Jeg er ikke begejstret for den selektive milimeterretfærdighed, som VAR udgør. Der bliver stadig begået fejl af dommerne, og det dræber livet i kampene. I den aktuelle situation havde det rigtigste i forhold til det, der foregik på banen, været et straffe. Afskaf VAR, hurtigst muligt, tak.Brodernumsi skrev: ↑8. mar 2021, 19:56Aner ikke hvordan det skulle gå hurtigere. Det er kampafgørende situationer, der bliver vurderet. Det skulle helst være den rigtige beslutning de træffer. Og i denne traf de den rigtige.Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:54Det skal bare ikke tage så lang tid. Det dur ikke. Selv hvis der ikke have været offside, har Fossum haft flere minutter til at stå at blive nervøs.Brodernumsi skrev: ↑8. mar 2021, 19:52De har adresseret den del. De siger, det der tager længst tid, er at finde billedere, få dem i rette position og slå stregerne, ikke at tage beslutningerne.Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Præcis - ikke noget clear and obvious hvis de kan være så længe om at se det.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:09Der er jo offside. Jeg fatter bare ikke, at det skal tage så lang tid, når den kan ses med det blotte øje. Det er mit næststørste problem med VAR. Det tager unødvendigt lang tid.
Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 08.03.2021
Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 08.03.2021
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Forstår ikke hvorfor det rigtigste havde været et straffe, der var offside. Men ja, man bør nok revidere, hvordan man tolker 'clear and obvious'.Funky skrev: ↑8. mar 2021, 20:00Jeg er ikke begejstret for den selektive milimeterretfærdighed, som VAR udgør. Der bliver stadig begået fejl af dommerne, og det dræber livet i kampene. I den aktuelle situation havde det rigtigste i forhold til det, der foregik på banen, været et straffe. Afskaf VAR, hurtigst muligt, tak.Brodernumsi skrev: ↑8. mar 2021, 19:56Aner ikke hvordan det skulle gå hurtigere. Det er kampafgørende situationer, der bliver vurderet. Det skulle helst være den rigtige beslutning de træffer. Og i denne traf de den rigtige.Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:54Det skal bare ikke tage så lang tid. Det dur ikke. Selv hvis der ikke have været offside, har Fossum haft flere minutter til at stå at blive nervøs.Brodernumsi skrev: ↑8. mar 2021, 19:52De har adresseret den del. De siger, det der tager længst tid, er at finde billedere, få dem i rette position og slå stregerne, ikke at tage beslutningerne.Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Præcis - ikke noget clear and obvious hvis de kan være så længe om at se det.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:09
Der er jo offside. Jeg fatter bare ikke, at det skal tage så lang tid, når den kan ses med det blotte øje. Det er mit næststørste problem med VAR. Det tager unødvendigt lang tid.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det virker jo helt skævt at starte med Kusk, Samuelsen og så spille til duel.
Det tør jeg godt at garantere ikke kommer til at virke og det ser mere og mere ud til at det er begyndelsen til enden på Cifuentes virke.
Spillerne er duelparate, men vi bliver ikke farlige og det er meget svært at se, at vi kan blive farlige, hvis stilen fortsætter. Ud med Cifuentes og ind med en, der kan gøre det solide og stabile trænerarbejde uden så meget snak.
Det tør jeg godt at garantere ikke kommer til at virke og det ser mere og mere ud til at det er begyndelsen til enden på Cifuentes virke.
Spillerne er duelparate, men vi bliver ikke farlige og det er meget svært at se, at vi kan blive farlige, hvis stilen fortsætter. Ud med Cifuentes og ind med en, der kan gøre det solide og stabile trænerarbejde uden så meget snak.
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
To ualmindeligt ringe fodboldhold på en ellers indbydende grønsvær, dog er SønderjyskE lidt mindre uvenner med bolden end AaB.
