Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
RufusTheDog

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af RufusTheDog » 14. apr 2013, 20:53

SÅ fortjent!

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 414
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Magnussen » 14. apr 2013, 20:54

Fuck det er lækre 3p!

Hvor mange folk udover W kommer i karantæne?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Kunji » 14. apr 2013, 20:54

Funky skrev:
Kunji skrev:
Funky skrev:
Kunji skrev:Jeg synes ikke han tolkede den specielt hårdt da han lod AMC blive på banen efter hans nødbremse på Helenius i 1. halvleg, men derefter tog han da fat. At det så bliver 2-2 på en klar offside og straffe i stedet for gult til Baskim er jo bare inkompetent.

3-4 er derimod rendyrket dejligt. Det kan vi vel være enige om.
Hvad skal han ellers give i den situation? Det er ikke en oplagt målchance, og dermed kan det kun give gult.

3-4 er lovely. ;)
En hård dommer havde set den som en nødbremse til rødt. Sidste mand og alt muligt. Men det turde han altså ikke.
Der er ikke en regel, der hedder sidste mand. Så nej. Det ville ingen dommer gøre. Han skal fratages en oplagt målchance, og det var det ikke. Der var en OB'er på midten.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Buzz Killington » 14. apr 2013, 20:54

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!


SÅ GODT DRENGE!!!!!!!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. apr 2013, 20:55

Jeg slukkede kampen 5 minutter efter udvisningen af Würtz så at min aften ikke ville være helt ødelagt. For at få det hele på afstand i ved. Jeg tager så mig selv i at tjekke livescore og debatside.dk 14 gange i minuttet. Er lykkelig!! :aabfan: :cheers:

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af awnaw » 14. apr 2013, 20:55

Det er lige godt den mest vanvittige kamp jeg nogensinde har set. Det er for godt til at være sandt.

Tag den, Mads-Kristoffer og resten af Illuminati.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16015
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Funky » 14. apr 2013, 20:55

RufusTheDog skrev:SÅ fortjent!
Enig. AaB var det klart bedst spillende hold. Rart når den slags giver pote.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Brodernumsi » 14. apr 2013, 20:55

Fuck det var smukt, og så fortjent, havde ikke været til at bære hvis vi ikke havde fået point. :aabfan:

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1385
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af white splash » 14. apr 2013, 20:56

Man må da sige at holdende viser sig frem, når nu viasat for engangs skyld ikke har BIF eller FCK som MOTW. :D

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2346
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af AaB1978 » 14. apr 2013, 20:56

Magnussen skrev:Fuck det er lækre 3p!

Hvor mange folk udover W kommer i karantæne?
Hvis Augos advarsel bliver takseret til 6 point, er han også ude mod FCK.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af doukas » 14. apr 2013, 20:57

Fandme en legendarisk kamp!

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1125
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af mich1596 » 14. apr 2013, 20:57

Simpelthen fantastisk...sidder med en fornemmelse af at det faktisk er helt og aldeles FORTJENT....og ikke kun fordi jeg er rød...de spillede bedst...havde de største chancer og fightede.......
SÅDAN endelig fik de dygtige heldet :thumbsup:

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af vandmelonen » 14. apr 2013, 20:57

For satan hvor er det hamrende vigtigt! Man holder sgu da ikke til det her, puhaaaa en kamp fy for helved

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af 12mand » 14. apr 2013, 20:57

jeg tror jeg vil drikke mig stiv, og ta en spiller. fantastisk afslutning på weekenden!

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af STE » 14. apr 2013, 20:58

Det er jo så vanvittigt!!! Den vildeste kamp længe!

Foran 4 gange, 2 gange i undertal, rødt kort, straffe, fejlkendelser i massevis - jamen jamen jamen...
Bedste kamp i måneder... Fantastisk fight!!

Men hold da op dommerne sejlede.. Linjevogteren var da helt væk i 2. halvleg.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Klaus » 14. apr 2013, 20:58

Hold da kæft hvor var det fortjent.... Nu skal der være fuldt hus mod FCK og så napper vi også lige dem :-)

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Hinrup85 » 14. apr 2013, 20:58

Jeg har simpelthen aldrig oplevet noget lignende... Jeg kunne ikke se første halvleg, så jeg har kun fået frustrationerne i anden halvleg.

Det kunne simpelthen ikke være en bedre hævn for 2-2 resultatet tidligere i år...



FUCK HVOR ER DET GODT IDAG!!!!!!!!!!!!

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 414
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Magnussen » 14. apr 2013, 20:58

AaB1978 skrev:
Magnussen skrev:Fuck det er lækre 3p!

Hvor mange folk udover W kommer i karantæne?
Hvis Augos advarsel bliver takseret til 6 point, er han også ude mod FCK.
Puha, og Würtz var på 41p, så ham mister vi sgu nok i et par kampe...

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af YesAaBcan » 14. apr 2013, 20:59

FEEEED SEJR - dyr men FEEEED

Og til FcK - Værsgo næste :cool:

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1125
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af mich1596 » 14. apr 2013, 20:59

AaB1978 skrev:
Magnussen skrev:Fuck det er lækre 3p!

Hvor mange folk udover W kommer i karantæne?
Hvis Augos advarsel bliver takseret til 6 point, er han også ude mod FCK.
Hellere ude mod FCK end mod midt

Besvar