Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Halil » 15. nov 2013, 16:12

Pastorius skrev:
Halil skrev: Hvordan tror du storaktionærerne vil kunne det?
Aktieoptioner og kortsigtede (men kursforbedrende) tiltag fx.
En anden mulighed kunne være at hive penge ud af selskabet ved sideordnede aktiviteter. Fx. konsulentbistand eller lign.
OK. Men det er jo yderst begrænset, hvor mange af disse tiltag der kan rettes mod storaktionærer(f.eks. Shipping kongen fra London, der har lagt 50+ mio i skidtet).

Det kræver jo også, at der er nogle nye personer, der vil købe disse aktier fra storaktionærerne.

Aldo har vist iøvrigt fået dækket sit engagement i bif via konsulentbistandbeløb til ham fra den sidste emission.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 15. nov 2013, 16:31

Halil skrev:
Pastorius skrev:
Halil skrev: Hvordan tror du storaktionærerne vil kunne det?
Aktieoptioner og kortsigtede (men kursforbedrende) tiltag fx.
En anden mulighed kunne være at hive penge ud af selskabet ved sideordnede aktiviteter. Fx. konsulentbistand eller lign.
OK. Men det er jo yderst begrænset, hvor mange af disse tiltag der kan rettes mod storaktionærer(f.eks. Shipping kongen fra London, der har lagt 50+ mio i skidtet).

Det kræver jo også, at der er nogle nye personer, der vil købe disse aktier fra storaktionærerne.

Aldo har vist iøvrigt fået dækket sit engagement i bif via konsulentbistandbeløb til ham fra den sidste emission.
Jeg mener kun Aldo. Er ret sikker på den anden bare har så mange penge at han gerne vil redde klubben.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar

Indlæg af Halil » 15. nov 2013, 16:39

OK. Fair nok. Aldo skal nok få penge ud af det. Jeg tvivler noget på andre vil få det.

Shippingkongen fra London(som vi kan kalde ham) har kaldt det for en langsigtigt investering. Jeg tror sgu han kommer til at vente meget lang tid, før han ser det blive en positiv investering...
Uden Synd Ingen Frelse

nik
Landshold
Landshold

Indlæg af nik » 15. nov 2013, 16:48

AaB skal hurtigst muligt have lukket den feriepengesag, så kan aktieudvidelsen kommer af stablen hen over vinteren, det kan kun gå for langsomt. Brøndby betalte regningen og så kommer sponsorene fordi de nu ved hvad deres penge går til

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 15. nov 2013, 17:30

Bare for en god ordens skyld. Der er ikke væltet sponsorere ind til Brøndby.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 15. nov 2013, 17:49

Med tanke på AaB som den højt besungne arbejderklub er det måske helt andre veje klubben skal gå end den traditionelle neo-liberalistiske med aktier, profit og udbytning af arbejdere på banen og lægterne.

AaB kunne blive til en kooperativ klub og dermed få et endnu større fælleskab med navnebroren AaB (Arbejdernes Andels Boligforening) - klubben kunne ejes på andelsbasis af arbejderne på banen samt lægterne - således at der ikke foregår nogen udbytning af tilskuere eller fodbold-arbejderen.

Derved kunne AaB jo blive langt mere attraktiv for arbejderne på bla. Siemens som ikke ønsker at have deres fritid udbyttet på samme måde som deres arbejde bliver det og derved bliver væk fra lægterne men opsøger symfonien og teateret der modtager store tilskud for at arbejderne netop kan få opfyldt deres trang til underholdning på ligefod med burgøjseren.

Jeg ved at der er nogle at der mener at AaB er mest forbeholdt arbejderne i Aalborg (om både bopæl og arbejdsplads skal være indenfor bygrænsen er jeg i tvivl om men muligvis er det nok med at kun en af forudsætningerne er opfyldt) - men med en kooporativ klub (Aalborg arbejdernes Boldklub) kunne klubben appellere til hele arbejderklassen i Danmark, såfremt dette ikke ses som fremmedgørende for arbejderne med arbejdsplads og/eller bopæl indenfor den Aalborgensiske bygrænse.

