mødes af en anden overreaktion.

Det lidt groteske i det her er at hvis situationen sidste søndag var sket i en FCK udekamp mod Horsens så var AaB og AaB's fans aldrig blevet indblandet i den her diskussion. Det er ikke dem der er problemet, det er Brøndbys og og FCK's fans der er problemet. Derfor er det også grundlæggende forkert at AaB's fans skal omtales i samme åndedrag og potentielt underlægges de samme restriktioner som disse to klubbers fans.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 11. mar 2012, 13:08

sociopaten skrev:
jens fup skrev:
damp skrev:Jeg håber dem der bliver væk i protest i dag, bliver væk rigtig længe, eller endnu bedre, for altid.
damp skrev:Har man rent mel i posen, kan jeg ikke se noget problem i registrering osv.
Jeg kunne godt bruge en "synes godt om" funktion som på facebook, for det er som talt ud af min mund.
1: Ønsker du seriøst at alle stemningsskaberne bliver væk fra stadion altid? Som en af dem der nyder godt af deres arbejde, håber jeg inderligt at se dem på stadion igen hurtigst muligt.

2: Registrering virker IKKE på situationen blandt AaBs fans (selv Funky indrømmer dette). Det er simpelthen et dårligt tiltag. Dårlige tiltag skal man protestere mod. Jeg synes så, at man burde nøjes med at lade være med at skabe stemning i stedet for at lade helt være med at møde op. En overreaktion skal ikke mødes af en anden overreaktion.

Det lidt groteske i det her er at hvis situationen sidste søndag var sket i en FCK udekamp mod Horsens så var AaB og AaB's fans aldrig blevet indblandet i den her diskussion. Det er ikke dem der er problemet, det er Brøndbys og og FCK's fans der er problemet. Derfor er det også grundlæggende forkert at AaB's fans skal omtales i samme åndedrag og potentielt underlægges de samme restriktioner som disse to klubbers fans.
Jeg stiller mig ret tvivlende overfor at stemningen vil forsvinde for altid, såfremt stemningsskaberne forsvinder. Jeg til gå stærkt udfra der kommer nye folk, som det har gjort gennem flere år. Dermed ikke sagt man ikke kommer til at savne stemningen fra de folk der åbenbart vælger at blive væk, men jeg tror bare der kommer nye folk til og fylder det rum som er blevet efterladt

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 11. mar 2012, 13:08

sociopaten skrev: 2: Registrering virker IKKE på situationen blandt AaBs fans (selv Funky indrømmer dette). Det er simpelthen et dårligt tiltag. Dårlige tiltag skal man protestere mod. Jeg synes så, at man burde nøjes med at lade være med at skabe stemning i stedet for at lade helt være med at møde op. En overreaktion skal ikke mødes af en anden overreaktion.
Jeg har konstateret, at AaB-fans åbenbart opfører sig så godt, at en registrering af deltagere på udebane-afsnit ikke vil føre til sanktioner (jeg har i tillæg fået at vide, at en form for registrering allerede finder sted, idet AaB's medrejsende kontrollører udmærket kender de problematiske elementer). AaB-fans bliver altså ikke ramt - men klubberne satser på at kunne få ram på de problematiske københavner-grupperinger. Superfint tiltag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 11. mar 2012, 13:24

Til alle.

Vi har i dag reageret på de PB'er som flere af debatsidens brugere har modtaget fra Clan123. Disse trusler er selvfølgelig langt ud over, hvad vi vil tolerere, og brugeren bliver sanktioneret herefter.

For fremtiden vil vi dog bede brugere der modtager sådanne trusler om at rapportere dem, ligesom man kan rapportere et indlæg. Det er bedre, at vi kan håndtere dem internt end de bliver lagt til offentligt skue.

Mvh
Debatjuntaen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 11. mar 2012, 13:42

Debatjuntaen skrev:Til alle.

Vi har i dag reageret på de PB'er som flere af debatsidens brugere har modtaget fra Clan123. Disse trusler er selvfølgelig langt ud over, hvad vi vil tolerere, og brugeren bliver sanktioneret herefter.

For fremtiden vil vi dog bede brugere der modtager sådanne trusler om at rapportere dem, ligesom man kan rapportere et indlæg. Det er bedre, at vi kan håndtere dem internt end de bliver lagt til offentligt skue.

Mvh
Debatjuntaen
@Junta, jeg har fuld forståelse for at i ønsker sådanne indlæg rapporteret, men hvorfor er det bedre at de bliver håndteret udelukkende internt? Jeg vil mene det er helt på sin plads at give brugerne en mulighed for at tage afstand fra sådanne trusler, samt give sin støtte til forurettede.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

nik
Landshold
Landshold

Indlæg af nik » 11. mar 2012, 14:09

Hvorfor denne censur? er i bange for at det gør ondt på nogen at de står til ansvar?

