AaB - FCN, Superliga r. 18 (16., februar 2025)
Re: AaB - FCN, Superliga r. 18 (16., februar 2025)
Må indrømme at min tålmodighed med Ross er ved at være nået. Han er ikke koldblodig og kampafgørende nok. Der skal simpelthen laves en bedre afslutning på chance der.
Det var en ret dårlig afslutning. Det må man sige. Og FCN har kampen, hvor de vil have den nu. De har ikke travlt med noget som helst.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det er lige før jeg savner Iredale... det havde jeg alligevel ikke regnet med. Men John er blind passager, Iredale kunne da i det mindste bringe lidt fysik. Seydel kan ikke engang komme ind med under 30 min tilbage, hvorfor har vi signet en ny 9'er der så langt fra kampform?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Sorry men vi har simpelhen for mange der ik magter de rigtige afleveringer. Pudel ser altså forvirret ud i opspillet og rammer vel intet på over 10 meter
Marc Nielsen har simpelthen heller ikke niveau!
Jeg sad ellers og tænkte på Bomholt for Hansen-Aarøen og Seydel for Kelvin John.

Det her har slet ikke været Johns dårligste kamp. Fin 1. halvleg.Hanga skrev: ↑26. feb 2025, 20:55Det er lige før jeg savner Iredale... det havde jeg alligevel ikke regnet med. Men John er blind passager, Iredale kunne da i det mindste bringe lidt fysik. Seydel kan ikke engang komme ind med under 30 min tilbage, hvorfor har vi signet en ny 9'er der så langt fra kampform?
Pudel er hurtigt blevet lidt træt af Nielsen som venstre back
Pudel har i øvrigt også smidt nogle ganske udmærkede pasninger.
Få Isak ud og ind med bomholt
Altså hva er der med Bomholt
Hvorfor får han så lidt tid generelt
Næste kamp skal han ind istedet for Ross og så bare lade Jørgensen spille til venstre og Bom til højre
Hvorfor får han så lidt tid generelt
Næste kamp skal han ind istedet for Ross og så bare lade Jørgensen spille til venstre og Bom til højre
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Nu gider jeg kraftpeterfuckme ikke flere latterlige afleveringer fra kanten ind i straffefeltet på forsiden af forsvaret.
Nå
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Nå, nu dømmer VAR nok et halvtyndt straffe mod KJ.
Edit: Sørme ja. Ja så er det nok med al sandsynlighed slut på den kamp. Ærgeligt, jeg synes, vi tabte til os selv til sidst.
Edit: Sørme ja. Ja så er det nok med al sandsynlighed slut på den kamp. Ærgeligt, jeg synes, vi tabte til os selv til sidst.
Tyndeste straffe længe set
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Hvis de dømmer fra så tvivlsomme billeder.. wow. Kæft vi bliver bortdømt
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Klar og åbenlys min bare ræv!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Latterlig tyndt