Forestil jer en kampdag hvor arbejderne marcherer fra Siemens til Aalborg Stadion med 3Fs hornorkester og faner i spidsen! Sådan kunne det blive hvergang kampdagen falder på en hverdag.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Indlæg af Vestegnsgaesten » 15. nov 2013, 22:48

FlæskeFrank skrev:Bare for en god ordens skyld. Der er ikke væltet sponsorere ind til Brøndby.
Det har du langt fra ret i... Sponseraterne i BIF er steget med 42 nye partnere.
http://brondby.com/article.asp?aid=76008" onclick="window.open(this.href);return false;
Et sponserat koster fra 65000 og op til 1 mio...
http://brondby.com/business/artikel.asp?id=414&mid=22" onclick="window.open(this.href);return false;

Den eneste grund til at man ikke har lavet et hovedsponserat endnu er at man ikke har fået den pris man vil have.... Vandrørene siger at det skal op på mellem 20 og 25 mio før Aldo slår til... Det er samme prisleje som PS&E - forskellen er bare at BIF er tre gange så eksponeret i medierne som PS&E - nu også for det positive... Bifs underskud i andet halvår er 23 mio mindre end første halvår - så det går den rigtige vej... Pengene fra emissionen bliver ikke bare fyret af som det skete for fem år siden - Aldo og co vil have penge ud af deres investering - og det skal de nok få....

I forhold til AaB er der med garanti ikke noget at frygte... Aalborg og omegn har ikke råd til at lade AaB gå konkurs - spørgsmålet er mere hvilke typer der køber sig ind. Problemet er at man ikke lige har en Lars Larsen eller jan Bech der af kærlighed til klubben lige smider en kuffert uden at kræve ret meget til gengæld... En klub med AaB's alder vil altid overleve - jeg håber da bare at i kommer tilbage med en polstret økonomi da dansk fodbold ikke kun har brug for et stærkt BIF, PS&E og Gymnastikforening men li høj grad også et stærkt AaB... Resten af holdene er blot fyld ;-)
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar

Indlæg af Halil » 15. nov 2013, 23:11

Vestegnsgaesten skrev:
FlæskeFrank skrev:Bare for en god ordens skyld. Der er ikke væltet sponsorere ind til Brøndby.
Det har du langt fra ret i... Sponseraterne i BIF er steget med 42 nye partnere.
http://brondby.com/article.asp?aid=76008" onclick="window.open(this.href);return false;
http://brondby.com/business/artikel.asp?id=414&mid=22" onclick="window.open(this.href);return false;

Den eneste grund til at man ikke har lavet et hovedsponserat endnu er at man ikke har fået den pris man vil have.... Vandrørene siger at det skal op på mellem 20 og 25 mio før Aldo slår til... Det er samme prisleje som PS&E - forskellen er bare at BIF er tre gange så eksponeret i medierne som PS&E - nu også for det positive... Bifs underskud i andet halvår er 23 mio mindre end første halvår - så det går den rigtige vej... Pengene fra emissionen bliver ikke bare fyret af som det skete for fem år siden - Aldo og co vil have penge ud af deres investering - og det skal de nok få....

I forhold til AaB er der med garanti ikke noget at frygte... Aalborg og omegn har ikke råd til at lade AaB gå konkurs - spørgsmålet er mere hvilke typer der køber sig ind. Problemet er at man ikke lige har en Lars Larsen eller jan Bech der af kærlighed til klubben lige smider en kuffert uden at kræve ret meget til gengæld... En klub med AaB's alder vil altid overleve - jeg håber da bare at i kommer tilbage med en polstret økonomi da dansk fodbold ikke kun har brug for et stærkt BIF, PS&E og Gymnastikforening men li høj grad også et stærkt AaB... Resten af holdene er blot fyld ;-)
Ahh, mon ikke også der er en anden grund til man ikke har fået en hovedsponsor endnu. At KASI Jesper lavede en idiotisk aftale kunne nævnes som en grund til det.

Mht. underskuddet. Har du ikke et link der forklarer det? Som jeg husker det, så har bif nedjusteret af et par omgange med hvor meget underskuddet for året ville ende med. Pt. mener jeg det er på 37 mio dkr.

Aldo & Pals har helt sikkert en væsentlig bedre grundide med hvad de skal gøre med de dejlige penge. Jeg tvivler dog på, at diverse storaktionærer får noget positivt ud af deres investering. Det er dog ikke ligefrem klubben bifs problem.

Og tak for de pæne ord til sidst. Det kan vi jo kun håbe på kommer til at ske.
Uden Synd Ingen Frelse

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 15. nov 2013, 23:51

Provst i Brovst skrev:Med tanke på AaB som den højt besungne arbejderklub er det måske helt andre veje klubben skal gå end den traditionelle neo-liberalistiske med aktier, profit og udbytning af arbejdere på banen og lægterne.

