Gentleman Finn skrev: ↑13. sep 2024, 22:49
baresi skrev: ↑13. sep 2024, 22:26
Udfordringer man kan løse med det samme:
Davidsen skal på bænken - han er slet ikke klar til
At være 6er, og den plads skal justeres nu. Vi mangler ro på den plads
Ross på bænken og aldrig 9er i øvrigt
Bruus bør ikke spille fremme - hellere lad ham få den anden back så. Offensivt bød han ikke ind med noget, og det ødelægger også det kreative. Men her tror jeg allerede at han er hentet for at starte og så anvender man hans fysik fremme , men det mener jeg er en fejl.
Helenius laver et okay indhop, og med tanke på Ross og Iredale manglende 9er kompetencer bør han starte inde.
Bomholdt viser gode takter - og kan faktisk holde på bolden - ind med ham.
Kelvin John kommer ikke rigtigt med noget.
Lad os få Adededi i omdrejninger istedet, han kan blive en gevinst og bør enten snart starte inde - eller være den 1. I køen til se offensive.
Desuden bør vi komme tilbage til det mere aggressive udtryk.
Vi var ekstremt passive Idag. Ingen pres - ingen agressivitet - vi hang ikke sammen i kæderne og hele 2. Halvleg så vi færdige ud .
Jeg syns tit vi ser trætte ud i kampene…
Nu er otoa nok skadet men ellers kunne det indtil Marc Nielsen er helt klarede sådan her ud.
KJ - Kramer - oumar - Bruus
Jasson - jimenez - bomholt
M. Jørgensen - helenius - widell
Davidsen kom lige fra at spille en u kamp for 2 døgn siden, og jeg synes faktisk han spillede 60 gode minutter. Nævn lige hvem ellers der skal tage den 6er der. Vi satser på talentarbejde, så skal vi også kunne håndtere at der er udfald, indtil de vokser med opgaven. Tough shit! Folk stirrer sig blinde på ham, fordi han lavede en kæmpe fejl i sidste kamp, og vi er vandt til at spille igennem den position for at få ro med Højholt. Synes han løste tingene langt bedre i dag, og gjorde det ikke sværere end det var, fik lagt den af når han var presset.
Det var først de sidste 15 minutter i dag at der skabtes de store muligheder, da vi gik højt og ikke havde nok energi på banen, vi vandt ikke dueller og sad for langt fra hinanden. Vores indskiftere ønsker jeg jo ikke rigtigt at kritisere når Helenius og Bomholt sikrer 3 point, men holdet hang ikke ordentligt sammen efter Lyngby kom på 1-1, der mangler jeg at vores bænk kan hjælpe os med at få kontrol over kampen igen. Og der er det inde centralt at det havde været dejligt hvis Kasper ikke havde spillet for 2 døgn siden, og kunne holde længere. Vi mangler også energi fordi vi meget tidligt går for langt ned i 2., vi jagtede ikke det 2-0 mål nok der kunne punktere kampen. Det er early days med vores system og vores træner, der skal lære hvordan og hvornår han bruger vores spillere bedst. Forventer Menno får tweaket den del bedre over tid, men vores indskiftere vil jeg gerne have giver mere. Der var Lyngby bedre, da de skiftede ud. Vi har lavet stor udskiftning og stilskifte så helt underligt er det ikke, men Gow skal have fundet noget mere til Menno, så der bliver bygget på
Ja vi er i en tidlig fase generelt.
Men system mæssigt skal du allerede nu lægge mærke til en ændring som til dels er fordi 6ere ikke har udfyldt positionerne godt nok.
Vi startede sæsonen i en tydelig 4-2-3-1 med jimenez og. Davidsen som 6ere
Vi presset højt og var mega aggressive
Men efterhånden som vi blev slagtet og trods stort pres ikke fik scoret så er man både i kampe og slutteligt fra start mod Randers gået over i en 4-3-3 så der er en 3 mands midtbane.
Desuden er de 2 kanter skubbet lidt tilbage så det kan minde lidt om en 4-5-1 i udtryk.
Det gør at vi nu står længere tilbage for at beskytte forsvaret og 6eren bedre.
Det gør også at vi hvis vi endelig presser igen er alt for langt fra væres kæder. Presset og agressivitet er blevet ustruktureret og usammenhængende.
Og vi skaber rent ud sagt intet stort set. Det dilemma er bla pga vi ikke har en 6er der både kan presse og holde ro på bolden - en kloning af jimenez bold omgang og Davidsen pres ville være fedt.
Jeg tror faktisk Davidsen har en pakke til at blive god
Jeg tror ikke på han skal stå med ansvaret nu. Ham skal være indskifter og få en bedre feeling og læring.
Gow har Idag sagt at man lukker vinduet = hele efteråret må vi nøjes med det vi har.
Jeg syns igen vi har et bedre hold med nuv spillere til en 3 back fordi der bliver vores 6er problematik ikke udstillet.
Men det sker ikke så man må få det bedste ud af en 4 back
Men jeg vil gerne tilbage til at Vi også tør at presse
Den friske version hedder:
4-2-3-1
Jasson - Bomholdt
mj - widell - adedeji
Helenius
Den mere sikre hedder
Jasson - jimenez - Bomholdt
Mj - helenius - widell