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 11. mar 2012, 14:13

Hahahaha - jeg troede politiet havde 'mangel på ressourcer'???:D

Dagens politiopbud:

Billede

Det enorme fremmøde skal selvfølgelig ses i lyset af de VANVITTIG mange Lyngby fans der er tilstede.

Waco
Drenge
Drenge

Registrering på udebaneture

Indlæg af Waco » 11. mar 2012, 14:23

jydenfranord skrev:
Jeg stiller mig ret tvivlende overfor at stemningen vil forsvinde for altid, såfremt stemningsskaberne forsvinder. Jeg til gå stærkt udfra der kommer nye folk, som det har gjort gennem flere år. Dermed ikke sagt man ikke kommer til at savne stemningen fra de folk der åbenbart vælger at blive væk, men jeg tror bare der kommer nye folk til og fylder det rum som er blevet efterladt
Det fortæller lidt om hvor lidt viden du har om fankulturen her. Jeg har været med i 10 år efterhånden, og må bare sige at AaB's fanbase stadig nyder rigtig godt af en gruppe på 8-10 personer, der ikke kan erstattes.
Deriblandt især folk som er en del af, eller er blevet "skolet" hos, ATK.
Jeg har set mange komme og gå, men ingen kommer bare ud af det blå. Så dagens fraværende grupper ER uundværlige.

sociopaten
2. div
2. div

Indlæg af sociopaten » 11. mar 2012, 16:24

Funky skrev:
sociopaten skrev: 2: Registrering virker IKKE på situationen blandt AaBs fans (selv Funky indrømmer dette). Det er simpelthen et dårligt tiltag. Dårlige tiltag skal man protestere mod. Jeg synes så, at man burde nøjes med at lade være med at skabe stemning i stedet for at lade helt være med at møde op. En overreaktion skal ikke mødes af en anden overreaktion.
Jeg har konstateret, at AaB-fans åbenbart opfører sig så godt, at en registrering af deltagere på udebane-afsnit ikke vil føre til sanktioner (jeg har i tillæg fået at vide, at en form for registrering allerede finder sted, idet AaB's medrejsende kontrollører udmærket kender de problematiske elementer). AaB-fans bliver altså ikke ramt - men klubberne satser på at kunne få ram på de problematiske københavner-grupperinger. Superfint tiltag.
Men hvorfor så ikke udelukkende lade tiltagene gælde FCK og Brøndby fans? Hvorfor skal AaB's fans blandes ind i deres interne problemer?

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 11. mar 2012, 17:03

MHJ skrev:
Debatjuntaen skrev:Til alle.

Mvh
Debatjuntaen
@Junta, jeg har fuld forståelse for at i ønsker sådanne indlæg rapporteret, men hvorfor er det bedre at de bliver håndteret udelukkende internt? Jeg vil mene det er helt på sin plads at give brugerne en mulighed for at tage afstand fra sådanne trusler, samt give sin støtte til forurettede.
Hurtig respons;

Når en trussel skrives på PB, er det selvfølgelig vigtigt at den kommer os for ører så hurtigt som muligt. Og vi kan ikke altid følge med i trådene, og hvad der bliver skrevet. Vi får hurtigst notits om trusler ved at de anmeldes via den tekniske løsning i systemet.

Ydermere vil det være op til os at bedømme, om en trussel er af sådan en karakter, at den skal videre i systemet - jvnf. vores retningslinjer, så kan en trussel ende med politianmeldelse, og derfor vil vi gerne have første syn på de ting som kan opfattes som trussel, så vi kan tage de nødvendige skridt!

Hilsen
Debatjuntaen

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 11. mar 2012, 17:07

Maglau skrev:
kasper.a skrev:
Maglau skrev:
damp skrev:Men dejligt at kunne se en hel kamp uden afbrydelser af røg eller andet.
Og dejligt at se, at der ikke smides øl og lightere i nakken på udeholdets målmand.
Det er rigtig at der mangler noget på stemningen, men der er vist heller ikke tvivl om hvem der laver ballade på Aalborg stadion.
Det har vist været den roligste dag for kontrollørerne og politiet til en AaB kamp.
For mig er opbaknig verbalt, og ikke røg, romerlys, kanonslag og hærværk.
Og hvis prisen er mistet stemning, for at slippe for ballade på Aalborg stadion, så må de godt blive væk længe endnu.
HØRT !
lad bare idioterne blive hjemme.
Vi stod en lille flok af os som boykotter foran indgangen til Vesttribunen før kampen gik igang. Hvorfor kom i ikke over og tog diskussionen ang. de tiltag som klubberne har lavet? Så kunne i møde nogle af de "idioter", som åbenbart elsker død og ødelæggelse og vil gøre alt for at skade AaB.
Har absolut ingen lyst til at møde folk der vil gøre alt for at skade AaB. Det er vel næppe nogen overraskelse.
Har du nogensinde været på udebanetur med Vesttribunen? Måske været til prematch-arrangement på Spirit of America eller Hr. Nielsen? Det er nogle meget grove ord det der.

