Opstart - Forår 2016
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Re: Opstart - Forår 2016
hvem er det som står og varmer ooooooop -Bassogog !BASSOGOOOOOG!
1-0 bassefar slår til
1-0 bassefar slår til
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
-
Martin Bak
- Landshold

2-0 Bassogog går amok!
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Syntes godt AaB kunne have arrangeret Stream til de her kampe.
Hvor er Ene???
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Han er ude og spise shawarma!Simon skrev:Hvor er Ene???
Fandme lækkert at vores 19 årige talent kan finde netmaskerne!
Ska' vi hak'?
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Hæ hæ, jeg tror desværre ikke på, at han kun er 20 år... men jeg håber.MrBangDK skrev:Han er ude og spise shawarma!Simon skrev:Hvor er Ene???
Fandme lækkert at vores 19 årige talent kan finde netmaskerne!

Hair is not a right: it´s a privilege!
-
Martin Bak
- Landshold

3-1 Andreas Bruhn 47 min
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg spinkelt grundlag at vurdere noget som helst fra Twitter, men det lyder da til Bruhn er med i meget. Har haft en fod i alle mål hidtil [(og nu i det fjerde mål)]. Ville være fedt hvis han kan løbe ind i et better gennembrud snart, efter at ha' været langt fra startopstillingen de sidst 6 måneder.Martin Bak skrev:3-1 Andreas Bruhn 47 min
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Skulle til at skrive det samme - jf. Twitter har Bruhn vist været impliceret i alle vores mål. 4-2 nu.Buzz Killington skrev:Jeg spinkelt grundlag at vurdere noget som helst fra Twitter, men det lyder da til Bruhn er med i meget. Har haft en fod i alle mål hidtil [(og nu i det fjerde mål)]. Ville være fedt hvis han kan løbe ind i et better gennembrud snart, efter at ha' været langt fra startopstillingen de sidst 6 måneder.Martin Bak skrev:3-1 Andreas Bruhn 47 min
Har været meget efter Bruhn, men han har sgu gjort det godt i optakten. Jeg håber, at gennembruddet kommer nu. Det kan lyde absurd, men vi kan sagtens bruge alternativer i offensiven. Tænk hvis vi fik en plan når Thomsen ikke rammer dagen eller et alternativ, hvis Børsting har udsving. Jönsson som kant ser jeg ikke som en løsnign der er velegnet i alle kampe.
- Buzz Killington
- Allstar

-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det kunne bestemt være dejligt med et gennembrud fra Bruhn, som utvivlsomt har talentet til det. Men jeg må tilstå at jeg ikke er superoptimistisk.
Jeg synes til gengæld at Bassogog i angrebet lyder som en rigtig spændende ide, frem mod foråret. Han kunne godt blive en rigtig giftig joker, og komme med noget helt andet end de øvrige.
Jeg synes til gengæld at Bassogog i angrebet lyder som en rigtig spændende ide, frem mod foråret. Han kunne godt blive en rigtig giftig joker, og komme med noget helt andet end de øvrige.
-
Martin Bak
- Landshold

fåååårk! 4-3 nu de georgiske bondetrampere scorer når de vil - forsvaret sejler -ene æder kebab uden for banen - vores fluke efterårssæson er åbenlys - nøste år hedder det brønshøj away -
Den er hjemme!!Martin Bak skrev:fåååårk! 4-3 nu de georgiske bondetrampere scorer når de vil - forsvaret sejler -ene æder kebab uden for banen - vores fluke efterårssæson er åbenlys - nøste år hedder det brønshøj away -
Guld? igen, igen...!
Ny sejr og gode præstationer af Bruhn og Bassogog, som normalt bruger mest tid på bænken.
Det tyder på, at vores bredde i offensiven er rigtig god, såfremt der kommer skader eller karantæner.
Det tyder på, at vores bredde i offensiven er rigtig god, såfremt der kommer skader eller karantæner.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
- Buzz Killington
- Allstar