Det er i øvrigt 40 år siden AaB sidst rykkede ned, dengang fra den daværende 2. division til ditto 3. division (året efter sikrede miraklet på Høje Bøge Stadion overlevelsen som divisionshold). Måske klubben planlægger at fejre "jubilæet" med en tur i 1. Division...
Det er i øvrigt 40 år siden AaB sidst rykkede ned, dengang fra den daværende 2. division til ditto 3. division (året efter sikrede miraklet på Høje Bøge Stadion overlevelsen som divisionshold). Måske klubben planlægger at fejre "jubilæet" med en tur i 1. Division...
Hvem ser du som alternativ? Vil på ingen måde få det bedre af at få cheftræner nummer 4 ind i sæsonen, det bliver simpelthen for ustabilt uanset hvor ringe spillet er i øjeblikket.tRicky Martin skrev: ↑8. mar 2021, 19:59Gentager lige: Cifuentes er ikke træner når vi starter nedrykningsspillet.
...og en afleveringssucces på 9%. Det er simpelthen forkert at gå væk fra den taktik vi har spillet hidtil.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
men selvom han ikke var ledig, så var jeg da mere tilhænger af thomasberg - han har vist gode ting med randers igennem årene. cifuentes er for langt væk fra superligaen og han virker ikke til at have spillerne med. Man kan ikke se ideen.emenike skrev: ↑8. mar 2021, 20:03Hvem ser du som alternativ? Vil på ingen måde få det bedre af at få cheftræner nummer 4 ind i sæsonen, det bliver simpelthen for ustabilt uanset hvor ringe spillet er i øjeblikket.tRicky Martin skrev: ↑8. mar 2021, 19:59Gentager lige: Cifuentes er ikke træner når vi starter nedrykningsspillet.
Ja Inge bliver snart nødt til at overveje om Cifuentes skal ud og der skal en “brandslukker” ind, for lige nu er vi det dårligste hold i ligaen, og ændrer det sig ikke snart spiller vi i 1. Division i næste sæsonMikki89 skrev: ↑8. mar 2021, 20:02Det virker jo helt skævt at starte med Kusk, Samuelsen og så spille til duel.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Ser allerede frem til at høre Riddersholm stå og tude efter kampen
-
Ibiza Polar
Jeg er helt enig i, at kontinuitet er det AaB har allermest brug for, men man kan jo nok komme til et punkt, hvor man må sige, at Cifuentes koster mere end man har råd til.emenike skrev: ↑8. mar 2021, 20:03Hvem ser du som alternativ? Vil på ingen måde få det bedre af at få cheftræner nummer 4 ind i sæsonen, det bliver simpelthen for ustabilt uanset hvor ringe spillet er i øjeblikket.tRicky Martin skrev: ↑8. mar 2021, 19:59Gentager lige: Cifuentes er ikke træner når vi starter nedrykningsspillet.
Jeg håber det ikke, men det kan jo blive sidste udvej.
Det skal virkelig være skidt for at man smider ham ud så hurtigt. Ryger vi i nedrykningsspillet og vi fortsat taber og taber kan en fyring komme på tale, men jeg tror man vil trække den ret længe.troelsh skrev: ↑8. mar 2021, 20:06Ja Inge bliver snart nødt til at overveje om Cifuentes skal ud og der skal en “brandslukker” ind, for lige nu er vi det dårligste hold i ligaen, og ændrer det sig ikke snart spiller vi i 1. Division i næste sæsonMikki89 skrev: ↑8. mar 2021, 20:02Det virker jo helt skævt at starte med Kusk, Samuelsen og så spille til duel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
jeg tror ikke cifuentes er træner i lang tid. det virker som en ny bruce rioch. Og han snakker altid om at finde de rigtige RUM. men hver gang man ser klip så er spillerne ikke i de rum, og heller ikke i boksen. de står langt fra hinanden og får ikke sat noget offensivt sammen.