Meget lavt af dig at komme med de ord der på et debatforum, hvis du ikke vil diskutere situationen, når du kommer væk fra tastaturet. Du møder jo slet ikke de ildsjæle, som boykotter kampen i dag.

kasper.a
Landshold
Landshold
Geografisk sted: 9550

Indlæg af kasper.a » 11. mar 2012, 17:16

Jeg er bange for at folk har en fuldstændig forkert opfattelse af, hvad det er for nogle folk som støtter op omkring dette boykot. Derfor var vi en flok som tog derud, hvilket også var annonceret på Vesttribunen på facebook, så folk kunne komme over og tage diskussionen.
Hent Martin P. og Bræmer hjem!

damp
Allstar
Allstar

Indlæg af damp » 11. mar 2012, 17:24

Well AaB vandt uden disse stemnings tilskuere, så helt umulig at undvære er de da ikke.
Mener heller ikke alle dem der er blevet væk laver ballade, men det er blandt de personer man skal finde ballademagerne, det er der vel ikke tvivl om.
Man kan sætte det sådan her op.
Hvad er værst for AaB:

1:
At miste noget at stemningen

2:
-At få bøder, fratrukket point osv af DBU
-At miste entre og salgs indtægter, fra dem der bliver væk i protest.
-At få dårlig omtale i medierne, sure naboer, og en befolkning der er træt af at se skattekroner gå til overarbejde til politiet, for at passe på nogle fodbold tosser.
-At AaB skal bruge penge på at rydde op efter hærværk
-osv osv osv

Syntes nogle fortolker "INGEN OVER KLUBBEN" lidt sjovt........
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 11. mar 2012, 17:30

Dejlig fredelig kamp og fin stemning, fint at slippe for den hysteriske megafon. Fortsæt gerne jeres boykot længe endnu. Til jer andre, tak for en fed eftermiddag med masser af god stemning på stadion.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 11. mar 2012, 17:32

damp skrev: Hvad er værst for AaB:

1:
At miste noget at stemningen

2:
-At få bøder, fratrukket point osv af DBU
Hvornår har vores fans resulteret i bøder og fratrukne point?

Brent: Hvad er stemning for dig? Man kunne høre spillerne hviske ude på bænken gennem TV'et.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 11. mar 2012, 17:34

Brent skrev:Dejlig fredelig kamp og fin stemning, fint at slippe for den hysteriske megafon. Fortsæt gerne jeres boykot længe endnu. Til jer andre, tak for en fed eftermiddag med masser af god stemning på stadion.
fuck af troll
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

nik
Landshold
Landshold

Indlæg af nik » 11. mar 2012, 17:42

Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 11. mar 2012, 17:44

nik skrev:Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte
Ja, det var fremragende!

Jeg er rystet over folks overordnet mening er at klubbens er bedst tjent med at Auxilia og Vesttribunens Drenge bliver væk.
Det er skræmmende.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 11. mar 2012, 17:49

Dot Bot skrev:
nik skrev:Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte
Ja, det var fremragende!

Jeg er rystet over folks overordnet mening er at klubbens er bedst tjent med at Auxilia og Vesttribunens Drenge bliver væk.
Det er skræmmende.
Det tror jeg nu heller ikke du skal tage for alvorligt. Nogle, inklusiv mig selv, har nok bare svært ved at tage deres martyrium seriøst, når de gør sådan et stort nummer ud af en potentiel registrering.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

kasper.a
Landshold
Landshold
Geografisk sted: 9550

Indlæg af kasper.a » 11. mar 2012, 17:50

Det er virkelig rystende. Den ene dag bliver man rost for at have været med til at skabe en spirerende fankultur omkring AaB, uden ballade! Nordjyske skriver flere artikler ang. Vesttribunens arrangmenter som er foregået uden ballade! Man bliver rost for sin loyalitet ved at tage til Kristiansand og se AaB spille en træningskamp, stadig ingen ballade!

Jeg er simpelthen rystet over hvordan folk kan kalde drengene fra Auxilia, Vesttribunen osv. for idioter som bare skal blive væk og AaB er bedre tjent uden jer.
Hent Martin P. og Bræmer hjem!

Besvar