AaB kunne blive til en kooperativ klub og dermed få et endnu større fælleskab med navnebroren AaB (Arbejdernes Andels Boligforening) - klubben kunne ejes på andelsbasis af arbejderne på banen samt lægterne - således at der ikke foregår nogen udbytning af tilskuere eller fodbold-arbejderen.

Derved kunne AaB jo blive langt mere attraktiv for arbejderne på bla. Siemens som ikke ønsker at have deres fritid udbyttet på samme måde som deres arbejde bliver det og derved bliver væk fra lægterne men opsøger symfonien og teateret der modtager store tilskud for at arbejderne netop kan få opfyldt deres trang til underholdning på ligefod med burgøjseren.

Jeg ved at der er nogle at der mener at AaB er mest forbeholdt arbejderne i Aalborg (om både bopæl og arbejdsplads skal være indenfor bygrænsen er jeg i tvivl om men muligvis er det nok med at kun en af forudsætningerne er opfyldt) - men med en kooporativ klub (Aalborg arbejdernes Boldklub) kunne klubben appellere til hele arbejderklassen i Danmark, såfremt dette ikke ses som fremmedgørende for arbejderne med arbejdsplads og/eller bopæl indenfor den Aalborgensiske bygrænse.

Forestil jer en kampdag hvor arbejderne marcherer fra Siemens til Aalborg Stadion med 3Fs hornorkester og faner i spidsen! Sådan kunne det blive hvergang kampdagen falder på en hverdag.
Kom lige tilbage til virkeligheden Karl Marx
AaB - the Nordic gateway to Europe

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 16. nov 2013, 00:00

Vestegnsgaesten skrev:

Ganske rigtig har jeg ikke læst Brøndbys hjemmeside. Men hvis det gik forrygende ville de nok sige, at niveauet af sponsorater ikke havde været større siden 2010(eller hvad år der nu er). Jeg læser ikke, at 42 nye partnere nødvendigvis er plus plus(som AaB'er er man vant til at kigge kritisk på klubbens udmelding). Det ville ikke overraske mig, at de 42 partnere er lig med nogle aftaler som udløb i sommers, som nu er gentegnet. Men teknisk set er nye fordi der ikke var aftale med dem i august måned. Og hvis det gik, som du antydede, så ville 42 nye a minimum 65000 være 2,5-3,0 mio kr. og opefter. Så havde klubben nok meldt det ud.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div

Indlæg af Vestegnsgaesten » 16. nov 2013, 09:07

Halil skrev:
Vestegnsgaesten skrev:

Ahh, mon ikke også der er en anden grund til man ikke har fået en hovedsponsor endnu. At KASI Jesper lavede en idiotisk aftale kunne nævnes som en grund til det.

Mht. underskuddet. Har du ikke et link der forklarer det? Som jeg husker det, så har bif nedjusteret af et par omgange med hvor meget underskuddet for året ville ende med. Pt. mener jeg det er på 37 mio dkr.

Aldo & Pals har helt sikkert en væsentlig bedre grundide med hvad de skal gøre med de dejlige penge. Jeg tvivler dog på, at diverse storaktionærer får noget positivt ud af deres investering. Det er dog ikke ligefrem klubben bifs problem.

Og tak for de pæne ord til sidst. Det kan vi jo kun håbe på kommer til at ske.
He he.. Min fejl.. Det var 30 mio i første halvår... Og 7 i andet... Pointen er dog at modsat tidligere bestyrelser (Hej Per og Benny) laver man en klar forbedring i andet halvår. Det er vores bedste halvårsregnskab i snart et årti.... Sidst vi havde overskud var det fordi Kasi smed en sæk penge for at komme ud af aftalen...

Den tro alle i og omkring Brøndby har på projektet er enorm - det er min overbevisning at det kraftigt stigende tilskuertal hænger sammen med disse nye vinde. Samtidig har Aldo været fantastisk til at indvolvere fans i mange ting hvilket blot tiltrækker endnu flere. Jeg siger ikke det sker, men en lignende situation kunne sagtens forekomme i AaB hvis jeres bestyrelse agter at indvolvere fans i genrejsningen.. Man skal lige tænke på at ved den første emission kom Aldo og co med ca 70 mio - resten stod ca 22000 fans for!! Kan i øvrigt lige slutte af med at fortælle en sjov ting. Jeg var ovre for at se kampen mod Viborg - inden vi skulle ind fik vi en kop kaffe udenfor loxamtribunen da Aldo kommer gående... Min kammerat spørger ham hvordan kampen kommer til at gå og Aldo stopper sgu op og står og snakker med os i 5-7 minutter... Det er den her jævne tankegang der gør at vi stadigvæk kan identificere os med BIF selvom vores klub er overtaget af nogle onde pengemænd...