TROR snart jeg lukker min debatside konto - jeg kan ikke styre min negativitet mere ORKKKKKK
Beklager.
TROR snart jeg lukker min debatside konto - jeg kan ikke styre min negativitet mere ORKKKKKK
Beklager.
Jeg forudser vi kommer foran - bliver rystende bange for at vinde, stiller os helt ned, og lader SJE score to.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Ibiza Polar
Men det er “sjovt”, at man kan falde så meget i niveau og spillestil ift. det vi viste mod FCK og Brøndby. Det er helt grotesk faktisk.
-
Klitgaard89
- Drenge

- Favoritspiller: Søren Andersen
Det er så træls, at de her nyere SL-dommere skal have det af vide 10 gange, at situationen spilles færdig, selvom der muligvis er offside!! Ellers risikerer man at dømme en forkert offside, som vi jo så. Det er ikke dårligt af VAR, det er dårlig kampledelse!Funky skrev: ↑8. mar 2021, 20:00Jeg er ikke begejstret for den selektive milimeterretfærdighed, som VAR udgør. Der bliver stadig begået fejl af dommerne, og det dræber livet i kampene. I den aktuelle situation havde det rigtigste i forhold til det, der foregik på banen, været et straffe. Afskaf VAR, hurtigst muligt, tak.Brodernumsi skrev: ↑8. mar 2021, 19:56Aner ikke hvordan det skulle gå hurtigere. Det er kampafgørende situationer, der bliver vurderet. Det skulle helst være den rigtige beslutning de træffer. Og i denne traf de den rigtige.Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:54Det skal bare ikke tage så lang tid. Det dur ikke. Selv hvis der ikke have været offside, har Fossum haft flere minutter til at stå at blive nervøs.Brodernumsi skrev: ↑8. mar 2021, 19:52De har adresseret den del. De siger, det der tager længst tid, er at finde billedere, få dem i rette position og slå stregerne, ikke at tage beslutningerne.Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Præcis - ikke noget clear and obvious hvis de kan være så længe om at se det.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:09
Der er jo offside. Jeg fatter bare ikke, at det skal tage så lang tid, når den kan ses med det blotte øje. Det er mit næststørste problem med VAR. Det tager unødvendigt lang tid.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg har set serie 4 spillere med bedre boldbehandling end Pallesen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Hvis det viser sig rigtigt er han simpelthen nødt til at tage Inge med. Ciffuentes efter får mdr samt indkøb af granli og Rufo er fyringsgrundlag.tRicky Martin skrev: ↑8. mar 2021, 19:59Gentager lige: Cifuentes er ikke træner når vi starter nedrykningsspillet.
Men mon ikke vi får hevet en heldig sejr hjem i dag - det sådan en kamp.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Vi er bare slet ikke farlige... Jeg syntes bare ALT er i vejen med det her hold! Tom er jo helt væk, Samuelsen helt anonym, Kusk som duelspiller? Jamen..
jeg synes det ligner et klart nederlag. de får mere og mere plads. og er direkte i deres omstillinger.Maglau skrev: ↑8. mar 2021, 20:12Hvis det viser sig rigtigt er han simpelthen nødt til at tage Inge med. Ciffuentes efter får mdr samt indkøb af granli og Rufo er fyringsgrundlag.tRicky Martin skrev: ↑8. mar 2021, 19:59Gentager lige: Cifuentes er ikke træner når vi starter nedrykningsspillet.
Kan du ikke tage den i en anden tråd? Er sikker på Memphisto gerne joiner dig i det ekkokammer.Maglau skrev: ↑8. mar 2021, 20:12Hvis det viser sig rigtigt er han simpelthen nødt til at tage Inge med. Ciffuentes efter får mdr samt indkøb af granli og Rufo er fyringsgrundlag.tRicky Martin skrev: ↑8. mar 2021, 19:59Gentager lige: Cifuentes er ikke træner når vi starter nedrykningsspillet.
------------------------------------------------