U19, U17 og U15 tråden
Re: U19, U17 og U15 tråden
Oscar Fraulo er på papiret et spændende navn, men kender ikke så meget til hans spillerprofil. Nogen der kan byde ind?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Theo Sander starter inde i U17 landsholdets første kamp ved U17-EM mod Sverige.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Hair is not a right: it´s a privilege!
Den sendes også på DR2Trickster skrev: ↑17. maj 2022, 15:43Kampen kan ses på UEFA.TV.
https://www.uefa.tv/match/live/216012/2034758
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Der kan man bare se. Tak for infojonas386 skrev: ↑17. maj 2022, 16:04Den sendes også på DR2Trickster skrev: ↑17. maj 2022, 15:43Kampen kan ses på UEFA.TV.
https://www.uefa.tv/match/live/216012/2034758![]()
![]()
Hair is not a right: it´s a privilege!
Det virker en smule unfair at spille nationalsang foran nærmest 0 mennesker, og lade en flok 17-årige fodbolddrenge optræde med deres skønsang for en masse seere derhjemme 
Det danske hold er spændende synes jeg. Savner lidt Zidan Sertdemir, men han er vist skadet.
Det danske hold er spændende synes jeg. Savner lidt Zidan Sertdemir, men han er vist skadet.
Danmark nede 2-0 ved pausen. Derudover har Theo haft en enkelt 1-mod-1 situation, som han fik dirigeret forbi. Danmark har umiddelbart spillet bedst, og virker spiller for spiller bedre end svenskerne, men det gode spil bliver ikke til afslutninger, og der bliver konsekvent taget et træk for meget, eller tøvet et sekund for meget før afslutningen burde komme.
To forsvarsfejl - herunder et straffespark i kampens første minutter - har resulteret i to mål, og derudover har der ikke været det helt store for Sander. Jeg kan dog godt li' hans 'offensive' stil og at han tilbyder sig langt fremme i opspillet fra bagkæden.
Man kan godt se, at det er ungdomsfodbold. Der mangler lidt saft og kraft i både afleveringer og afslutninger, men tilgengæld er der fin gejst, og god teknik hos flere danske spillere. Der mangler lidt fysik og fart i spillet sammenlignet med seniorfodbold, hvilket er forventeligt, og derudover kan man godt se, at der kan være noget langt mellem top og bund.
To forsvarsfejl - herunder et straffespark i kampens første minutter - har resulteret i to mål, og derudover har der ikke været det helt store for Sander. Jeg kan dog godt li' hans 'offensive' stil og at han tilbyder sig langt fremme i opspillet fra bagkæden.
Man kan godt se, at det er ungdomsfodbold. Der mangler lidt saft og kraft i både afleveringer og afslutninger, men tilgengæld er der fin gejst, og god teknik hos flere danske spillere. Der mangler lidt fysik og fart i spillet sammenlignet med seniorfodbold, hvilket er forventeligt, og derudover kan man godt se, at der kan være noget langt mellem top og bund.
Hvad dælen. AaB U17 stillede i dag med noget der minder om stærkeste 11 imod Esbjerg og så vandt de sgu 4-1
Jeg vil mene Theo skal komme ud til det andet mål de scorer.. Der er han for tøvende. Men ja hans forsvar hjælper ham heller ikke og følger angriberen ned i banen så der ikke er offside.. Straffesparket er jo straffespark, men han går til den rigtige side og burde vel få fingrene på den... Men det er virkelig at plukke efter fejl...jonas386 skrev: ↑17. maj 2022, 17:32Danmark nede 2-0 ved pausen. Derudover har Theo haft en enkelt 1-mod-1 situation, som han fik dirigeret forbi. Danmark har umiddelbart spillet bedst, og virker spiller for spiller bedre end svenskerne, men det gode spil bliver ikke til afslutninger, og der bliver konsekvent taget et træk for meget, eller tøvet et sekund for meget før afslutningen burde komme.
I forrige uge havde AaB for anden gang norske Mathias Lande på prøvetræning. Mathias kommer fra AaBs norske samarbejdsklub, FK Vigør, er 16 år gammel og har trænet med hos U17.
AaBs norske scout, Ole Erik Martinsen, som er tidligere spillerudvikler i Vigør og var med på Mathias' ophold i Aalborg, udtaler følgende til FK Vigørs hjemmeside.