Nå ja - og link:
http://brondby.com/article.asp?aid=75749&id=145" onclick="window.open(this.href);return false;
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div

Indlæg af Vestegnsgaesten » 16. nov 2013, 09:17

FlæskeFrank skrev:
Vestegnsgaesten skrev:

Ganske rigtig har jeg ikke læst Brøndbys hjemmeside. Men hvis det gik forrygende ville de nok sige, at niveauet af sponsorater ikke havde været større siden 2010(eller hvad år der nu er). Jeg læser ikke, at 42 nye partnere nødvendigvis er plus plus(som AaB'er er man vant til at kigge kritisk på klubbens udmelding). Det ville ikke overraske mig, at de 42 partnere er lig med nogle aftaler som udløb i sommers, som nu er gentegnet. Men teknisk set er nye fordi der ikke var aftale med dem i august måned. Og hvis det gik, som du antydede, så ville 42 nye a minimum 65000 være 2,5-3,0 mio kr. og opefter. Så havde klubben nok meldt det ud.
http://brondby.com/article.asp?aid=74852&id=" onclick="window.open(this.href);return false;

Nej klubben melder ikke ud vedr små sponsorere - som der står i fbm melder man kun ud hvis der er væsentlige ændringer - og 2,5 - 3 mio er ikke en væsentlig ændring i BIF A /S.....

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar

Indlæg af Halil » 16. nov 2013, 09:54

Vestegnsgaesten skrev:
He he.. Min fejl.. Det var 30 mio i første halvår... Og 7 i andet... Pointen er dog at modsat tidligere bestyrelser (Hej Per og Benny) laver man en klar forbedring i andet halvår. Det er vores bedste halvårsregnskab i snart et årti.... Sidst vi havde overskud var det fordi Kasi smed en sæk penge for at komme ud af aftalen...

Den tro alle i og omkring Brøndby har på projektet er enorm - det er min overbevisning at det kraftigt stigende tilskuertal hænger sammen med disse nye vinde. Samtidig har Aldo været fantastisk til at indvolvere fans i mange ting hvilket blot tiltrækker endnu flere. Jeg siger ikke det sker, men en lignende situation kunne sagtens forekomme i AaB hvis jeres bestyrelse agter at indvolvere fans i genrejsningen.. Man skal lige tænke på at ved den første emission kom Aldo og co med ca 70 mio - resten stod ca 22000 fans for!! Kan i øvrigt lige slutte af med at fortælle en sjov ting. Jeg var ovre for at se kampen mod Viborg - inden vi skulle ind fik vi en kop kaffe udenfor loxamtribunen da Aldo kommer gående... Min kammerat spørger ham hvordan kampen kommer til at gå og Aldo stopper sgu op og står og snakker med os i 5-7 minutter... Det er den her jævne tankegang der gør at vi stadigvæk kan identificere os med BIF selvom vores klub er overtaget af nogle onde pengemænd...

Nå ja - og link:
http://brondby.com/article.asp?aid=75749&id=145" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmm. Jeg husker nu budgettet som noget anderledes, hvor forventningerne var 5-10 mio i underskud, som med Aldos & pals tilgang er blevet forøget over et par omgange.

Så den nye ledelse bruger også en del skillinger, hvilket Aldo også har indrømmet.

Forskellen, kunne det ligne, fra den gamle bestyrelse, er at pengene ikke forsvinder i et bundløst sort hul.

http://www.business.dk/investor/broendb ... ver-maalet" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fyens.dk/article/2368394:Bus ... paa-37-mio" onclick="window.open(this.href);return false;
Uden Synd Ingen Frelse

Xed
Lilleput
Lilleput

Indlæg af Xed » 16. nov 2013, 22:11

Yankee skrev:Man kan jo sige at sidst Brøndby fik tilført flere hundrede millioner af en fantast ødelagde det klubben. Det er ikke til at sige om det samme vil ske denne gang, men det er aldrig ønskeligt at være i hænderne på en vendekåbe som Aldo Petersen.
Brøndby er ikke i hænderne på Aldo Petersen. Han har en ganske lille portion aktier, og sidder dermed som bestyrelsesformand på de øvrige aktionærers nåde. Gør han det ikke godt nok, ryger han ud på røv og albuer. Hvis man kan tale om, at Brøndby er i hænderne på nogle enkeltpersoner, så må det være Jan Bech Andersen, som fornylig skød 65 mio. kr. ind i klubben. Han er gammel Brøndby-fan, men ejer dog stadig ikke nok til at sidde på en bestemmende magt.

