Måske ja... meeen jeg tror et mere realistisk mål kunne være at komme tilbage i en 4 back kæde der kunne frigive en mere til offensiven. Vi må dog konstatere, at de seneste år har virket hullet når vi har gjort forsøget.RicoBR02 skrev: ↑7. feb 2022, 14:13Jeg er ikke helt uden evnerHanga skrev: ↑7. feb 2022, 13:23Det er da altid noget at du selv kan se detRicoBR02 skrev: ↑7. feb 2022, 13:21Var det seriøst det mest frustrerende ved opstillingen at der mangler en målmand? Jeg er mest nervøs for den manglende midtbane.FlæskeFrank skrev: ↑7. feb 2022, 12:48Hvis den fungerer, så tror jeg lærebøgerne i fodboldtaktik skal omskrives...Selv med en målmand.![]()
Taget i betragtning af at vi længe har følt det nødvendigt at spille med to 6'ere foran vores forsvar, så virker det i hvert fald lige optimistisk nok![]()
Men for at være seriøs et øjeblik, kunne en mere offensiv tilgang fra vores midtbane måske hjælpe på vores målscoren problem?
Og så tror jeg stadig på, at vi ville blive markant bedre offensivt, hvis vi fik en midtbanespiller ind med stærke offensive kvaliteter. Det har vi virkelig manglet siden Risgaard.