Det ser dog ikke ud til Spalvis gider score mål i vores træningskampe. Det er også fint nok han venter til de rigtige kampe.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Gamen
Skal vi nu ikke lige vente med at konkludere noget til vi møder et hold med gode defensive kvaliteter. Som sagt, så skabte Hobro en 6-8 100% chancer mod det georgiske hold, og de har tidligere tabt til et af af de ringeste hold i den ukrainske liga også.Arendt skrev:Ny sejr og gode præstationer af Bruhn og Bassogog, som normalt bruger mest tid på bænken.
Det er et dårligt hold.
Når det så er sagt, så er det fint med gode takter, og Bruhn's problem er ikke medgang men modgang. Han forsvinder alt, alt for nemt ud af kampene, og giver for let op. Jeg tænker her i særdeleshed på indsatser som den i AGF ude, hvor han kommer ind sent i kampen og først dribler en 3 mod 2 situation ud i sandet, og derefter forærer AGF en kæmpechance + er kraftigt medvirkende til Yasin's reduceringsmål.
Det er ikke i træningskampe mod obskure modstandere man skal vise sit potentiale, men når det virkelig gælder, og her har det knebet for den unge Bruhn. Lad os da håbe at han kan kæmpe sig tilbage, selvfølgelig, men dømt ud fra tiden efter Søndergaard kom til bliver det svært.
Hvorfor skal du altid forsvare AaB som om de ikke kan gøre noget galt.Buzz Killington skrev:Det ser dog ikke ud til Spalvis gider score mål i vores træningskampe. Det er også fint nok han venter til de rigtige kampe.
Vi VED ALLE jo godt at han har hovedet i Portugal og AaB burde vise rettigheder omhu og smide ham på bænken.
Mvh 14089895
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Uanset hvem vi møder, så vil det altid være en god præstation for Bassogog at score to mål, og at Bruhn laver 1 mål og 3 assist. Sioni ligger 6 point efter Dila Gori, så det er begrænset, hvor dårligt holdet reelt set er. Jeg har dog ikke den store forstand på Georgisk fodbold, men det har du tydeligvis.Gamen skrev:Skal vi nu ikke lige vente med at konkludere noget til vi møder et hold med gode defensive kvaliteter. Som sagt, så skabte Hobro en 6-8 100% chancer mod det georgiske hold, og de har tidligere tabt til et af af de ringeste hold i den ukrainske liga også.Arendt skrev:Ny sejr og gode præstationer af Bruhn og Bassogog, som normalt bruger mest tid på bænken.
Det er et dårligt hold.
Når det så er sagt, så er det fint med gode takter, og Bruhn's problem er ikke medgang men modgang. Han forsvinder alt, alt for nemt ud af kampene, og giver for let op. Jeg tænker her i særdeleshed på indsatser som den i AGF ude, hvor han kommer ind sent i kampen og først dribler en 3 mod 2 situation ud i sandet, og derefter forærer AGF en kæmpechance + er kraftigt medvirkende til Yasin's reduceringsmål.
Det er ikke i træningskampe mod obskure modstandere man skal vise sit potentiale, men når det virkelig gælder, og her har det knebet for den unge Bruhn. Lad os da håbe at han kan kæmpe sig tilbage, selvfølgelig, men dømt ud fra tiden efter Søndergaard kom til bliver det svært.
Bruhn er dårlig i modgang, men denne kamp kan forhåbentligt være med til, at han får selvtillid og medgang. Vi har før været efter hans slutprodukt. Det kan uanset hvad konkluderes, at der var slutprodukt i dag. I forhold til kampen mod AGF, så er det fortid. Det er muligt, at Bruhn har lært af sine fejl.
I efteråret havde Thrane overhalet Bruhn, men denne startopstilling og kamp indikerer, at Bruhn igen har overhalet Thrane. Det kan være, at det har været den øjenåbner, der skulle til. Det kan også være, at den mere permanente tilgang af Jacob Friis, som Bruhn har haft som U19-træner i sin tid har været et boost for Bruhn.
Vi ved det ikke, men forhåbentligt kan det medføre, at Bruhn løfter sit niveau og kan gøre en forskel for os i foråret, når han får chancen.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.