Tværtimod er Brøndby langt om længe kommet i den situation, at der ikke sidder en fantast med alt for meget magt og bestemmer over klubben. Magten er fordelt på de mange aktionærer, hvor nogle så har grupperet sig - fx Aldo-gruppen og Brøndby Supporters Trust. Alle disse grupper er repræsenteret i bestyrelsen og arbejder sammen. Økonomisk og organisatorisk kan jeg ikke se nogen danske klubber være i en bedre situation, end den Brøndby er i nu.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 17. nov 2013, 00:04

Vil det ikke være mere passende at debatere AaB og ikke dem der over fra den lille klub?

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 17. nov 2013, 14:53

Xed skrev:Økonomisk og organisatorisk kan jeg ikke se nogen danske klubber være i en bedre situation, end den Brøndby er i nu.
Selvfølgelig kan du det..
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div

Indlæg af Vestegnsgaesten » 18. nov 2013, 09:27

jensemand57 skrev:Vil det ikke være mere passende at debatere AaB og ikke dem der over fra den lille klub?
Jo!!!

Er der nogen af jer der ved hvornår man satser på en kapitaludvidelse skal finde sted?

Som jeg ser det går man snart ind i de tre sorte måneder - dvs de tre måneder hvor der ikke er indtægter og kassen derfor bliver drænet. Man må vel formode at udvidelse vil ske i januar, eller?

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 18. nov 2013, 09:39

Vestegnsgaesten skrev:
jensemand57 skrev:Vil det ikke være mere passende at debatere AaB og ikke dem der over fra den lille klub?
Jo!!!

Er der nogen af jer der ved hvornår man satser på en kapitaludvidelse skal finde sted?

Som jeg ser det går man snart ind i de tre sorte måneder - dvs de tre måneder hvor der ikke er indtægter og kassen derfor bliver drænet. Man må vel formode at udvidelse vil ske i januar, eller?
Vi har hjemmekampe i både december og februar (brrrrr), så den eneste 'sorte' måned er strengt taget januar. Desuden kommer der ingen kapitaludvidelse før konsekvenserne af feriepengesagen er klarlagt - der er møde i voldgiftsretten lige inden jul.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div

Indlæg af Vestegnsgaesten » 18. nov 2013, 11:00

Lindmark skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
Jo!!!

Vi har hjemmekampe i både december og februar (brrrrr), så den eneste 'sorte' måned er strengt taget januar. Desuden kommer der ingen kapitaludvidelse før konsekvenserne af feriepengesagen er klarlagt - der er møde i voldgiftsretten lige inden jul.
Hvilke kampe har i i februar hjemmebane? Der er kun en i dec som pr tradition ikke trækker ret mange tilskuere...

Hvad angår feriepengesagen bliver den højest sandsynligt ikke afgjort i dec på et enkelt møde - det kan være voldgiften giver en tilkendegivelse omkring størrelse af beløb men med antallet af sager er dette ikke sandsynligt. Jeg tror på at kapitaludvidelsen er nødvendig før man kender omfanget af de grådige spilleres hykleriske indkræven!! ( ja, jeg er enig med de gamle i BIF og AaB om at de grådige ådselsædere har fået hvad de kunne kræve og irritere mig stadigvæk over at vi har betalt :-( )

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 18. nov 2013, 11:14

Vestegnsgaesten skrev:
Lindmark skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
Jo!!!

Hvilke kampe har i i februar hjemmebane? Der er kun en i dec som pr tradition ikke trækker ret mange tilskuere...

Hvad angår feriepengesagen bliver den højest sandsynligt ikke afgjort i dec på et enkelt møde - det kan være voldgiften giver en tilkendegivelse omkring størrelse af beløb men med antallet af sager er dette ikke sandsynligt. Jeg tror på at kapitaludvidelsen er nødvendig før man kender omfanget af de grådige spilleres hykleriske indkræven!! ( ja, jeg er enig med de gamle i BIF og AaB om at de grådige ådselsædere har fået hvad de kunne kræve og irritere mig stadigvæk over at vi har betalt :-( )
Vi skal vist møde en eller anden rigmands-klub der er gennemsyret af usympatiske personligheder der ikke tøver med at snyde sit eget personale og som altid har mindst 2-3 svinske spillere (gerne svenske) på banen, på udebane der i februar.

Edit: Har der ikke været tale om, at Per Bjerregaard BEVIDST snød spillerne for feriepenge? Det er i hvert fald det jeg håber, kan blive forskellen på BIF og AaBs sag.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar