AaB - Brøndby if, søndag d. 1. september 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
dyhrmaN
Allstar
Allstar

Re: AaB - Brøndby if, søndag d. 1. september 2013

Indlæg af dyhrmaN » 5. sep 2013, 09:55

Fodboldmagasinet på DR er nice, og Peter Møller er en god vært. Han boede vist også i Gistrup da han var ung, han spillede ihvertfald i LKB og gik på skolen...

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 5. sep 2013, 10:02

dyhrmaN skrev:Fodboldmagasinet på DR er nice, og Peter Møller er en god vært. Han boede vist også i Gistrup da han var ung, han spillede ihvertfald i LKB og gik på skolen...
Og derefter i AaB ;)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 5. sep 2013, 11:12

astonvilla skrev:
MHJ skrev:
Hanga skrev:
sulakvelidze skrev:
astonvilla skrev:Jeg har endelig fået set high-lights fra kampen
http://www.superliga.dk/no_cache/forsid ... tabId%5D=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er fanme legendarisk den måde Kent Nielsen "vrisser" på lige efter AK's 2-1 scoring!
2:37 inde i klippet.

Den gad jeg godt ha en gif af. Ha, ha, hele Stadion var ved at vælte, selv oppe på Weber's øverste hylde var alle vi gamle røvhuller ved at skrumle rundt oven i hinanden i bare ekstase (jeg pådrog mig faktisk et mindre hold i ryggen)...Kent kvitterer med...et lille vrissent løft på læben. KENT NIELSEN - jeg elsker dig! Kunne vi for fanden ikke snart få ham ned til en Ferne efter en kamp :)

Enig i det om Kent Kold-i-røven Nielsen, men for satan hvor er det ellers et dårligt sammenklip af højdepunkter, de har lavet der. Hvor er chancen med Kusk og AK alene igennem? Hvor er Antipas' albue i fjæset på Risgård? Og hvor er Thomsens geniale træk og dobbeltchancen lige efter udligningen?

Underlig prioritering.
Det under mig uge efter uge, synes altid der er store chancer udeladt for så at vise et forkølet langskud eller sådan noget.
Og det undrer mig at et timelangt TV-program der handler om superligaen, ikke kan ofre mere end 2,5 minutter per kampsammendrag når der oftest kun er 5 kampe at rapportere fra. Man kunne sagtens fordoble dette uden det ville gøre kampene mindre interessante, selv dem der ender 0-0. Det er næsten kun mål man viser. Ingen lækre detaljer, taklinger eller drama, kun de allerstørste chancer. Udover den vanvittige kamplanlægning og det ensidige fokus på FCK og Brøndby, må klubberne stille nogle større krav til dækningen af superligaen når de forhandler næste gang, for som det er nu har viasat og de andre intet incitament til at udvikle produktet, men blot at vride det for de sidste mønter ud af den.
Jeg formoder der refereres til Onside. Drop nu det program - og snup fodboldmagasinet på DR søndag aften i stedet. Det har jeg gjort for lang tid siden, og er generelt blevet et gladere menneske siden da. Onside er det mest usle der findes og kun noget man kan blive sur og indebrændt over (med mindre man holder med BIF eller FCK eller elsker elendige studieværter og reklamer i spandevis). Dropt det og hop på DR. Det er kort og præcist og sol og vind bliver fordelt ligeligt.

Når det så er sagt, kan jeg sagtens følge dig i at klubberne burde stille større krav til dækningen - men jeg tror bare ikke det er noget de nogensinde kan få direkte indflydelse på. Rettighederne skal bare sælges til højst bydende og så kan vinderen så voldtage den ret som de har lyst til.

Er det fortsat hende der badminton-tøsen der er vært på Onside? Gyyyys, hun er skrækkelig.
Det er jo vanvittigt at jeg helt havde glemt fodboldmagasinet. Tak for tippet.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 5. sep 2013, 15:16

dyhrmaN skrev:Fodboldmagasinet på DR er nice, og Peter Møller er en god vært. Han boede vist også i Gistrup da han var ung, han spillede ihvertfald i LKB og gik på skolen...
Fodboldmagasinet er et ok program, der trods alt godt kan omtale klubber vest for Storebælt.

Onside derimod er et forfærdeligt program, med et utal af reklamer, elendige uvidende studieværter og total københavner fokus. Jeg har ikke set programmet i meget lang tid. Debatprogrammet Fodbold uden filter bør omdøbes til "Brøndby uden filter". Jeg har et væddemål kørende om hvornår Brøndby ikke bliver omtalt i et program, personligt tror jeg at det har lange udsigter.

TV2s dækning af Superligaen er også dårlig og de har ligeledes svært ved at levere en nuanceret dækning. TV2 har kastet deres kærlighed på OB, hvilket hænger sammen med at TV2s world head quarter er placeret i Odense. Troels Bech kan nærmest ikke åbne munden uden at TV2 er til stede.

Det er sørgeligt, men ret beset er de landsdækkende medier kun interesserede i københavner klubberne, OB og AGF.

Besvar