4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af hje1980 » 11. aug 2014, 08:09

Hajen skrev:
Frygah skrev:Jeg synes også jeg hørte kommentatorerne nævne at PK var en spiller Kent Nielsen gerne ville have sparet, men vi var løbet tør for backs... Intet under at PK var ved at være fuldstændig smadret til sidst, når man tænker på hans kampprogram og løbepensum frem og tilbage.
bedre om han kun koncentrerede sig om spillet på banen, i stedet for spillet i overenskomstforhandlingerne........
STOP dig selv....
Pinlig kommentar. Tror du selv på han blander de 2 ting sammen? Tror både klubber og spillere, ønsker en aftale og IKKE en konflikt (måske undtagen Øland)...

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Geografisk sted: Færøkroen

Indlæg af Jonas K » 11. aug 2014, 11:40

hje1980 skrev:
Hajen skrev:
Frygah skrev:Jeg synes også jeg hørte kommentatorerne nævne at PK var en spiller Kent Nielsen gerne ville have sparet, men vi var løbet tør for backs... Intet under at PK var ved at være fuldstændig smadret til sidst, når man tænker på hans kampprogram og løbepensum frem og tilbage.
bedre om han kun koncentrerede sig om spillet på banen, i stedet for spillet i overenskomstforhandlingerne........
STOP dig selv....
Pinlig kommentar. Tror du selv på han blander de 2 ting sammen? Tror både klubber og spillere, ønsker en aftale og IKKE en konflikt (måske undtagen Øland)...
Alt andet lige ville det være rart at høre den gode PK om han vægter millioner og CL til hjerteklubben, fremfor faglig kamp.

Guderne skal vide at divisionsforeningen er nogle lallende amatører, men spilleren skal også holde op med at spille underkuede ofre. Men tror desværre Mads Øland har fået sat kriller i hovedet på spillerne, de er nogle stakkels stakkels spillere, som ender som bumser hvis ikke de onde onde klubber smider flere penge efter dem.
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 11. aug 2014, 11:45

Jonas K skrev:Alt andet lige ville det være rart at høre den gode PK om han vægter millioner og CL til hjerteklubben, fremfor faglig kamp.

Guderne skal vide at divisionsforeningen er nogle lallende amatører, men spilleren skal også holde op med at spille underkuede ofre. Men tror desværre Mads Øland har fået sat kriller i hovedet på spillerne, de er nogle stakkels stakkels spillere, som ender som bumser hvis ikke de onde onde klubber smider flere penge efter dem.
Det gælder vel ikke specielt PK, men hele truppen?

Niveauet i argumentationen er lavt. Man må jo gå ud fra at spillerne er tænkende individer, der har tager deres beslutninger på et oplyst grundlag. At insuere at Øland har fordrejet deres vilje med heksekunster er måske ikke et rigtig godt udgangspunkt for en eller anden form for konstruktiv løsning.

Jeg kan sagtens følge dem der mener at den her kamp skal tages, koste hvad det vil. Jeg er bare ikke enig. Jeg synes AaB er for vigtig til at risikere en historisk chance for en idiologisk faglig kamp.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 11. aug 2014, 11:49

Pastorius skrev:
Jonas K skrev:Alt andet lige ville det være rart at høre den gode PK om han vægter millioner og CL til hjerteklubben, fremfor faglig kamp.

Det gælder vel ikke specielt PK, men hele truppen?

Niveauet i argumentationen er lavt. Man må jo gå ud fra at spillerne er tænkende individer, der har tager deres beslutninger på et oplyst grundlag. At insuere at Øland har fordrejet deres vilje med heksekunster er måske ikke et rigtig godt udgangspunkt for en eller anden form for konstruktiv løsning.

Jeg kan sagtens følge dem der mener at den her kamp skal tages, koste hvad det vil. Jeg er bare ikke enig. Jeg synes AaB er for vigtig til at risikere en historisk chance for en idiologisk faglig kamp.
Der kom et hashtag ud af det. #aabinside
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 11. aug 2014, 21:41

Sig mig, fik Helenius i øvrigt ikke tangeret AaB-rekorden for antal scoringer i træk på hjemmebane?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 11. aug 2014, 21:46

Funky skrev:Sig mig, fik Helenius i øvrigt ikke tangeret AaB-rekorden for antal scoringer i træk på hjemmebane?
Jo, det er jeg ganske sikker på.
Hader København!

Besvar