Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Fuck det er lækre 3p!
Hvor mange folk udover W kommer i karantæne?
Hvor mange folk udover W kommer i karantæne?
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Der er ikke en regel, der hedder sidste mand. Så nej. Det ville ingen dommer gøre. Han skal fratages en oplagt målchance, og det var det ikke. Der var en OB'er på midten.Funky skrev:En hård dommer havde set den som en nødbremse til rødt. Sidste mand og alt muligt. Men det turde han altså ikke.Kunji skrev:Hvad skal han ellers give i den situation? Det er ikke en oplagt målchance, og dermed kan det kun give gult.Funky skrev:Kunji skrev:Jeg synes ikke han tolkede den specielt hårdt da han lod AMC blive på banen efter hans nødbremse på Helenius i 1. halvleg, men derefter tog han da fat. At det så bliver 2-2 på en klar offside og straffe i stedet for gult til Baskim er jo bare inkompetent.
3-4 er derimod rendyrket dejligt. Det kan vi vel være enige om.
3-4 er lovely.
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
SÅ GODT DRENGE!!!!!!!
SÅ GODT DRENGE!!!!!!!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Indlæg: 1835
- Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Jeg slukkede kampen 5 minutter efter udvisningen af Würtz så at min aften ikke ville være helt ødelagt. For at få det hele på afstand i ved. Jeg tager så mig selv i at tjekke livescore og debatside.dk 14 gange i minuttet. Er lykkelig!!

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Det er lige godt den mest vanvittige kamp jeg nogensinde har set. Det er for godt til at være sandt.
Tag den, Mads-Kristoffer og resten af Illuminati.
Tag den, Mads-Kristoffer og resten af Illuminati.
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Enig. AaB var det klart bedst spillende hold. Rart når den slags giver pote.RufusTheDog skrev:SÅ fortjent!
- Brodernumsi
- Allstar

- Indlæg: 3467
- Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Fuck det var smukt, og så fortjent, havde ikke været til at bære hvis vi ikke havde fået point. 
-
white splash
- Allstar

- Indlæg: 1385
- Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Man må da sige at holdende viser sig frem, når nu viasat for engangs skyld ikke har BIF eller FCK som MOTW. 
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Hvis Augos advarsel bliver takseret til 6 point, er han også ude mod FCK.Magnussen skrev:Fuck det er lækre 3p!
Hvor mange folk udover W kommer i karantæne?
- doukas
- Allstar

- Indlæg: 4630
- Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Fandme en legendarisk kamp!
- mich1596
- Allstar

- Indlæg: 1125
- Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Simpelthen fantastisk...sidder med en fornemmelse af at det faktisk er helt og aldeles FORTJENT....og ikke kun fordi jeg er rød...de spillede bedst...havde de største chancer og fightede.......
SÅDAN endelig fik de dygtige heldet
SÅDAN endelig fik de dygtige heldet
- vandmelonen
- 1. div

- Indlæg: 362
- Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
- Favoritspiller: Mæhle
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
For satan hvor er det hamrende vigtigt! Man holder sgu da ikke til det her, puhaaaa en kamp fy for helved
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
jeg tror jeg vil drikke mig stiv, og ta en spiller. fantastisk afslutning på weekenden!
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Det er jo så vanvittigt!!! Den vildeste kamp længe!
Foran 4 gange, 2 gange i undertal, rødt kort, straffe, fejlkendelser i massevis - jamen jamen jamen...
Bedste kamp i måneder... Fantastisk fight!!
Men hold da op dommerne sejlede.. Linjevogteren var da helt væk i 2. halvleg.
Foran 4 gange, 2 gange i undertal, rødt kort, straffe, fejlkendelser i massevis - jamen jamen jamen...
Bedste kamp i måneder... Fantastisk fight!!
Men hold da op dommerne sejlede.. Linjevogteren var da helt væk i 2. halvleg.
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Hold da kæft hvor var det fortjent.... Nu skal der være fuldt hus mod FCK og så napper vi også lige dem :-)
- Hinrup85
- Allstar

- Indlæg: 1671
- Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Jeg har simpelthen aldrig oplevet noget lignende... Jeg kunne ikke se første halvleg, så jeg har kun fået frustrationerne i anden halvleg.
Det kunne simpelthen ikke være en bedre hævn for 2-2 resultatet tidligere i år...
FUCK HVOR ER DET GODT IDAG!!!!!!!!!!!!
Det kunne simpelthen ikke være en bedre hævn for 2-2 resultatet tidligere i år...
FUCK HVOR ER DET GODT IDAG!!!!!!!!!!!!
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Puha, og Würtz var på 41p, så ham mister vi sgu nok i et par kampe...AaB1978 skrev:Hvis Augos advarsel bliver takseret til 6 point, er han også ude mod FCK.Magnussen skrev:Fuck det er lækre 3p!
Hvor mange folk udover W kommer i karantæne?
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
FEEEED SEJR - dyr men FEEEED
Og til FcK - Værsgo næste
Og til FcK - Værsgo næste
- mich1596
- Allstar

- Indlæg: 1125
- Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Hellere ude mod FCK end mod midtAaB1978 skrev:Hvis Augos advarsel bliver takseret til 6 point, er han også ude mod FCK.Magnussen skrev:Fuck det er lækre 3p!
Hvor mange folk udover W kommer i karantæne?
