AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!
tja.... man kan altid diskutere årsag og virkning med en spiller som Wichmann, men det er sgu ikke for klogt at opholde sig på Nytorv kl. 07 om morgenen, når man kæmper for en karriere som superligaspiller.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Wich-Mac taget i at lave ballade foran McDonalds.

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Og er nu ude af truppen til næste kamp. Ærgerligt man ikke blev hængende nu hvor man selv var i byen og var på mac 06.30
http://www.bt.dk/superligaen/superliga- ... nattelivet.
http://www.bt.dk/superligaen/superliga- ... nattelivet.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Viktor Ahlmann har scoret sit første mål for Jetsmark. Han udlignede til 1-1 i udekampen mod AB Tårnby i 2. divisions nedrykningsslutspil.
Edit: Så fik han også scoret sit andet mål for Jetsmark. Ahlmann har netop bragt Jetsmark foran 2-4 på straffespark
Edit: Så fik han også scoret sit andet mål for Jetsmark. Ahlmann har netop bragt Jetsmark foran 2-4 på straffespark
Læste i avisen at Nicholas Gotfredsen, indtil videre i denne sæson, har scoret 6 mål for FC Fredericia. Hvad sker der lige for den udvikling med ham?
Jeg savner Winsnes
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
-
frederikshavneren
- Allstar

Om én lille times tid står Kuhn for første gang i spidsen for Malmö FF i Allsvenskan når skåningene i premiererunden møder de regerende mestre IFK Norrköping i Malmö.
Edit: Kuhn fik en fantastisk debut. MFF var bagud 0-1 men vendte det til en 3-1 sejr. Malmö FF spillede dårligt i de første 35 minutter, men derfra var MFF bedst.
Det er lidt svært ikke at blive lidt misundelig når man ser den fantastiske kulisse kampen blev afviklet i. Der var ca. 21.000 tilskuere og MFFs supportere sørgede for en rigtig god stemning.
Blomquist blev indskiftet for IFK Norrköping
Edit: Kuhn fik en fantastisk debut. MFF var bagud 0-1 men vendte det til en 3-1 sejr. Malmö FF spillede dårligt i de første 35 minutter, men derfra var MFF bedst.
Det er lidt svært ikke at blive lidt misundelig når man ser den fantastiske kulisse kampen blev afviklet i. Der var ca. 21.000 tilskuere og MFFs supportere sørgede for en rigtig god stemning.
Blomquist blev indskiftet for IFK Norrköping
-
frederikshavneren
- Allstar

Viktor Ahlmann med nyt mål for Jetsmark. Han har bragt hjemmeholdet foran 1-0 på straffespark mod B1908. Christoffer 'Buffi' Hansen har senere øget til 2-0
-
frederikshavneren
- Allstar

Lucas har garnet for Willem II. Han scorede til 2-0 i hjemmekampen mod Twente
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Fint nok at han scorer - jeg gad dog godt, at det var i åbent spil han gjorde det.frederikshavneren skrev:Viktor Ahlmann med nyt mål for Jetsmark. Han har bragt hjemmeholdet foran 1-0 på straffespark mod B1908. Christoffer 'Buffi' Hansen har senere øget til 2-0
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Blomqvist blev skiftet ind for de svenske mestre Norrkjöping mod Malmö FF. Længere er han åbenbart ikke fra holdet. Nogen, der så kampen?
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis det var muligt for Hamren at stige yderligere på respekthedsskalaen, så gjorde han det lige her.
"Jeg behøver ikke at forklare hvorfor". Æd den Brøndby.
- FlæskeFrank
-
frederikshavneren
- Allstar

Kuhn fik i aftes sit første nederlag i Allsvenskan da Malmö FF tabte 3-2 på udebane til de upåagtede oprykkere Jonköpings Södra.
Blomquist blev endnu engang indskiftet for Norrköping.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Ståle Solbakken og Kasper Kusk fik i dag 1-1 mod Brøndby i pokalsemifinalen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
Gamen
For at gøre ondt værre, så var det stortalentet Pawel Cibicki, som vel og mærke er på leje fra Malmö FF, der scorede to kasser for Jönköping Södra.frederikshavneren skrev:Kuhn fik i aftes sit første nederlag i Allsvenskan da Malmö FF tabte 3-2 på udebane til de upåagtede oprykkere Jonköpings Södra.
Send den mand en kasse cigarer.FlæskeFrank skrev:Hvis det var muligt for Hamren at stige yderligere på respekthedsskalaen, så gjorde han det lige her.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."