AaBs norske scout, Ole Erik Martinsen, som er tidligere spillerudvikler i Vigør og var med på Mathias' ophold i Aalborg, udtaler følgende til FK Vigørs hjemmeside.
Forsøger at skaffe en reference på spilleren, som ikke kommer fra hans norske venner"Mathias er en meget spændende type med stort potentiale og gode værdier. Med rigtig og meget træning i et godt miljø de næste par år kan han nå rigtig langt"
Oscar Fraulo har indstil for ½-1 år siden været regnet for et af de helt store talenter herhjemme og er det i min verden stadig. Outstanding signing hvis man kan få ham. Der er selvfølgelig ingen garantier og det er korrekt at han har ramt lidt af et plateau ift. at tage skridtet op til Superliga-fodbold. Men han er også en sen 03'er, så jeg synes bestemt ikke man skal afskrive ham.Prica22 skrev: ↑17. maj 2022, 07:48Umiddelbart ser jeg det som, at han er i klemme blandt alle deres købte profiler fra udlandet.FlemmingG skrev: ↑17. maj 2022, 07:42Ja, han virker rigtig spændende.. og en af de spillere, der ofte bliver nævnt, når der snakkes store talenter nede på heden.. det til trods, er han åbenbart ikke kommet gennem nåleøjet og set som en kommende superligaspiller dernede… ved du hvilken spillertyper han er? Har han fart?
Her står lidt om ham: https://footballtalentscout.net/2022/02 ... ar-fraulo/
Spændende. Fedt du også har så stor en finger på pulsen på den del.Prica22 skrev: ↑20. maj 2022, 08:55I forrige uge havde AaB for anden gang norske Mathias Lande på prøvetræning. Mathias kommer fra AaBs norske samarbejdsklub, FK Vigør, er 16 år gammel og har trænet med hos U17.
Forsøger at skaffe en reference på spilleren, som ikke kommer fra hans norske venner"Mathias er en meget spændende type med stort potentiale og gode værdier. Med rigtig og meget træning i et godt miljø de næste par år kan han nå rigtig langt"![]()
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Yes storForza skrev: ↑20. maj 2022, 13:31Spændende. Fedt du også har så stor en finger på pulsen på den del.Prica22 skrev: ↑20. maj 2022, 08:55I forrige uge havde AaB for anden gang norske Mathias Lande på prøvetræning. Mathias kommer fra AaBs norske samarbejdsklub, FK Vigør, er 16 år gammel og har trænet med hos U17.
Forsøger at skaffe en reference på spilleren, som ikke kommer fra hans norske venner"Mathias er en meget spændende type med stort potentiale og gode værdier. Med rigtig og meget træning i et godt miljø de næste par år kan han nå rigtig langt"![]()
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Altid dejligt med sejre, men med fare for at være for negativ, så er der også en verden til forskel på at blive maltrakteret af et af topholdene (0-5 forrige gang) og vinde over det absolutte bundhold.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Enig, og derfor åbnede jeg også, som jeg gjorde.Prica22 skrev: ↑23. maj 2022, 10:13Jaja, men vi bliver da nødt til at nyde de små sejre i livet
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Christoffer Ravn, anfører på AaBs U19-hold, skifter til Vejle på en 3-årig aftale.
Umiddelbart ikke noget vi skal græde snot over
Umiddelbart ikke noget vi skal græde snot over
-
raekkeettre
- Allstar

17-årige Jacob Buus (05) har underskrevet sin første professionelle kontrakt med AaB. Han spiller centerback og er anfører på U17, når han ikke spiller med U19. Deltog i en af førsteholdets træningskampe i vinteren.
-
raekkeettre
- Allstar

Er det bare mig. Men skriver vi ikke med færre ungdomsspillere end vi plejer men så tilgengæl yngre? Bare en mavefornemmelse, måske du ved det @Prica22
Somom de skal skrives kontrakt med inden U19, og hvis det ikke sker så er de allerede der ved at blive for gamle, og U19 holdet bliver mere et sted for dem der allerede har skrevet kontrakt og så udslusning af alle de andre.