Jeg kunne også godt tænke mig større ambitioner, men målsætninger om topplaceringer uden at have en klar og realistisk plan for hvor pengene til at føre det ud i livet skal komme fra, kan de holde for sig selv.R Rosenberg skrev: ↑7. mar 2022, 21:51Ambitiøse målsætninger kan skabe et ambitiøst foretagende, fordi man kan skabe et andet drive.Pastorius skrev: ↑7. mar 2022, 21:26Det ville da først være grotesk hvis vi havde en målsætning om meget mere, uden at have midlerne til at bakke det op.R Rosenberg skrev: ↑7. mar 2022, 21:19Jamen, det er jo ikke placeringen, jeg forholder mig til. Det er den ultra-ligegyldige målsætning, der hedder top 6.Pastorius skrev: ↑7. mar 2022, 21:13Altså vi ligger da på den fjerdeplads der kan give adgang til europa, men der er godt nok et stykke op til medaljer - særligt med den stil vi har vist de sidste par kampe.R Rosenberg skrev: ↑7. mar 2022, 21:09Hvorfor denne sarkasme? Der er da absolut intet interessant i top 6 i sig selv, udover at man ikke kan rykke ned.Funky skrev: ↑7. mar 2022, 21:06
Virker oplagt. Nu venter så den larmende tavshed her i forummet over, at AaB har indfriet den første målsætning om top-6, to kampe før grundspillet er slut. Kræfterne vil nok blive glemt til et solidt ramaskrig over, hvis ikke man får medaljer og spiller Barca-style i slutspillet.
Det er klart, at hvis man stiller med et discount-hold, så er det bare åndssvagt. Men det gør vi jo heller ikke.
Det er fint at Inge drømmer om top 4 (det siger han jo vi skal nå), for han har sine rammer at arbejde ud fra, og sætter kun sig selv under pres. Men en bestyrelseformand, der går ud og drømmer om at overpræstere, uden at være i stand til at skabe realistiske forudsætninger for præstationen, vil hurtigt få være problemer end at blive kaldt uambitiøs.